Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 20-04-2022 09:11:00 |
Składania : | 25-04-2022 12:07:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
2. Wojskowy Oddział Gospodarczy we Wrocławiu, ul. Obornicka 100-102 zwraca się
z zapytaniem ofertowym dotyczącym realizacji zamówienia, którego przedmiotem jest zakup oraz dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu KO zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.
1 |
|
szt. |
4 |
2 |
Taśma termiczna do sublimacji 6mm do Ricoh
Aficio SG 3110DN oryginalna |
szt. |
4 |
3 |
Taśma termiczna do sublimacji 8mm do Ricoh
Aficio SG 3110DN oryginalna |
szt. |
4 |
4 |
Tusz żelowy do sublimacji do Ricoh Aficio SG
3110DN: black GC41K - oryginalny |
szt. |
4 |
5 |
Tusz żelowy do sublimacji do Ricoh Aficio SG
3110DN: magenta, GC41M - oryginalny |
szt. |
4 |
6
|
Tusz żelowy do sublimacji do Ricoh Aficio SG
3110DN: , cyan GC41C- oryginalny |
szt. |
4 |
7. |
Tusz żelowy do sublimacji do Ricoh Aficio SG
3110DN: yellow, GC41Y -
oryginalny |
szt. |
4 |
Uwaga: - data ważności
min. 12 m-cy od daty zamówienia asortymentu, protokół odbioru dostarczonego
sprzętu.
Termin i miejsce realizacji zamówienia: do 7 dni
roboczych od dnia złożenia zamówienia.
Miejsce
realizacji zamówienia: 2
Wojskowy Oddział Gospodarczy, ul. Obornicka 100-102, 50-984 Wrocław
Forma płatności: przelew do 14 dni od dnia prawidłowo dostarczonej faktury
VAT wraz z protokołem odbioru do Kancelarii Jawnej 2 WOG.
W przypadku możliwości zrealizowania
wyżej wymienionego zamówienia, prosimy o wypełnienie formularza ofertowego najpóźniej do dnia 25.04.2022
r
UWAGA:
Rozpoznanie rynku nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu cywilnego
Informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" .
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2022-05-10 12:45 | Sekcja Wychowawcza | W wyniku zakończenia postępowania na zakup materiałów eksploatacyjnych zamówienie zostanie udzielone firmie MAXMED ORLE, na kwotę brutto 6 139,91 zł. |
Komunikaty