Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 10-05-2022 15:05:00 |
Składania : | 17-05-2022 10:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
CHARAKTERYSTYKA
Usługa w postaci
czyszczenia i przeglądu eksploatacyjnego separatora tłuszczu- objętość
separatora ok. 2,50 m3 (warstwa tłuszczu około 25 cm). Usługa obejmuje również
czynności tj. odbiór, transport oraz utylizacja odpadu. Dokument niezbędny i
jednocześnie potwierdzający prawidłowe wykonanie usługi to Karta Przekazania
Odpadu o oznaczeniu: 19 08 09 -
Tłuszcze i mieszaniny olejów z separacji olej/woda zawierające wyłącznie oleje
jadalne i tłuszcze.
WYMAGANIA, WARUNKI
Warunkiem złożenia
oferty jest zapoznanie się z treścią przedstawionej poniżej informacji
dotyczącej wymagań zamawiającego. Akceptując wymagania zamawiającego, Wykonawca
wyraża zgodę na wszystkie warunki i postanowienia oraz zobowiązuje się do ich
przestrzegania. Jeżeli Wykonawca nie akceptuje poniższych wymagań
i warunków proszony jest o nieskładanie
oferty.
Kary umowne i inne postanowienia:
1. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną za zwłokę w wykonaniu zlecenia w wysokości 1% wynagrodzenia za każdy dzień zwłoki.
2. W przypadku gdy zwłoka w realizacji zlecenia przekroczy 14 dni Zamawiający może odstąpić od zlecenia z przyczyn za które odpowiedzialność ponosi Wykonawca.
3.
Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną za odstąpienie
od realizacji zlecenia
z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy w wysokości 30% wartości zlecenia.
4. Wykonawca upoważnia Zamawiającego do potrącenia z
faktury kwot wynikających z kar umownych określonych w zleceniu.
Dodatkowe warunki realizacji zamówienia:
Zamawiający zastrzega, że Wykonawca nie może zbyć lub przenieść zobowiązań Zamawiającego powstałych w wyniku realizacji niniejszego zlecenia, a będących należnościami Wykonawcy na rzecz innych podmiotów.
Do sporządzenia ewentualnego zamówienia proszę o
aktualne dane firmy: nazwę, adres, NIP, REGON, telef./ faks.
INFORMACJA
Zamawiający informuje, że postępowanie nie musi zakończyć się wyborem dostawcy/wykonawcy.
TERMIN REALIZACJI : do 31 maja 2022 r.;
WARUNKI PŁATNOŚCI : 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury
Komunikaty