Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 06-05-2022 15:13:00 |
Składania : | 11-05-2022 13:00:00 |
Otwarcia : | 11-05-2022 13:05:00 |
Tryb: | Szacowanie wartości zamówienia |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
Zapraszamy do złożenia oferty na wykonanie remontu elewacji budynku komunalnego przy ul. 3-go Maja 25 w Sędziszowie Młp.
Opis budynku i robót do wykonania:
Mycie elewacji i pomalowanie 2 krotnie farba sylikatową, kolor dopasować jak na istniejącej elewacji (jasne pastelowe kolory)
Budynek wielofunkcyjny przy ul. 3-go maja 25 w Sędziszowie Małopolskim,
1. elewacja północna 225 m2
2. elewacja południowa 230 m2
3. elewacja wschodnia 153 m2
4. elewacja zachodnia 160 m2
Rusztowania od 9 m wys do 12 m wys
Szanowni Państwo,
informujemy, że poniższe postępowanie ma charakter szacowania wartości zamówienia.
Dlaczego warto odpowiedzieć na szacowanie wartości zamówienia?
Informujemy, iż niniejsze postępowanie nie stanowi zaproszenia do składania ofert w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia umowy, czy też udzielenia zamówienia i nie stanowi części procedury udzielania zamówienia publicznego realizowanego na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych.
Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że odpowiedź na niniejsze postępowanie o charakterze szacowania ceny może skutkować:
zaproszeniem do złożenia oferty lub/i
zaproszeniem do negocjacji warunków umownych lub
zawarciem umowy, której przedmiot został określony w niniejszym postępowaniu.
W przypadku pytań:
technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku "Wyślij wiadomość do zamawiającego" l
związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH W ZAMÓWIENIACH PONIŻEJ 30 TYS. EURO
W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), informujemy o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zamawiający, tj. Gmina Sędziszów Małopolski z siedzibą przy ul. Rynek 1, 39-120 Sędziszów Małopolski, w której imieniu obowiązki Administratora wykonuje Burmistrz.
Inspektorem ochrony danych jest adw. Jakub Curzytek, z którym można się kontaktować za pomocą adresu e-mail kancelaria@adwokatcurzytek.pl lub tel. 692616480.
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z udzieleniem zamówienia poniżej 30 tys. euro zgodnie z ustawą z dnia z 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych tj. w sposób celowy i oszczędny.
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu przepisy prawa oraz inne podmioty, które na podstawie stosownych umów zawartych z administratorem świadczą na jego rzecz usługi np. serwisowe, informatyczne.
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres prowadzenia postępowania w zakresie udzielenia zamówienia, a następnie dla celów archiwalnych przez okres wynikający z przepisów kancelaryjno – archiwalnych obowiązujących w Urzędzie Miejskim w Sędziszowie Małopolskim.
Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych wynika z wewnętrznego regulaminu udzielania zamówień poniżej 30 tys. euro, obowiązującego u administratora. Konsekwencją niepodania danych osobowych może być brak możliwości udziału w postępowaniu.
W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługują Pani/Panu następujące uprawnienia:
- prawo dostępu do danych osobowych,
- prawo do usunięcia danych osobowych,
- prawo do żądania sprostowania danych osobowych,
- prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych.
Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku gdy uzna Pan/Pana że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych jest niezgodne z prawem.
W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO ani nie będą profilowane.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty