Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: OOP.26.1.2022.MC Usługa druku i dystrybucji materiałów informacyjno-promocyjnych na potrzeby realizacji Programu „Szkolny Klub Sportowy”

Termin:
Zamieszczenia : 21-04-2022 15:56:00
Składania : 29-04-2022 12:30:00
Otwarcia : 29-04-2022 13:00:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu .pdf pdf 117.67 2022-04-21 15:56:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 do SWZ– Opis przedmiotu zamówienia.pdf pdf 671.7 2022-04-21 15:56:00 Postępowanie
Załączniki do edycji.zip zip 467.92 2022-04-21 15:56:00 Postępowanie
Grafiki.zip zip 31429.32 2022-04-21 15:56:00 Postępowanie
Załącznik nr 11 do SWZ - zestawienie asortymentowo - wartościowe.xlsx xlsx 13.51 2022-04-21 15:56:00 Postępowanie
Załącznik nr 5 do SWZ – Projektowane postanowienia Umowy.pdf pdf 471.17 2022-04-21 15:56:00 Postępowanie
Specyfikacja Warunków Zamówienia .pdf pdf 850.65 2022-04-21 15:56:00 Postępowanie
Wyjaśnienia dla Wykonawców .pdf pdf 2213.12 2022-04-27 13:00:17 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert .pdf pdf 416.63 2022-05-04 12:07:44 Publiczna wiadomość
informacja o WYNIKU POSTEPOWANIA - WWW .pdf pdf 424.01 2022-05-13 13:58:41 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o wyniku postępowania .pdf pdf 65.59 2022-06-13 15:56:20 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-06-13 15:56 Mariusz Czyż
Zamawiający zamieszcza informację o wyniku postępowania.

Ogłoszenie o wyniku [...].pdf

2022-05-13 13:58 Mariusz Czyż
Działając na podstawie art. 253 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm.) Zamawiający zamieszcza informację o wyborze najkorzystniejszej oferty.

informacja o WYNIKU [...].pdf

2022-05-13 13:56 Mariusz Czyż Komunikat został wycofany przez Zamawiającego.
2022-05-04 12:07 Mariusz Czyż Działając na podstawie art. 222 ust. 5 ustawy z 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz.U. 2021 poz. 1129 ze zm.),  Zamawiający przekazuje informację z otwarcia ofert w postępowaniu na „Usługę druku i dystrybucji materiałów informacyjno-promocyjnych na potrzeby realizacji Programu „Szkolny Klub Sportowy” (ID 603459)” – nr postępowania OOP.26.1.2022.MC.

Informacja z otwarci [...].pdf

2022-04-29 12:58 Mariusz Czyż Działając w oparciu o art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 roku – Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz.U. 2021 poz. 1129 ze zm.), Zamawiający informuje, iż na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę 270 000,00 zł brutto ( dwieście siedemdziesiąt tysięcy zł).
2022-04-27 13:00 Mariusz Czyż
Szanowni Państwo, w załączeniu przesyłam odpowiedzi na pytania Wykonawców. Z poważaniem Mariusz Czyż

Wyjaśnienia dla Wyko [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 518