Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 26-04-2022 10:03:00 |
Składania : | 04-05-2022 09:00:00 |
Otwarcia : | 04-05-2022 09:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Robota budowlana |
1.
Miejski Zarząd Nieruchomości w Jastrzębiu-Zdroju, ul. 1 Maja 55
jako Zamawiający zaprasza do złożenia oferty na zadanie
pn.:
„Remont
sali spotkań wraz z zapleczem kuchennym w budynku użytkowym przy
ul. Cieszyńskiej 101
w
Jastrzębiu-Zdroju”.
2. Opis przedmiotu zamówienia:
2.1.
Przedmiotem
zamówienia
są
roboty polegające
na wykonywaniu
remontu
sali spotkań wraz z zapleczem kuchennym
w budynku Domu
Sołeckiego przy ul. Cieszyńskiej 101 w Jastrzębiu-Zdroju. Zakres
robót:
- remont posadzki w sali – wymiana płytek podłogowych na płytki gresowe: „Carpet Vestige Natural 50x100”,
- skucie płytek ściennych,
- malowanie ścian i sufitu,
- remont posadzki zaplecza – wymiana płytek podłogowych,
- malowanie płytek ściennych zaplecza,
- wymiana drzwi wewnętrznych pomiędzy salą a zapleczem,
- wymiana gniazd wtykowych i włączników światła,
- wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki,
wraz z wszystkimi robotami towarzyszącymi.
2.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa STWiOR (Załącznik nr 4 do Zaproszenia), przedmiar robót (Załącznik nr 5 do Zaproszenia), natomiast szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa wzór umowy (Załącznik nr 2 do Zaproszenia). Przedmiar robót należy traktować jako dokument pomocniczy, który określa jedynie minimalny zakres robót.
2.3. W przypadku stwierdzenia konieczności wykonania robót nie ujętych w Zaproszeniu, STWiOR oraz pozostałych załącznikach do Zaproszenia, a niezbędnych do realizacji zadania jako całości – należy je uwzględnić w ofercie lub wnieść uwagi przed złożeniem oferty.
2.4.
Wycena
robót
powinna opierać się na własnych pomiarach i przeprowadzonej wizji
w budynku
przy
uwzględnieniu wszystkich czynności
i materiałów
niezbędnych do realizacji zadania. Wykonawca
przed
złożeniem oferty zobowiązany
jest do
dokonania oględzin obiektu
po
wcześniejszym umówieniu
się
z Inspektorem Nadzoru, w
terminie uzgodnionym
z
Zamawiającym.
3. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: w terminie od dnia 05.06.2022 r. do dnia 12.08.2022 r.
4. Wymagania wobec Wykonawcy:
4.1. Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami posiadającymi:
a) minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia do prac na stanowisku eksploatacji w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu, kontrolno-pomiarowym dla urządzeń instalacji i sieci gazowych, tj. uprawnienie typu „E” w zakresie kontrolno-pomiarowym;
b) minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia do prac na stanowisku eksploatacji w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu, kontrolno-pomiarowym dla urządzeń instalacji i sieci elektroenergetycznych, tj. uprawnienie typu „E” w zakresie kontrolno-pomiarowym;
4.1.1. Zamawiający dopuszcza, aby jedna osoba posiadała więcej niż jedno z wyżej wymienionych uprawnień.
4.2.
Wykonawca
wykaże, że wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5
lat
przed upływem terminu składania ofert,
a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie
co najmniej dwie roboty budowlane o wartości nie mniejszej niż
10.000,00
zł brutto każda, związane
z robotami remontowymi
dotyczącymi kładzenia
płytek podłogowych.
Dowodami są referencje bądź inne dokumenty określające czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.
Uwaga:
Jeżeli Wykonawca realizował roboty
na
rzecz MZN, wówczas nie ma obowiązku przedkładania dokumentów
potwierdzających ich
wykonanie.
Należy w tym przypadku podać numer
umowy jaka została zawarta między Wykonawcą
a MZN.
5. Okres udzielonej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty:
5.1.
Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę gwarancji
i rękojmi
na przedmiot umowy na okres minimum
36
miesięcy.
5.2.
Wykonawca
zobowiązany jest do wpisania do Formularza Ofertowego proponowanego
przez siebie okresu gwarancji
i
rękojmi w miesiącach.
5.3. Okres gwarancji i rękojmi liczony będzie od daty podpisania końcowego protokołu odbioru robót, tj. po zrealizowaniu całego przedmiotu umowy.
5.4. Gwarancja określa okres, w którym Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość zrealizowanego przedmiotu zamówienia. Rękojmia określa okres, w którym Wykonawca ponosi odpowiedzialność względem Zamawiającego za wady przedmiotu umowy.
2022-05-06 09:59 | Katarzyna Pietryja |
Dzień
dobry,
w załączeniu przesyłam ogłoszenie wyników postępowania. Z poważaniem, Katarzyna Pietryja |
2022-05-04 09:16 | Katarzyna Pietryja |
Dzień
dobry, w załączeniu przesyłam zestawienie ofert cenowych. Z poważaniem, Katarzyna Pietryja |
Komunikaty