Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZP.02.P.2022 Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku o funkcji biurowej na budynek internatu przy ul. Kresowej 32-34 w Policach

Termin:
Zamieszczenia : 22-04-2022 22:05:00
Składania : 16-05-2022 10:00:00
Otwarcia : 16-05-2022 10:05:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
08da2494-436d-ca7c-c6de-900001d3e30f.pdf Ogloszenie o zamowieniu.pdf pdf 87.11 2022-04-22 22:05:00 Postępowanie
projekt umowy zalacznik nr 5 do SWZ.pdf pdf 322.96 2022-04-22 22:05:00 Postępowanie
Specyfikacja Warunków Zamówienia (SWZ). ZP 02 P 2022 kresowa 32 34 .pdf pdf 638.57 2022-04-22 22:05:00 Postępowanie
załącznik nr 9 do SWZ - dokumentacja projektowa.zip zip 26999.31 2022-04-22 22:05:00 Postępowanie
Załączniki 1-8 do SWZ ZP 02 P 2022 kresowa 32 34 AKTYWNY.docx docx 59.44 2022-04-22 22:05:00 Postępowanie
08da3271-b97a-1ecd-9128-54000e5e485e. zmiana ogloszenia pdf.pdf pdf 45.95 2022-05-10 12:48:57 Postępowanie
Załączniki 1-8 do SWZ ZP 02 P 2022 kresowa 32 34 AKTYWNY. Po zmianie 10.05.2022 docx.docx docx 60.29 2022-05-10 12:49:13 Postępowanie
Zmiana SWZ nr 1 ZP 02 P 2022.pdf pdf 145.9 2022-05-10 12:49:33 Postępowanie
Zmiana SWZ nr 1 ZP 02 P 2022.pdf pdf 145.9 2022-05-10 12:53:30 Publiczna wiadomość
08da3271-b97a-1ecd-9128-54000e5e485e. zmiana ogloszenia pdf.pdf pdf 45.95 2022-05-10 12:53:30 Publiczna wiadomość
Załączniki 1-8 do SWZ ZP 02 P 2022 kresowa 32 34 AKTYWNY. Po zmianie 10.05.2022 docx.docx docx 60.29 2022-05-10 12:53:30 Publiczna wiadomość
pytania i odpowiedzi ZP.02.P.2022 kresowa 32 34 zest. 2 .pdf pdf 99.83 2022-05-11 14:21:32 Publiczna wiadomość
informacja z otwarcia ofert .pdf pdf 112.61 2022-05-16 18:26:10 Publiczna wiadomość
uniewaznienie przetarg kresowa 32 34 ZP 02 P .2022 .pdf pdf 152.16 2022-05-25 14:45:07 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-05-25 14:45 Katarzyna Kałucka Zamawiający przekazuje
Informację o unieważnieniu postępowania

uniewaznienie przet [...].pdf

2022-05-16 18:26 Katarzyna Kałucka Zamawiający przekazuje Informację z otwarcia ofert

informacja z otwarci [...].pdf

2022-05-16 10:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający uprzejmie informuje Wykonawców, iż zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia 2 000 000, 00 zł
2022-05-11 14:21 Katarzyna Kałucka Zamawiający przekazuje pytania i odpowiedzi

pytania i odpowiedzi [...].pdf

2022-05-10 12:53 Katarzyna Kałucka Zamawiający zmienił treść SWZ
uwaga zostaly zmienione zalączniki

Zmiana SWZ nr 1 ZP [...].pdf

08da3271-b97a-1ecd-9 [...].pdf

Załączniki 1-8 do [...].docx

2022-05-09 21:33 Katarzyna Kałucka Do Zamawiającego wpłynęły pytania:
„ Proszę o uszczegółowienie dla produktów :
1- żądana moc suszarki
2 - ile litrów pojemności powinien mieć kosz na śmieci
3- pojemność dozownika do mydła (0,5 czy 1 litr) oraz czy powinien być na przycisk, automatyczny czy łokciowy
4 - siedzisko montowane do ściany czy wolnostojące
5- wymiary poręczy
6 - wykończenie produktów (plastik biały, stal połysk bądź mat)”

Zamawiający uprzejmie informuje, iż odpowiedź w zakresie pkt. 5 zawierają rysunki A.18, A.19, A.20 branży architektonicznej dokumentacji budowlanej będącej załącznikiem do SWZ
w pkt 1 -4 oraz pkt.6 Zamawiający nie precyzuje wymagań technicznych, wymaga jedynie zgodności z wymogami z punktu widzenia celu, któremu produkty mają służyć (internat szkolny), z zachowaniem obowiązujących wymogów sanitarnych i bezpieczeństwa w tym, łatwość czyszczenia i niski poziom hałasu, wymogów funkcjonalnych i energooszczędnych dla urządzeń elektrycznych, z zachowaniem komfortu obsługi oraz odporności na ingerencję.

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1086