Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 12-04-2022 12:23:00 |
Składania : | 27-04-2022 10:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
ZAPYTANIE OFERTOWE
I ZAMAWIAJĄCY:
Powiat Świdnicki, ul. Marii Skłodowskiej – Curie 7, 58 – 100 Świdnica
Działając w oparciu o zapisy Regulaminu dotyczącego udzielenia zamówień o wartości poniżej 10.000 zł netto zwracamy się z zapytaniem ofertowym o cenę pełnienia funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego w branży konstrukcyjno - budowlanej nad realizacją zadania pn. „Przebudowa budynku głównego III Liceum Ogólnokształcącego w Świdnicy celem dostosowania do obowiązujących przepisów p.poż (III Etap)”
CPV 71520000-9 – Usługi nadzoru budowlanego
71631300-3 – Usługi technicznego nadzoru budowlanego
II OPIS I ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
1. Prace objęte pełnieniem funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego realizowane będą zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową autorstwa firmy Usługi Projektowe mgr inż. arch. Adam Mądrzak, Boleścin 49d, 58 – 100 Świdnica oraz na podstawie Decyzji Pozwolenia na Budowę Nr 1549/2019 z dnia 03.10.2019 r. oraz Decyzji nr 134/2020 z dnia 05.02.2020 r.
2. Zakres prac objętych nadzorem obejmuje:
1) zastosowanie w drzwiach dymoszczelnych elektro-trzymaczy, podłączonych do systemu sygnalizacji pożarowej,
2) zapewnienie
ścianom wewnętrznym, stanowiącym obudowę schodów prowadzących na poddasze
nieużytkowe, klasy odporności
ogniowej EI60,
3) zabezpieczenie
konstrukcji dachu oraz pozostałych palnych elementów nieużytkowego poddasza,
środkiem ogniochronnym, do stopnia
trudno-palności,
4) zamknięcie wyjścia
z piwnicy, na hol przy recepcji, drzwiami o klasie odporności ogniowej EI60S,
5) zamknięcie
pomieszczeń techniczno- gospodarczych, zlokalizowanych na kondygnacji
podziemnej, z których wyjścia prowadzą na ciągi
komunikacji ogólnej drzwiami o klasie odporności ogniowej EI30,
6) Podłączenie okien/klap oddymiających i drzwi automatycznych do doprowadzonych linii zasilających.
UWAGA:
Zakres prac dotyczy wyłącznie części dokumentacji
związanej z wykonaniem prac branży budowlanej oraz elektrycznej
wyłącznie w zakresie podłączenia elektrotrzymaczy oraz napędu okien oddymiających do doprowadzonych linii zasilających.
3. Wartość zadania według kosztorysu inwestorskiego wynosi: 284.263,84 zł netto (słownie: dwieście osiemdziesiąt cztery tysiące dwieście sześćdziesiąt trzy złote 84/100 grosze).
III TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
1. Termin rozpoczęcia realizacji zamówienia – planowany termin podpisania umowy z wykonawcą prac wyłonionym w drodze postępowania przetargowego określa się wstępnie na drugą połowę kwietnia 2022 r. Termin przekazania placu budowy nastąpi 1 czerwca 2022 r.
2. Termin zakończenia: do 3 miesięcy od dnia przekazania placu budowy lub do dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru prac.
IV. INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ POZYSKIWANIA OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW.
Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać:
- za pośrednictwem platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/sp_swidnica
V. OSOBY PO STRONIE ZAMAWIAJĄCEGO UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI.
1. Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania oraz w sprawach merytorycznych jest Pan Łukasz Pełka – Dyrektor Wydziału Inwestycji, Remontów i Przetargów Starostwa Powiatowego w Świdnicy, tel. 74/ 85-00-486.
2. Wykonawca może się zwrócić pisemnie do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia:
Kontakt z Zamawiającym:
- za pośrednictwem platformy zakupowej, https://platformazakupowa.pl/sp_swidnica
3. Każdy Wykonawca ma prawo zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego pod warunkiem, że wniosek wpłynie do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert.
4. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert.
5. Zamawiający przekaże treść zapytań wraz z wyjaśnieniami za pośrednictwem platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/sp_swidnica bez ujawniania źródła zapytania.
6. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego wpłynie po upływie terminu składania wniosku, o którym mowa w pkt. V. 3 Zapytania ofertowego, lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień lub pozostawić wniosek bez rozpatrzenia.
VI. WYMAGANIA ZAMAWIAJĄCEGO ORAZ DOKUMENTY, JAKIE WYKONAWCA POWINIEN ZAŁĄCZYĆ NA POTWIERDZENIE SPEŁNIANIA WYMAGAŃ
1. Wypełniony formularz cenowo – ofertowy (załącznik nr 1), zawierający cenę netto i brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia oraz wysokość stawki podatku VAT obowiązującej dla przedmiotowego zadania. Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
2. Oświadczenie o posiadaniu uprawnień budowlanych w specjalności konstrukcyjno – budowlanej.
VII. MIEJSCE SKŁADANIA OFERTY CENOWEJ
Ofertę cenową przygotowaną zgodnie z pkt VI niniejszego zapytania należy złożyć za pośrednictwem platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/sp_swidnica
Termin składania ofert ustala się do dnia 27 kwietnia 2022 r. do godziny 10.00
VIII. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY
1. O wyborze oferty decydować będzie najniższa cena brutto dla zadania – 100 %.
2. Wykonawca podaje cenę ofertową - ryczałtową na całość zamówienia posługując się w jej obliczeniu danymi zawartymi w punkcie II niniejszego zapytania ofertowego.
3. Cena musi uwzględniać wszystkie wymagania niniejszego zapytania ofertowego oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia.
4. Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą oraz słownie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
5. Wszystkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.
IX. INFORMACJE DODATKOWE
1. Wykonawca związany jest ofertą cenową przez okres 30 dni.
2. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz upływem terminu składnia oferty cenowej.
3. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
4. Najkorzystniejsza oferta cenowa, to oferta określająca najniższą cenę za usługę nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania objętego niniejszym zapytaniem.
5. Zamawiający niezwłocznie zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyborze najkorzystniejszej oferty cenowej.
6. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.
7. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
8. Zamawiający zastrzega, że może pozostawić niniejsze zapytanie ofertowe bez rozstrzygnięcia, jeżeli każda ze złożonych ofert przekroczy kwotę, jaką Zamawiający przeznaczył na realizację usługi objętej zapytaniem lub Zamawiający nie wyłoni wykonawcy robót przedmiotowego zadania.
W załączeniu:
Załącznik nr 1 – Oferta cenowa
Załącznik nr 2 – Oświadczenie o posiadaniu uprawnień budowlanych
Załącznik nr 3 – Projekt umowy
Załącznik nr 4 – Klauzula informacyjna
Załącznik nr 5 – Dokumentacja projektowa
Załącznik nr 6 – Decyzja pozwolenie na budowę
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty