Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 5/2022/ŻYWN Sukcesywne dostawy ryb do magazynu 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego - Grupa Zabezpieczenia Chełm

Termin:
Zamieszczenia : 05-05-2022 08:57:00
Składania : 12-05-2022 08:52:00
Otwarcia : 12-05-2022 08:57:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

32 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zamościu ul. Wojska Polskiego 2F, 22-400 Zamość, zaprasza do składania ofert w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania ofertowego pod nazwą "Sukcesywne dostawy ryb do magazynu 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego - Grupa Zabezpieczenia Chełm" zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszym zapytaniu ofertowym, zgodnie z załącznikami.

Do składanej oferty należy dołączyć nw. dokumenty:

1. Wykonawca wykaże, że dysponuje decyzją administracyjną właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej w sprawie zatwierdzania, warunkowego zatwierdzania, przedłużania warunkowego zatwierdzania zakładów, które produkują lub wprowadzają do obrotu żywność pochodzenia nie zwierzęcego lub wprowadzają do obrotu produkty pochodzenia zwierzęcego, nie objęte urzędową kontrolą organów Inspekcji Weterynaryjnej, zgodnie z art. 62 ust.1 pkt 2 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia -  jeżeli ustawa nakłada obowiązek takich uprawnień; 

lub 

zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów zgodne z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 maja 2007 r., w sprawie wzorów dokumentów dotyczących rejestracji i zatwierdzania zakładów produkujących lub wprowadzających do obrotu żywność podlegających urzędowej kontroli Państwowej Inspekcji Sanitarnej  - jeżeli ustawa nakłada obowiązek takich uprawnień.

2. Wykonawca wykaże, iż posiada dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia - opiewającą na sumę gwarancyjną nie mniejszą iż: 50.000,00 zł. Wykonawca zobowiązany jest utrzymać powyższy zakres ubezpieczenia przez cały okres trwania umowy. W przypadku, gdy ww. dokument straci ważność w trakcie trwania umowy, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu dokument ważny na kolejny okres trwania umowy, przed wygaśnięciem ważności poprzedniego dokumentu. 

3. Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jednym środkiem transportu przystosowanym do przewozu artykułów żywnościowych objętych zamówieniem czyli samochodem typu chłodnia, izoterma (Rozporządzenie (WE) nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady Europy z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych, w związku z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia. (Dz. U. UE L z 2004 r. Nr 139 poz. 1 z późn. zm.), (Dz. U. z 2020 r., poz. 2021 tj.).

4. Certyfikat HACCP, wystawiony przez niezależną, akredytowaną jednostkę certyfikującą; 

lub 

Zaświadczenie właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub właściwego organu Inspekcji Weterynaryjnej o sprawowaniu nadzoru nad stosowaniem zasad wdrożonego systemu HACCP, wydane na podstawie art. 59 i 73 ust. 1 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2020 r., poz. 2021 tj.); 

lub 

Protokół z kontroli sanitarnej przeprowadzonej przez organy Państwowej Inspekcji Sanitarnej, jako organ urzędowej kontroli żywności, w skład której wchodzi punkt zawierający pozytywną ocenę opracowania, wdrożenia i utrzymywania systemu HACCP na podstawie art. 59 i 73 ust. 1 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2020 r., poz. 2021 tj.).

Zamawiający będzie rozpatrywał tylko i wyłącznie pełna ofertę sporządzoną zgodnie ze wzorem formularza cenowego oraz dołączonymi ww. dokumentami. Wzór formularza cenowego stanowi załącznik do postępowania.

UWAGA

W zależności od potrzeb, Zamawiający przewiduje możliwość negocjacji najkorzystniejszej oferty w zakresie np. ceny.


Zgodnie z Ustawą z dnia 13 kwietnia 2022r. poz 835 o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainie oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, informuję że:

       Zgodnie z ustawą z dnia 13 kwietnia  2022r. (poz. 835) o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego - wykluczeniu podlegają osoby i podmioty wpisane na listę, wobec których stosowane są środki, o których mowa w art. 1, ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. (poz. 835) o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących  ochronie bezpieczeństwa narodowego, lista prowadzona przez ministra właściwego do spraw wewnętrznych. Lista publikowana jest w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie podmiotowej ministra właściwego do spraw wewnętrznych.

        W związku z art. 7 ust. 9 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. (poz. 835) o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości nie przekraczającej 130 tyś zł., zamówień w dziedzinie obronności i bezpieczeństwa których wartość nie przekracza progów unijnych, objętych regulacją art. 2 ust 1 ustawy z dnia 11 września  2019 r – Prawo zamówień publicznych wyklucza się z postepowania:

1)     Wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w Rozporządzeniu Rady (WE) 765/2006 i Rozporządzeniu (UE) 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu wykluczenia z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie ustawy Pzp;

2)     Wykonawcę którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r., o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U.  z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w Rozporządzeniu Rady (WE) 765/2006 i Rozporządzeniu (UE)  269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę prowadzoną przez ministra właściwego do spraw wewnętrznych na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka wykluczenia z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie ustawy Pzp;

3)     Wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021r. poz 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w Rozporządzeniu Rady (WE) 765/2006 i Rozporządzeniu (UE) 269/2014 albo wpisana na listę lub będącą  taka jednostka dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę prowadzoną przez ministra właściwego do spraw wewnętrznych na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej  o zastosowaniu wykluczenia z postępowania  o zamówienie publiczne na podstawie ustawy Pzp;

      W przypadku wykonawcy wykluczonego na podst. pkt 1,2,3 Zamawiają odrzuca ofertę takiego wykonawcy; 



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 261-181-268.  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Umowa na dostawy ryb - regulamin.docx docx 59.77 2022-05-05 08:57:00 Postępowanie
Formularz cenowy ryby.docx docx 20.33 2022-05-05 08:57:00 Postępowanie
klauzula informacyjna RODO - zamówienia publiczne (2).docm docm 21.5 2022-05-05 08:57:00 Postępowanie
Protokół odbioru dostawy.docx docx 18.73 2022-05-05 08:57:00 Postępowanie
Protokół reklamacyjny (1).docx docx 18.76 2022-05-05 08:57:00 Postępowanie
Wykaz osób i pojazdów (uwzgl. obywatelstwo).docx docx 18.87 2022-05-05 08:57:00 Postępowanie
Dorsz atlantycki mrożony filet.doc doc 61.5 2022-05-05 08:57:00 Postępowanie
Morszczuk mrożony filet.doc doc 59.5 2022-05-05 08:57:00 Postępowanie
Śledzie solone matiasy filety.doc doc 73.5 2022-05-05 08:57:00 Postępowanie
Śledź marynowany.doc doc 71.5 2022-05-05 08:57:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 - 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3085 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Sukcesywne dostawy według składanych zamówień. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 312