Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: UG.OK.041.1.9.2021 Dostawa mebli szkolnych na potrzeby jednostek oświatowych prowadzonych przez Gminę Brodnica, realizowana w ramach projektu pn. „Dostępna szkoła- innowacyjne rozwiązania w kreowaniu przyjaznej przestrzeni edukacyjnej z uwzględnieniem potrzeb uczniów oraz otoczenia”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020

Zamówienia Publiczne
Gmina Brodnica
Termin:
Zamieszczenia : 28-04-2022 11:31:00
Składania : 11-05-2022 09:00:00
Otwarcia : 11-05-2022 09:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

1) merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego". Osobą do kontaktu w sprawie zamówienia jest Inspektor Wiesława Franczak – tel. 61 28 42 510 (pon. – pt. 8:00 – 14:00), e-mail: oswiata@brodnica.net.pl

2) związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zapytanie ofertowe - Meble-sig.pdf pdf 428.33 2022-04-28 11:31:00 Postępowanie
Zapytanie ofertowe - załącznik nr 2.docx docx 256.95 2022-04-28 11:31:00 Postępowanie
Zapytanie ofertowe - załącznik nr 3.docx docx 257.14 2022-04-28 11:31:00 Postępowanie
Zapytanie ofertowe - załącznik nr 4.docx docx 256.92 2022-04-28 11:31:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 do zapytania.xlsx xlsx 208.83 2022-04-28 11:31:00 Postępowanie
umowa -załącznik nr 5.rtf rtf 10550.94 2022-04-28 11:31:00 Postępowanie
Odpowiedzi na pytania-sig.pdf pdf 382.42 2022-05-04 14:47:06 Postępowanie
Zapytanie ofertowe - Meble - korekta-sig.pdf pdf 442.09 2022-05-04 14:47:06 Postępowanie
Zapytanie ofertowe - załącznik nr 6.docx docx 257.47 2022-05-04 14:47:17 Postępowanie
umowa -załącznik nr 5 - korekta.rtf rtf 10552.43 2022-05-04 14:53:42 Postępowanie
Odpowiedzi na pytania-sig.pdf pdf 382.42 2022-05-04 14:49:01 Publiczna wiadomość
Zapytanie ofertowe - załącznik nr 6.docx docx 257.47 2022-05-04 14:52:31 Publiczna wiadomość
Odpowiedzi na pytania2-sig.pdf pdf 371.61 2022-05-06 14:10:35 Publiczna wiadomość
Zapytanie ofertowe - Meble - korekta II-sig.pdf pdf 442.2 2022-05-06 14:10:35 Publiczna wiadomość
Zestawienie ofert - MEBLE-sig.pdf pdf 237.14 2022-05-20 13:42:09 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-05-20 13:42 Zamówienia Publiczne Zamawiający w załączeniu publikuje informację o wyniku postępowania

Zestawienie ofert - [...].pdf

2022-05-06 14:10 Zamówienia Publiczne Szanowni Państwo,

Zamawiający w załączeniu przekazuje odpowiedzi na pytania wraz z wyjaśnieniami rozbieżności w załączniku nr 1 do zapytania, a listą produktów na stronie prowadzonego postępowania - jednocześnie informujemy, iż ulega wydłużeniu termin składania ofert - do dnia
11 maja 2022 r.

Odpowiedzi na pytani [...].pdf

Zapytanie ofertowe - [...].pdf

2022-05-04 14:52 Zamówienia Publiczne Zamawiający informuje, iż w związku z wejściem w życie ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. poz.835), niezbędne było zaktualizowanie dokumentów postępowania w zakresie przesłanek wykluczenia.
W załączeniu zamawiający przekazuje skorygowane zapytanie wraz z dodatkowym załącznikiem nr 6 do postępowania - wydłużeniu uległ również termin składania ofert - do dnia 9 maja 2022 r.

Zapytanie ofertowe - [...].docx

2022-05-04 14:49 Zamówienia Publiczne Zamawiający w załączeniu przekazuje odpowiedzi na pytania otrzymane w postępowaniu

Odpowiedzi na pytani [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Ławka szkolna jednoosobowa Wykonana z rury, malowana proszkowo. Blat wykonany z płyty laminowanej o gr minimum 15 mm wykończony obrzeżem PCV minumum 1,5mm. Zatyczki zabezpieczające podłogę przed zarysowaniem. Stopki ułatwiające wypoziomowanie stołu. Stolik 1-os o wymiarze miezczącym się między: szerokość 65cm do 75cm/długość 45cm do 55cm Regulacja wysokości w zakresie w zakresie nr nr 5-6 (zakres może być poszerzony) 35 szt. - (0)
2 Ławka szkolna dwuosobowa Ławka szkolna dwuosobowa, wykonana z rury, malowana proszkowo. Blat wykonany z płyty laminowanej o gr minimum 15 mm wykończony obrzeżem PCV minumum 1,5mm. Zatyczki zabezpieczające podłogę przed zarysowaniem. Stopki ułatwiające wypoziomowanie stołu o wymiarze miezczącym się między: szerokość 125cm do 135cm/długość 45cm do 55cm Regulacja wysokości w zakesie w zakresie nr 5-6 (zakres może być poszerzony) 10 szt. - (0)
3 Krzesło szkolne Krzesło szkolne wykonane z rury owalnej, malowane proszkowo. Regulacja wysokości od nr 5-6 (zakres może być poszerzony). 67 szt. - (0)
4 Regał biblioteczny 1 Regał biblioteczny (wysokość i szerokość może wachać się od podanych poniżej do 10cm, głębość do 5cm) wysokość 200 cm szerokość 90 cm głębokość 30 cm odległość między półkami 30 cm 4 szt. - (0)
5 Regał biblioteczny "Regał biblioteczny (wysokość i szerokość może wachać się od podanych poniżej do 10cm, głębość do 5cm) wysokość 200 cm szerokość 80 cm głębokość 30 cm odległość między półkami 30 cm" 4 szt. - (0)
6 Regał biblioteczny Regał biblioteczny (wysokość i szerokość może wachać się od podanych poniżej do 10cm, głębość do 5cm) wysokość 70 cm szerokość 70 cm głębokość 40 cm odległość między półkami 30 cm 1 szt. - (0)
7 Biurko Biurko o wymiarach między: szer. 115-125/dł 65-75cm , wys 65-75cm, pod blatem szafka zamykana na klucz 1 szt. - (0)
8 Stół Stół wykonany z rury okrągłej o wymiarach między: 115-125cm szer/75-85cm długość/70-80cm wysokość. 7 szt. - (0)
9 Krzesło szkolne Krzesło szkolne wykonane z rury owalnej, malowane proszkowo. Regulacja wysokości od nr 5 do nr 6. 42 szt. - (0)
10 Szafa biblioteczna Szafa do biblioteki z drzwiami zamykanymi na klucz wysokość 135 cm szerokość 70 cm głębokość 40 cm W środku 3 półki o równych odległościach między sobą (około 33 cm) 1 szt. - (0)
11 Szafka wisząca Szafka wisząca - wymiary między: 85-95 x 32-37 x 48-55 cm w kolorze szarym, z drzwiami oraz 1 półką w środku 6 szt. - (0)
12 Stolik szkolny regulowany Stolik Wielozakresowa regulacja pochyłu blatu Wym. blatu stolika: 45-55cm długość, 60-75cm szerokość Kolor blatu inny niż biały, matowy Regulacja wysokość wielozakresowa. 5 szt. - (0)
13 Krzesełko z regulacją oparcia Krzesło z regulacją wysokości siedziska oraz regulacją oparcia 3 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2685 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 80% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Minimalny termin płatności faktury na jaki wyrazi zgodę Zamawiający wynosi 7 dni od dnia przedłożenia prawidłowo wystawionej faktury. Maksymalny termin płatności faktury, zgodnie z art. 8 ust 2 ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 893), w transakcjach handlowych, w których dłużnikiem jest podmiot publiczny, nie może wynosić więcej niż 30 dni. Proszę wpisać "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji 20% Termin realizacji należy podać w ilości dni kalendarzowych liczonych od daty zawarcia umowy. Maksymalny termin realizacji jaki dopuszcza Zamawiający wynosić będzie 45 dni. (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 755