Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 20-04-2022 08:58:00 |
Składania : | 25-04-2022 10:56:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
2. Wojskowy Oddział Gospodarczy we Wrocławiu, ul.
Obornicka 100-102
zwraca się z zapytaniem ofertowym dotyczącym realizacji zamówienia, którego przedmiotem
jest zakup oraz dostawa materiałów
i środków konserwacyjnych do sprzętu KO zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia
Opaski zaciskowe do kabli, plastikowe,
odporne na UV oraz warunki pogodowe 100szt/op. 300x4,8 |
kpl. |
10 |
Sprężone powietrze do czyszczenia sprzętu
elektronicznego o poj. 400 ml. |
szt. |
60 |
Antystatyczna pianka do
czyszczenia wyświetlaczy ciekłokrystalicznych LCD – 400 ml. |
szt. |
40 |
Antystatyczna pianka do
czyszczenia obudów sprzętu komputerowego, biurowego i RTV (plastiku) – 400
ml. |
szt. |
34 |
Antystatyczna ściereczka do
czyszczenia z mikrofibry (lub równoważna). |
szt. |
60 |
Chusteczki nawilżone do
czyszczenia sprzętu rtv oraz ekranów. 100SZT/OP |
op. |
30 |
Dodatkowe
wyposażenie: - data ważności min. 12 m-cy od daty zamówienia, protokół odbioru dostarczonych materiałów.
Termin i miejsce realizacji zamówienia: do 7 dni
roboczych od dnia złożenia zamówienia.
Miejsce
realizacji zamówienia: 2
Wojskowy Oddział Gospodarczy, ul. Obornicka 100-102, 50-984 Wrocław
Forma płatności: przelew do 14 dni od dnia prawidłowo dostarczonej faktury
VAT wraz z protokołem odbioru do
Kancelarii Jawnej 2 WOG.
W przypadku możliwości zrealizowania wyżej wymienionego zamówienia, prosimy o wypełnienie formularza ofertowego
najpóźniej do dnia 25.04.2022 r.
UWAGA:
Rozpoznanie rynku nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu cywilnego
Informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2022-05-10 12:42 | Sekcja Wychowawcza | W wyniku zakończenia postępowania na zakup materiałów konserwacyjnych zamówienie zostanie udzielone firmie MIR BET z Wrocławia, na kwotę brutto 1 970,46 zł. |
Komunikaty