Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 12-05-2022 08:41:00 |
Składania : | 20-05-2022 09:00:00 |
Otwarcia : | 20-05-2022 09:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Wojewódzki
Sąd Administracyjny w Warszawie zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu o
udzielenie zamówienia o wartości szacunkowej poniżej 130 000 zł bez
podatku od towarów i usług. Postępowanie prowadzone jest wg: „ZASADY
POSTĘPOWANIA W PRZYPADKU REALIZACJI ZAMÓWIEŃ W PROCEDURZE ZAPYTANIA OFERTOWEGO
W WOJEWÓDZKIM SĄDZIE ADMINISTRACYJNYM W WARSZAWIE”
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przeglądu i konserwacji urządzeń
przeciwpożarowych w WSA w Warszawie w budynku przy ul. Pankiewicza 4,
00-696 Warszawa. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący części II
zawiera załącznik nr 2.1.
WARUNKI
UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
1. udzielenie zamówienia mogą ubiegać
się Oferenci, którzy posiadają
niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia.
2. Zamawiający
uzna za spełniony warunek w przypadku, gdy Oferent wykaże, iż:
1) posiada zaświadczenia producenta
uprawniające do przeprowadzania konserwacji systemu UTC FIRE &
SECURITY,
2) posiada zaświadczenie uprawniające do
przeprowadzania konserwacji IGNIS,
3) posiada zaświadczenie wydane przez
Państwową Agencję Atomistyki uprawniające do obsługi urządzeń zawierających
źródła promieniotwórcze.
3. Oferent spełni warunek, gdy:
1) w
formularzu ofertowym złoży oświadczenie o posiadaniu w/w dokumentów,
2) na
pisemne wezwanie Zamawiającego przekaże w/w dokumenty.
Zapraszamy
do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Oferent może zwrócić się do
zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego.
Ostateczny termin na zadanie pytań
to 2 dni robocze przed terminem składania ofert tj. termin na zadawanie pytań
upływa w dniu 17 maja 2022 r. o godz. 24.00
Zastrzegamy,
że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku
przekroczenia szacowanych środków.
ZAŁĄCZNIKI
załącznik nr 2.1 - Opis przedmiotu zamówienia,
załącznik nr 2.2 - Wzór umowy,
załącznik nr 3 - Zasady postępowania w trybie
zapytania ofertowego,
załącznik nr 4 – Wykaz osób
(złożyć na wezwanie zamawiającego)
W przypadku
pytań:
o
merytorycznych,
proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij
wiadomość",
o
związanych
z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy
zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w
godzinach od 8:00 do 17:00.
Zaznaczamy,
że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego
jest podpisanie umowy.
Wiadomości z
platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2022-05-25 13:47 | Magdalena Jańczuk | Informacja o wyborze oferty sprawa WSA-ZP-PP-25-2022 cz.2 |
Komunikaty