Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 26-04-2022 08:59:00 |
Składania : | 04-05-2022 11:00:00 |
Otwarcia : | 04-05-2022 11:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
Zapraszamy do składania ofert w postępowaniu którego przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia zagranicznej kampanii reklamowej w ramach projektu NAWA w terminie maj 2022-maj 2023.
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2022-04-29 08:50 | Szymon Kułaga |
Szanowni
Państwo
W związku z ogłoszonym postępowaniem do Zamawiające zostały skierowane poniższe pytania o treści: 1. Pytanie nr 1: Czy Zamawiający przewiduje ilość reklam tekstowych i graficznych w poszczególnych edycjach realizacji kampanii (Edycja I, Edycja II, Edycja III). Czy możemy założyć, że będzie to 6 reklam tekstowych/graficznych dotyczących dostępnych kierunków, Uczelni – ogólnie oraz zapisu do Newslettera, a które w danej edycji będą ulegać zmianie? Odpowiedź: Strategia kampanii powinna być zaplanowana przez Wykonawcę, zgodnie z warunkami wskazanymi w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w ramach usługi powinien opracować strategię kampanii, która będzie uwzględniała potrzeby Zamawiającego oraz zakładaną grupę docelową, obszar geograficzny oraz cel kampanii i dobrać do założeń strategii najlepsze narzędzia, metody i sposoby realizacji kampanii zapewniającej osiągnięcie jej celów. Minimum reklam tekstowo-graficznych to 6 kierunkowych, 1 ogólna o Uczelni, 1 do newslettera- zależy od wykonawcy, który jest kreatorem kampanii i jednocześnie projektuje grafiki. 2. Pytanie nr 2: Czy filmy promujące Uczelnię mogą być w formie animowanej? Odpowiedź: Filmy przekaże Zamawiający. Opracowanie i produkcja filmów nie należy do elementów kampanii i zadań Wykonawcy. Filmy, dla których przewidzieliśmy kampanię nie są filmami animacyjnymi. 3. Pytanie nr 3: Cel kampanii: min. 20 000 aktywności/ kliknięć - Czy kampania ma być rozliczana w modelu CPC (kliknięcia?) czy w modelu CPA ( cost per active?) Czy należy liczbę 20 000 podzielić na x aktywności i x aktywności? Odpowiedź: Celem kampanii jest emisja w ilości min. 5,1 mln, które trafią do 1,7 mln osób oraz 20 000 aktywności/ kliknięć. Model rozliczania nie jest istotny, gdyż strategię rozliczania pozostawiamy Wykonawcy. Uczelnie interesuje osiągnięcie celów kampanii. 4. Pytanie nr 4: Liczba emisji: emisje w ilości min. 5,1 mln, które trafią do 1,7 mln osób - Czy jest to również cel kampanii? Czy jest to kampania rozliczana w modelu CPM? Odpowiedź: jak w pkt 3. |
2022-04-26 14:45 | Szymon Kułaga |
Szanowni
Państwo W związku z ogłoszonym postępowaniem do Zamawiające zostały skierowane poniższe pytania o treści: 1. Pytanie nr 1:Jaki jest szacunkowy budżet realizacji zamówienia? Odpowiedź: Zamawiający nie ma obowiązku na etapie ogłoszenia wskazywać wysokości budżetu. 2. Jaki jest budżet, jaki Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację Zamówienia? Odpowiedź: Kwota jaką Zmawiający zamierza przeznaczyć na realizację postępowania może być udostępniona po otwarciu ofert. |
Komunikaty