Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 21/22/P „Usługa w zakresie przeglądów konserwacyjnych, konserwacji, naprawy oraz naprawa awaryjnych instalacji Systemu Sygnalizacji Pożaru, oddymiania, oświetlenia ewakuacyjnego w budynkach administrowanych przez 41 Bazę Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie”.

Termin:
Zamieszczenia : 10-05-2022 13:23:00
Składania : 20-05-2022 09:00:00
Otwarcia : 20-05-2022 09:30:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym


 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Zamawiający umożliwia odbycie wizji lokalnej Wykonawcom zainteresowanym złożeniem oferty na wykonanie przedmiotu zamówienia obiektów w celu sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem usługi oraz w zakresie skalkulowania ceny przez Wykonawcę.

Obecność na wizji lokalnej nie jest wymagana dla złożenia oferty.

Zaleca się jednak dokonanie wizji lokalnej zleconych usług przed sporządzeniem oferty cenowej. 

Termin wizji lokalnej w zależności od poszczególnych kompleksów kształtują się następująco:

-        16.05.2022 r. od godz. 09.00 – Kompleks Dęblin Lotnisko, osobą odpowiedzialną do kontaktów jest mistrz SOI, tel. 261 519 326

-        16.05.2022 r. od godz. 11.00 – Kompleks Dęblin Twierdza, osobą odpowiedzialną do kontaktów jest mistrz SOI, tel. 261 515 256

-        16.05.2022 r. od godz. 13.00 – Kompleks Stawy, osobą odpowiedzialną do kontaktów jest inspektor TUN, tel. 261 105 315

Zainteresowani uczestniczeniem w wizji lokalnej Wykonawcy winni stawić się dnia 16.05.2022 r. o godz. 09.00, w kompleksie wojskowym Dęblin – Lotnisko (biuro przepustek), po zakończeniu wizji lokalnej w kompleksie wojskowym Dęblin – Lotnisko zainteresowani Wykonawcy udadzą się do kompleksu wojskowego Dęblin-Twierdza (biuro przepustek),  po zakończeniu wizji lokalnej w kompleksie wojskowym Dęblin-Twierdza zainteresowani Wykonawcy udadzą się do kompleksu wojskowego Stawy (biuro przepustek). Wizja obejmować będzie w zależności od zainteresowania Wykonawców – wszystkie obiekty będące przedmiotem świadczonych usług.  Zamawiający udzieli Wykonawcom wszelkich niezbędnych informacji, w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia.


Zamawiający informuje, że wszelkie koszty uczestnictwa w wizji lokalnej ponoszą wykonawcy. Osoby zainteresowane wizją lokalną muszą posiadać przy sobie dowód tożsamości w celu wystawienia przepustek wejścia na teren kompleksu wojskowego.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
SWZ ppoz-sig.pdf pdf 1739.77 2022-05-10 13:23:00 Postępowanie
ogłoszenie o zamówieniu z dnia 10.05.2022.pdf pdf 156.41 2022-05-10 13:23:00 Postępowanie
Załacznik nr 1 Formularz ofertowy w wersji edytowalnej.docx docx 133.33 2022-05-10 13:23:00 Postępowanie
Oświadczenia Wykonawcy załącznik 2, 2a dotyczące przesłanek wykluczenia wersja edytowalna.docx docx 34.25 2022-05-10 13:23:00 Postępowanie
Oświadczenie Wykonawcy załącznik nr 3 przynależność do grupy kapitałowej wersja edytowalna.docx docx 20.88 2022-05-10 13:23:00 Postępowanie
załącznik nr 4 oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się wersja edytowalna.docx docx 14.86 2022-05-10 13:23:00 Postępowanie
ZAłącznik nr 5 zobowiązanie do dyspozycji zasobów wersja edytowalna.docx docx 15.92 2022-05-10 13:23:00 Postępowanie
informacja z otwarcia na stronę 21_22_P ppoz-sig.pdf pdf 453.55 2022-05-20 12:52:09 Publiczna wiadomość
zawiadomienie o wyborze oferty21_22_P na strone ppoz-sig.pdf pdf 478.22 2022-05-27 12:04:34 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-05-27 12:04 Monika SZKUTNIK Działając na podstawie art. 253 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019r (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.) Zamawiający – 41. Baza Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie zawiadamia o wyborze najkorzystniejszej oferty z dnia 27.05.2022 r. w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego przeprowadzonym w trybie podstawowym, w wariancie I, o którym mowa w art. 275 pkt 1 na „Usługę w zakresie przeglądów konserwacyjnych, konserwacji, naprawy oraz naprawa awaryjnych instalacji Systemu Sygnalizacji Pożaru, oddymiania, oświetlenia ewakuacyjnego w budynkach administrowanych przez 41 Bazę Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie”. SPRAWA 21/22/P

zawiadomienie o wybo [...].pdf

2022-05-20 12:52 Monika SZKUTNIK Zgodnie z art. 222 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 z późn. zm.) Zamawiający niezwłocznie po otwarciu ofert udostępnia poniżej informacje o:
a) nazwach albo imionach i nazwiskach oraz siedzibach lub miejscach prowadzonej działalności gospodarczej albo miejscach zamieszkania Wykonawców, których oferty zostały otwarte,
b) cenach lub kosztach zawartych w ofertach.

informacja z otwarci [...].pdf

2022-05-20 09:00 Komunikat Zamawiającego Kwota, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. przeglądy konserwacyjne , konserwacja oraz naprawy wynosi: 68 174,47 zł brutto

Dodatkowe wynagrodzenie przysługuje Wykonawcy za czynności związane wyłącznie z naprawami awaryjnymi, o których mowa w § 4 ogólnych warunków umowy (stanowiących załącznik Nr 6 do SWZ), wyliczane na podstawie ceny za 1 roboczogodzinę naprawy awaryjnej, zgodnie ze złożoną przez Wykonawcę ofertą i może być dokonane do wysokości przeznaczonego limitu finansowego na kwotę: 2952,00 zł brutto;

Całkowita wartość zwrotu kosztów przysługujących Wykonawcy za zakupione części i materiały nie wymienione w §1 ogólnych warunków umowy (stanowiących złącznik Nr 6 do SWZ), przeznaczone do usuwania awarii, może być dokonywana do wysokości przeznaczonego limitu finansowego na kwotę: 25 000,00 zł brutto; w okresie jednego roku kalendarzowego, po uprzedniej akceptacji przez Zamawiającego każdego materiału i jego ceny, która nie może być wyższa od cen rynkowych.

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 406