Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: KZ-ZO/26/2022 Przeprowadzenie kampanii promocyjnej w Internecie dla Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu

Szymon Kułaga
Akademia Wychowania Fizycznego we Wrocławiu im. Polskich Olimpijczyków Oddział: Biuro Zamówień Publicznych
Termin:
Zamieszczenia : 26-04-2022 08:59:00
Składania : 04-05-2022 11:00:00
Otwarcia : 04-05-2022 11:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,

Zapraszamy do składania ofert w postępowaniu którego przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia zagranicznej kampanii reklamowej w ramach projektu NAWA w terminie maj 2022-maj 2023.

informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
zal1_Klauzula informacyjna.pdf pdf 189.95 2022-04-26 08:59:00 Postępowanie
Opis przedmiotu zamówienia _kampania promocyjna w internecie 21.04.docx docx 427.74 2022-04-26 08:59:00 Postępowanie
warunki udzialu w postepowaniu.docx docx 429.9 2022-04-26 08:59:00 Kryterium
umowa wykonania działań marketingowych.doc doc 528.5 2022-04-26 08:59:00 Kryterium

Komunikaty

2022-04-29 08:50 Szymon Kułaga Szanowni Państwo
W związku z ogłoszonym postępowaniem do Zamawiające zostały skierowane poniższe pytania o treści:
1. Pytanie nr 1: Czy Zamawiający przewiduje ilość reklam tekstowych i graficznych w poszczególnych edycjach realizacji kampanii (Edycja I, Edycja II, Edycja III). Czy możemy założyć, że będzie to 6 reklam tekstowych/graficznych dotyczących dostępnych kierunków, Uczelni – ogólnie oraz zapisu do Newslettera, a które w danej edycji będą ulegać zmianie?
Odpowiedź: Strategia kampanii powinna być zaplanowana przez Wykonawcę, zgodnie z warunkami wskazanymi w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w ramach usługi powinien opracować strategię kampanii, która będzie uwzględniała potrzeby Zamawiającego oraz zakładaną grupę docelową, obszar geograficzny oraz cel kampanii i dobrać do założeń strategii najlepsze narzędzia, metody i sposoby realizacji kampanii zapewniającej osiągnięcie jej celów. Minimum reklam tekstowo-graficznych to 6 kierunkowych, 1 ogólna o Uczelni, 1 do newslettera- zależy od wykonawcy, który jest kreatorem kampanii i jednocześnie projektuje grafiki.

2. Pytanie nr 2: Czy filmy promujące Uczelnię mogą być w formie animowanej?
Odpowiedź: Filmy przekaże Zamawiający. Opracowanie i produkcja filmów nie należy do elementów kampanii i zadań Wykonawcy. Filmy, dla których przewidzieliśmy kampanię nie są filmami animacyjnymi.

3. Pytanie nr 3: Cel kampanii: min. 20 000 aktywności/ kliknięć - Czy kampania ma być rozliczana w modelu CPC (kliknięcia?) czy w modelu CPA ( cost per active?) Czy należy liczbę 20 000 podzielić na x aktywności i x aktywności?
Odpowiedź: Celem kampanii jest emisja w ilości min. 5,1 mln, które trafią do 1,7 mln osób oraz 20 000 aktywności/ kliknięć. Model rozliczania nie jest istotny, gdyż strategię rozliczania pozostawiamy Wykonawcy. Uczelnie interesuje osiągnięcie celów kampanii.

4. Pytanie nr 4: Liczba emisji: emisje w ilości min. 5,1 mln, które trafią do 1,7 mln osób - Czy jest to również cel kampanii? Czy jest to kampania rozliczana w modelu CPM?
Odpowiedź: jak w pkt 3.

2022-04-26 14:45 Szymon Kułaga Szanowni Państwo
W związku z ogłoszonym postępowaniem do Zamawiające zostały skierowane poniższe pytania o treści:
1. Pytanie nr 1:Jaki jest szacunkowy budżet realizacji zamówienia?
Odpowiedź: Zamawiający nie ma obowiązku na etapie ogłoszenia wskazywać wysokości budżetu.

2. Jaki jest budżet, jaki Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację Zamówienia?
Odpowiedź: Kwota jaką Zmawiający zamierza przeznaczyć na realizację postępowania może być udostępniona po otwarciu ofert.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wynagrodzenie za przeprowadzenie kampanii promocyjnej w zakresie reklam tekstowych i graficznych w trzech edycjach W zakresie i na zasadach określonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia i projektowanych postanowieniach umowy. Wykonawca zobowiązany jest do podania ceny za całą kampanię. 1 usługa - (0)
2 Wynagrodzenie za przeprowadzenie kampanii promocyjnej w zakresie kampanii video w dwóch edycjach W zakresie i na zasadach określonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia i projektowanych postanowieniach umowy. Wykonawca zobowiązany jest do podania ceny za całą kampanię. 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2586 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 90% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Warunki płatności zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Od dnia podpisania umowy do 31 maja 2023r.. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty muszą być uwzględnione w cenach poszczególnych kampanii, podane wynagrodzenie nie będzie podlegało waloryzacji. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 RODO - Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu. Proszę potwierdzić wpisując "Tak". (0)
6 Podmiotowe środki dowodowe - zgodnie z wymaganiami określonymi w załączonym pliku (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

warunki udzialu w po [...].docx

(0)
7 Kryterium społeczne 10% Zatrudnienie do realizacji przedmiotu zamówienia, na podstawie umowy o pracę osób niepełnosprawnych. Jeśli wykonawca do realizacji przedmiotu zamówienia wskaże minimum jedną osobę otrzyma 10 pkt za brak 0 pkt Wykonawca zobowiązany jest do podania osoby z imienia i nazwiska wraz z orzeczeniem o niepełnosprawności wraz ze wskazaniem zakresu czynności przewidzianych do realizacji przez wymienioną osobę. Osoba ta musi brać bezpośredni udział w realizacji zakresu usługi. W przypadku wskazania osoby, wykonawca zobowiązany jest do załączenia w oddzielnym pliku niezbędne informacje, w przypadku gdy wykonawca nie przewiduje zatrudnienia osób niepełnosprawnych, należy wpisać „Nie dotyczy” (0)
8 Projektowane postanowienia umowy - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" W przypadku: 1. Wykonawcy - osoby fizycznej, nieprowadzącej działalności gospodarczej cena brutto obejmuje wszelkie składki na ubezpieczenia emerytalne, rentowe i chorobowe zgodnie z ustawą z dnia 13 października 1998 r. o systemie ubezpieczeń społecznych (Dz. U. z 2017 r., poz. 1778), w tym również składki w tej części, w której zgodnie z przepisami obciążają Zamawiającego, oraz składki na ubezpieczenie zdrowotne, zgodnie z ustawą z dnia 27 sierpnia 2004 o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanej ze środków publicznych (Dz. U. z 2017 r., poz. 1938, z późn. zm.) a także wszelkie koszty Zamawiającego związane z realizacją umowy z osobą nieprowadzącą działalności gospodarczej, obejmujące składki na Fundusz Pracy, zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2017 r., poz. 1065, z późn. zm.), składkę na ubezpieczenie wypadkowe, zgodnie z ustawą z dnia 30 października 2002 r. o ubezpieczeniu społecznym z tytułu wypadków przy pracy i chorób zawodowych (Dz. U. z 2017, poz. 1773, z późn. zm.) oraz wszystkie inne należności publicznoprawne związane z wykonywaniem umowy, w tym również takie, które mogą powstać w przyszłości.

umowa wykonania dzia [...].doc

(0)
(0)

Liczba odsłon strony: 498