Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: 3/DA/DA/2022 Dostawa materiałów biurowych

Deadlines:
Published : 10-05-2022 12:40:00
Placing offers : 23-05-2022 12:00:00
Offers opening : 23-05-2022 12:15:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Supply

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Zapytanie ofertowe.pdf pdf 400.62 2022-05-10 12:40:00 Proceeding
Zał. nr 1 - Wymagania wobec dostawcy.pdf pdf 581.79 2022-05-10 12:40:00 Proceeding
Zał. nr 2 - Druk oferty.docx docx 34.83 2022-05-10 12:40:00 Proceeding
Zał. nr 2A - Materiały biurowe część 1.xlsx xlsx 21.69 2022-05-10 12:40:00 Proceeding
Zał. nr 2B -Materiały biurowe część 2.xlsx xlsx 12.29 2022-05-10 12:40:00 Proceeding
Zał. nr 3 - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia.docx docx 20.8 2022-05-10 12:40:00 Proceeding
Zał. nr 4 - Oświadczenie o spełnianiu warunków.docx docx 21.48 2022-05-10 12:40:00 Proceeding
Zał. nr 5 - Oświadczenie od Wykonawcy RODO.docx docx 20.89 2022-05-10 12:40:00 Proceeding
Zał. nr 6 - Wzór umowy.pdf pdf 639.27 2022-05-10 12:40:00 Proceeding
Zał. nr 3C - Materiały biurowe część 3.xlsx xlsx 13.22 2022-05-10 12:40:00 Proceeding
Zał. nr 7 - Klauzula informacyjna - RODO.pdf pdf 282.65 2022-05-10 12:40:00 Criterion
Zał. nr 2C - Materiały biurowe część 3.xlsx xlsx 13.22 2022-05-10 12:57:13 Public message
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 514.41 2022-05-23 13:54:58 Public message
ogłoszenie o wyniku postępowania- Dostawa materiałów biurowych.pdf pdf 479.34 2022-05-27 09:17:08 Public message

Announcements

2022-05-27 09:17 Katarzyna Barańska Informacja o wyniku postępowania

ogłoszenie o wyniku [...].pdf

2022-05-23 13:54 Katarzyna Barańska Informacja z otwarcia ofert

Informacja z otwarci [...].pdf

2022-05-10 12:57 Katarzyna Barańska Zamieszczono w postępowaniu plik o niewłaściwej nazwie Załącznik nr 3C - Materiały biurowe cześć 3 . Zamieszczono ponownie plik o poprawnej nazwie Załącznik nr 2C - Materiały biurowe cześć 3

Zał. nr 2C - Materia [...].xlsx

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Dostawa materiałów biurowych - 1 pc. - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2926 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - w okresie od 01.06.2022 do 31.05.2023 (0)
4 Warunki formalne - Należy załączyć w formie pliku dokumenty wymienione poniżej (zalecany plik.pdf z podpisem kwalifikowalnym/zaufanym/osobistym). Wymagane załączniki do Oferty: 1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia. 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. 3.Oświadczenie Wykonawcy w zakresie RODO. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru potwierdzającego, że profil działalnosci Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia. koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

Zał. nr 7 - Klauzula [...].pdf

(0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 643