Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Zakup oraz dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu KO

Termin:
Zamieszczenia : 20-04-2022 09:11:00
Składania : 25-04-2022 12:07:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,

 2. Wojskowy Oddział Gospodarczy we Wrocławiu, ul. Obornicka 100-102 zwraca się

z zapytaniem ofertowym dotyczącym realizacji zamówienia, którego przedmiotem jest zakup oraz dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu KO zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.

1

Pojemnik na zużyty tusz Ricoh Aficio SG 3110DN

szt.

4

2

Taśma termiczna do sublimacji 6mm do Ricoh Aficio SG 3110DN oryginalna

szt.

4

3

Taśma termiczna do sublimacji 8mm do Ricoh Aficio SG 3110DN oryginalna

szt.

4

4

Tusz żelowy do sublimacji do Ricoh Aficio SG 3110DN: black GC41K - oryginalny

szt.

4

5

Tusz żelowy do sublimacji do Ricoh Aficio SG 3110DN: magenta,  GC41M - oryginalny

szt.

4

6

 

Tusz żelowy do sublimacji do Ricoh Aficio SG 3110DN: , cyan  GC41C-  oryginalny

szt.

4

7.

Tusz żelowy do sublimacji do Ricoh Aficio SG 3110DN:  yellow,  GC41Y -  oryginalny

szt.

4

 

Uwaga: - data ważności min. 12 m-cy od daty zamówienia asortymentu, protokół odbioru dostarczonego sprzętu.

Termin i miejsce realizacji  zamówienia: do 7 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia.

Miejsce realizacji zamówienia: 2 Wojskowy Oddział Gospodarczy, ul. Obornicka 100-102, 50-984 Wrocław
Forma płatności:  przelew  do 14 dni  od dnia prawidłowo dostarczonej faktury VAT wraz z protokołem odbioru do Kancelarii Jawnej  2 WOG.

W przypadku możliwości zrealizowania wyżej wymienionego zamówienia, prosimy o wypełnienie formularza ofertowego  najpóźniej do dnia  25.04.2022 r

 UWAGA:

Rozpoznanie rynku nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu cywilnego 

Informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.


W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" .  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
protokół odbioru.pdf pdf 165.94 2022-04-20 09:11:00 Postępowanie
FORMULARZ OFERTOWY.docx docx 962.95 2022-04-20 09:11:07 Przedmiot zamówienia

Komunikaty

2022-05-10 12:45 Sekcja Wychowawcza W wyniku zakończenia postępowania na zakup materiałów eksploatacyjnych zamówienie zostanie udzielone firmie MAXMED ORLE, na kwotę brutto 6 139,91 zł.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Zakup oraz dostawa materiałów eksploatacyjnych Zakup oraz dostawa materiałów eksploatacyjnych

FORMULARZ OFERTOWY.d [...].docx

1 szt. 2 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
Obornicka 100-102
50-984, Wrocław
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2904 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew do14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - do 7 dni roboczych od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 228