Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WSA-ZP-PP-26-2022 Wymiana systemu oświetlenia zainstalowanego w korytarzach i na klatkach w budynku WSA w Warszawie oraz wykonanie dokumentacji projektowej i powykonawczej, przy ul. Jasnej 2/4.

Termin:
Zamieszczenia : 12-05-2022 13:52:00
Składania : 23-05-2022 09:00:00
Otwarcia : 23-05-2022 09:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Wojewódzki Sąd Administracyjny w Warszawie zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości szacunkowej poniżej 130 000 zł bez podatku od towarów i usług. Postępowanie prowadzone jest wg: „ZASADY POSTĘPOWANIA W PRZYPADKU REALIZACJI ZAMÓWIEŃ W PROCEDURZE ZAPYTANIA OFERTOWEGO W WOJEWÓDZKIM SĄDZIE ADMINISTRACYJNYM W WARSZAWIE

 

 PRZEDMIOT  ZAMÓWIENIA

Przedmiotem zamówienia jest wymiana systemu oświetlenia zainstalowanego w korytarzach i na klatkach w budynku Warszawskiego Sądu Administracyjnego w Warszawie oraz wykonanie dokumentacji projektowej i powykonawczej, przy ul. Jasnej 2/4 , zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1)  oraz wzorem umowy (załącznik nr 2).  

 

WARUNKI UDZIAŁU  W POSTĘPOWANIU

O udzielenie zamówienia może ubiegać się każdy Oferent, który spełnia następujące warunki udziału w postępowaniu i na pisemne wezwanie Zamawiającego przekaże stosowne dokumenty:

 

1.     Posiada niezbędny potencjał techniczny i osobowy do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna za spełniony warunek w przypadku, gdy Oferent wykaże, iż posiada:

1)    wymagane uprawnienia do wykonywania prac demontażowych oraz montażowych – świadectwo kwalifikacji do 1 kV  do wykonania  instalacji elektrycznych,

2)    wymagane uprawnienia do wykonywania pomiarów elektrycznych – świadectwo kwalifikacji E do 1 kV  do wykonania  instalacji elektrycznych,

3)    w okresie ostatnich 3 lat  przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał (zakończył czyli zrealizował - liczy się data zakończenia umowy) – co najmniej dwie umowy polegające na wymiana systemu oświetlenia o wartości co najmniej 50 000 zł (brutto) każda.

 

3.    Oferent spełni warunek, gdy:

       1) w formularzu ofertowym złoży oświadczenie  o spełnieniu warunku,

       2) na pisemne wezwanie Zamawiającego przekaże potwierdzone za zgodność z oryginałem kopie stosownych dokumentów na potwierdzenie powyższych warunków  (świadectwa kwalifikacji, referencje, kopie protokołów odbioru itp)

 

WIZJA LOKALNA

Zamawiający zaleca, aby Oferent przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej. Przeprowadzenie wizji lokalnej możliwe jest w siedzibie Zamawiającego, od poniedziałku do piątku, w godzinach od  09:00 do 14:00, po wcześniejszym uzgodnieniu z osobą do kontaktu: 

P. Dariuszem Florek tel. 22 553 70 24, adres e-mail: dariusz.florek@warszawa.wsa.gov.pl 

 

Oferent może zwrócić się do zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego. 

Ostateczny termin na zadanie pytań to 2 dni robocze przed terminem składania ofert tj. termin na zadawanie pytań upływa w dniu 18 maja 2022 r. o godz. 24.00.

 

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.

 

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.

 

ZAŁĄCZNIKI

załącznik nr 1 - opis przedmiotu zamówienia,

załącznik nr 2 - wzór umowy,

załącznik nr 3 - zasady postępowania w trybie zapytania ofertowego,

załącznik nr 4 – zestawienie istniejących opraw.

 

W przypadku pytań: 

o   merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość",

o   związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

 

Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest podpisanie umowy. 

 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 1 opis przedmiotu zamówienia.pdf pdf 443.21 2022-05-12 13:52:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 - wzór umowy WSA-ZP-PP-26-2022.pdf pdf 666.19 2022-05-12 13:52:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 - Zestawienie istniejących opraw.pdf pdf 256.9 2022-05-12 13:52:00 Postępowanie
ZASADY POSTĘPOWANIA W TRYBIE ZAPYTANIA OFERTOWEGO - PLATFORMA ZAKUPOWA 2022 wer. 3.pdf pdf 494.14 2022-05-12 13:52:00 Postępowanie
Wyjasnienia treści zapytania ofertowego 17.05.2022.pdf pdf 399.08 2022-05-17 12:51:24 Publiczna wiadomość
Informacja o unieważnieniu postepowania- WSA-ZP-PP-26-2022.pdf pdf 292.38 2022-05-23 13:00:40 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-05-23 13:00 Magdalena Jańczuk Informacja o unieważnieniu postepowania - WSA-ZP-PP-26-2022

Informacja o unieważ [...].pdf

2022-05-17 12:51 Magdalena Jańczuk Wyjaśnienia treści zapytania ofertowego 17.05.2022 r.

Wyjasnienia treści z [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Przedmiot zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1, wzorem umowy - załącznik nr 2 oraz zasadami postępowania - załącznik nr 3 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 85% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Materiał obudowy opraw 10% Należy zadeklarować , czy oprawy będą metalowe, czy z innego materiału - proszę wpisać: oprawy metalowe lub oprawy - inny materiał (0)
3 Współczynnik oddawania barw-Ra CRI(Ra) 5% Należy zadeklarować ile będzie wynosił współczynnik Ra. Nie może być niższy niż 80 zgodnie z opisem kryterium w załączniku nr 1. Proszę wpisać np. "Ra - 85" (0)
4 Oświadczenie nr 1 - Oświadczam, iż w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał (zakończył czyli zrealizował - liczy się data zakończenia umowy) – co najmniej dwie umowy polegające na wymiana systemu oświetlenia o wartości co najmniej 50 000 zł (brutto) każda.- proszę potwierdzić wpisując: TAK (0)
5 Oświadczenie nr 2 - Zapoznałem się z opisem przedmiotu zamówienia, wzorem umowy, zasadami postępowania w trybie zapytania ofertowego i zobowiązuję się zrealizować przedmiot zamówienia na wskazanych warunkach - proszę potwierdzić wpisując: TAK (0)
6 Oświadczenie nr 3 - Oświadczam, że wypełniliśmy obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskaliśmy w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia w niniejszym postępowaniu.- proszę potwierdzić wpisując: TAK (0)
7 Oświadczenie nr 4 - Oświadczam, że oferta jest ważna przez okres 30 dni od dnia otwarcia ofert - proszę potwierdzić wpisując: TAK (0)
8 Oświadczenie nr 5 - Oświadczam, że posiadam – świadectwo kwalifikacji do 1 kV, do wykonania instalacji elektrycznych (prace demontażowe i montażowe) oraz świadectwo kwalifikacji E do 1 kV, do wykonania instalacji elektrycznych (pomiary elektryczne) - proszę potwierdzić wpisując: TAK (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 523