- Strona główna
- Postępowanie ID 608725
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
Wykonanie kompletnej wielobranżowej dokumentacji projektowo – kosztorysowej z uzyskaniem pozwolenia na budowę oraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania pn. Budowa zbiornika wody czystej wraz z pompownią II stopnia na SUW Czarna Wieś
Wystawiający
-
UżytkownikAnna Grzanowska
-
Organizacja
-
OddziałDział Inwestycji
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2022-05-05 14:15:00
-
Składania2022-05-12 14:00:00
-
Otwarcie ofert2022-05-12 14:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmiany zapotrzebowania Zamawiającego.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia negocjacji.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 728 837 448.
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
KLAUZULA INFORMACYJNA |
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, zwane dalej „RODO”) (Dz. U. UE. L. 119.1 z 04.05.2016) informuję, iż: 1)
Administratorem danych osobowych jest Grodziskie Przedsiębiorstwo Komunalne z
siedzibą w Grodzisku Wielkopolskim (62 - 065) przy ulicy Kościańskiej 32. 2)
Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan
skontaktować poprzez email: iod@grodzisk.wlkp.pl. 3) zgodnie z treścią art. 6 ust. 1 lit. c RODO Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu wyboru wykonawcy na podstawie prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a następnie realizacji postanowień umownych związanych z wykonywanym zamówieniem; 4) w związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych w celach wskazanych powyżej, dane osobowe mogą być udostępniane innym odbiorcom lub kategoriom odbiorców danych osobowych, na podstawie przepisów prawa oraz zawartych umów powierzenia przetwarzania danych, jeżeli wymagane byłoby to w celu realizacji postanowień umownych, 5) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji wskazanych powyżej celów przetwarzania, w tym również obowiązku archiwizacyjnego wynikającego z przepisów prawa; 6) posiada Pani/Pan prawo do: a) żądania od administratora dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania oraz ograniczenia przetwarzania (z zastrzeżeniem przypadku, o którym mowa w art. 18 ust. 2 RODO, kiedy to nieograniczone przetwarzanie danych przez Administratora odnosi się do ich przechowywania w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego), b) wniesienia skargi do organu nadzorczego, 7) nie przysługuje Panu/Pani prawo do: a) usunięcia lub przenoszenia danych osobowych, b) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych; 8) podanie danych osobowych jest konieczne w celu realizacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz realizacji postanowień umownych. Niepodanie danych będzie skutkowało brakiem możliwości rozpatrzenia oferty złożonej w postępowaniu oraz zawarcia umowy. |
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2022-05-17
12:05:51
|
Anna Grzanowska |
Zamawiający
informuje,
że
unieważniania
postępowanie.
Wartość
jedynej
złożonej
w
postępowaniu
oferty
przewyższa
kwotę
przeznaczoną
na
realizację
zamówienia
W postępowaniu wpłynęła jedna oferta złożona przez: Envirotech Sp. z o.o. ul. J. Kochanowskiego 7 60-845 Poznań a) z ceną 97 000 zł netto 119 310 zł brutto - za wykonanie kompletnej wielobranżowej dokumentacji projektowo - kosztorysowej z uzyskaniem pozwolenia na budowę. b) pełnienie nadzoru autorskiego :za 1 pobyt na budowie - 540 zł netto, 664,20 zł brutto; za 1 konsultację w trybie telefonicznym 110 zł netto 135,30 zł brutto |
2022-05-06
08:56:47
|
Anna Grzanowska |
Zamawiający
informuje,
że
zamieścił
skorygowaną
treść
zapytani
ofertowego
-
uzupełnioną
o
termin
składania
ofert. Jednocześnie z uwagi na pytania wykonawców Zamawiający wyjaśnia, że przedmiot zamówienia nie obejmuje zaprojektowania magistrali wodociągowej w m. Czarna Wieś. |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?