Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Remont (wzmocnienie i docieplenie) elewacji budynku przy ul. Zielonej 10 w Lubawce

Maciej Kosal
Gmina Lubawka Oddział: Zakład Gospodarki Miejskiej
Termin:
Zamieszczenia : 02-05-2022 07:08:00
Składania : 23-05-2022 12:00:00
Otwarcia : 23-05-2022 12:05:00
Tryb: Szacowanie wartości zamówienia
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

informujemy, że poniższe postępowanie ma charakter szacowania wartości zamówienia.  

1.        Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych – kompleksowego remontu wraz ze wzmocnieniem i dociepleniem ścian zewnętrznych budynku przy ul. Zielonej 10 w Lubawce.

2.        Zamawiający posiada ekspertyzę stanu technicznego budynku – załącznik nr 4 do Zapytania.

3.        Do wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca jest obowiązany zatrudnić Kierownika Budowy, posiadającego stosowne uprawnienia budowlane. Wynagrodzenie Kierownika Budowy należy uwzględnić w cenie ofertowej.

4.        Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 etapy:

-          ETAP 1: wzmocnienie ścian zewnętrznych i fundamentów, wykonanie izolacji fundamentów,

-          ETAP 2: wykonanie docieplenia elewacji w systemie etics.

5.        W zakres robót wchodzi m.in.:

-          ETAP 1:

·         odbicie tynków zewnętrznych,

·         wykonanie szycia pęknięć ścian wg załączonej ekspertyzy,

·         wykonanie ściągów stalowych w 2 poziomach,

·         wykonanie obrzutki kryjącej na całej powierzchni elewacji,

·         wzmocnienie ścian fundamentowych prętami stalowymi, zadeskowanie i betonowanie fundamentów,

·         wykonanie izolacji pionowej fundamentów,

·         wykonanie opaski z kostki betonowej

-          ETAP 2:

·         docieplenie ścian zewnętrznych w systemie etics z tynkiem silikatowym na izolacji ze styropianu gr. 15 cm (ściany) i 3 cm (ościeża), lambda nie gorsza niż 0,038.

·         montaż prefabrykowanych gzymsów z profili xps,

·         demontaż okładziny kamiennej cokołu i docieplenie cokołu płytami XPS gr. 10 cm z wykonaniem tynku mozaikowego,

·         wymiana podokienników z blachy stalowej tytan-cynk.

6.        Przedmiar robót stanowi Załącznik nr 5 i nr 6 do niniejszego zapytania.

7.        Obowiązującym wynagrodzeniem będzie wynagrodzenie ryczałtowe na podstawie przedstawionej oferty. W przypadku konieczności wykonania robót dodatkowych roboty te będą rozliczane w oparciu o kosztorys robót dodatkowych lub zamiennych zatwierdzony przez przedstawiciela Zamawiającego.

8.        Przy kalkulacji ceny ofertowej należy uwzględnić konieczność zorganizowania zaplecza socjalnego dla pracowników, zabezpieczenia placu budowy na czas wykonywanych robót oraz uporządkowania terenu po zakończeniu robót.

9.        Przed złożeniem oferty Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia wizji lokalnej na budynku objętym przedmiotem zamówienia.

10.    Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych ani wariantowych.

 

Dlaczego warto odpowiedzieć na szacowanie wartości zamówienia?

Informujemy, iż niniejsze postępowanie nie stanowi zaproszenia do składania ofert w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia umowy, czy też udzielenia zamówienia i nie stanowi części procedury udzielania zamówienia publicznego realizowanego na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych. 

Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że odpowiedź na niniejsze postępowanie o charakterze szacowania ceny może skutkować:

  • zaproszeniem do złożenia oferty lub/i 

  • zaproszeniem do negocjacji warunków umownych lub 

  • zawarciem umowy, której przedmiot został określony w niniejszym postępowaniu. 

W przypadku pytań:

  • technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 517 167 298.

  • związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.   

 

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.  Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie - elewacja Zielona 10 II.docx docx 44.13 2022-05-02 07:08:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 (oświadczenie) - elewacja Zielona 10 II.docx docx 24.26 2022-05-02 07:08:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 (umowa) - elewacja Zielona 10 II.docx docx 38.66 2022-05-02 07:08:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 (RODO) - elewacja Zielona 10 II.docx docx 26.26 2022-05-02 07:08:00 Postępowanie
Załącznik nr 5 (przedmiar) Zielona 10 - docieplenie.pdf pdf 91.04 2022-05-02 07:08:00 Postępowanie
Załącznik nr 6 (przedmiar) - Zielona 10 - wzmocnienia.pdf pdf 111.26 2022-05-02 07:08:00 Postępowanie
ekspertyza Zielona 10 - opis techniczny.pdf pdf 9692.13 2022-05-02 07:08:00 Postępowanie
ekspertyza Zielona 10 - rysunki.pdf pdf 5322.07 2022-05-02 07:08:00 Postępowanie
607429-protocol.pdf pdf 160.27 2022-05-23 14:57:57 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-05-23 14:57 Maciej Kosal Szanowni Państwo! Dziękujemy za złożenie ofert w postępowaniu. W załączniku zestawienie złożonych ofert.

607429-protocol.pdf

2022-05-20 06:53 Maciej Kosal Zamawiający informuje o wydłużeniu terminu składania ofert. Nowy termin składania ofert: 23.05.2022 r, godz. 12:00

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wykonanie docieplenia ścian Koszt wykonania docieplenia ścian wg przedmiaru (załącznik nr 5) 1 robota budowlana - (0)
2 Wykonanie wzmocnień ścian Koszt wykonania wzmocnień wg przedmiaru (załącznik nr 6) 1 robota budowlana - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena - Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Termin wykonania do dnia 31.10.2022 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Gwarancja - Oczekiwany okres gwarancji 36 miesiące. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" lub zaproponować alternatywne warunki gwarancyjne (0)
5 Wstępny opis przedmiotu zamówienia - Jeżeli w załączonym wstępnym opisie przedmiotu zamówienia zamawiający nie ujął wszystkich istotnych czynników kosztotwórczych, proszę o stosowny komentarz (0)
6 Kosztorys ofertowy wg przedmiaru - załącznik nr 5 - Proszę załączyć kosztorys ofertowy sporządzony wg załącznika nr 5 (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
7 Kosztorys ofertowy wg przedmiaru - załącznik nr 6 - Proszę załączyć kosztorys ofertowy sporządzony wg załącznika nr 6 (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 658