Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZZP.2510.1.2019-2022.JG Dostawa wyposażenia siedziby Starostwa Powiatowego w Chełmnie w ramach zadania: Budowa siedziby Starostwa Powiatowego w Chełmnie

Dariusz Banach
Powiat Chełmiński Oddział: Starostwo Powiatowe w Chełmnie
Termin:
Zamieszczenia : 04-04-2022 09:31:00
Składania : 06-05-2022 10:00:00
Otwarcia : 06-05-2022 10:15:00
Tryb: Przetarg nieograniczony
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.

Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.

W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań do SWZ

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty

  • Przesłania odwołania/inne 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu UE 2022-OJS066-173719-pl.pdf pdf 140.12 2022-04-04 09:31:00 Postępowanie
SWZ + załączniki - wyposażenie biurowca..docx docx 155.75 2022-04-04 09:31:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 JEDZ ESPD.pdf pdf 85.06 2022-04-04 09:31:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 JEDZ ESPD.xml xml 120.85 2022-04-04 09:31:00 Postępowanie
Załącznik nr 7 i 8.zip zip 8893.06 2022-04-04 09:31:00 Postępowanie
2022 04 13 pytania i odpowiedzi.pdf pdf 393.27 2022-04-13 10:10:57 Publiczna wiadomość
2022 04 21 pytania i odpowiedzi.pdf pdf 426.53 2022-04-22 08:40:56 Publiczna wiadomość
2022.04.26 pytania i odpowiedzi.pdf pdf 408.17 2022-04-26 16:00:12 Publiczna wiadomość
Załącznik nr 7 OPZ - WYPOSAŻENIE poprawiony 26.04.2022.pdf pdf 2107.95 2022-04-26 16:00:13 Publiczna wiadomość
Załącznik nr 8, cz. 3, WYPOSAŻENIE SANITARIATÓW poprawiony 26.04.2022.PDF PDF 416.28 2022-04-26 16:00:13 Publiczna wiadomość
Załącznik nr 8, cz. 3, WYPOSAŻENIE SANITARIATÓW poprawiony 26.04.2022.XLSX XLSX 19.88 2022-04-26 16:00:13 Publiczna wiadomość
Załącznik nr 8, cz. 4, WYPOSAŻENIE DODATKOWE - ROLETY poprawiony 26.04.2022.PDF PDF 418.34 2022-04-26 16:00:13 Publiczna wiadomość
Załącznik nr 8, cz. 4, WYPOSAŻENIE DODATKOWE - ROLETY poprawiony 26.04.2022.XLSX XLSX 19.8 2022-04-26 16:00:13 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 232.28 2022-05-09 12:59:02 Publiczna wiadomość
2022.05.18 Informacja z oceny ofert.pdf pdf 239.25 2022-05-18 14:37:33 Publiczna wiadomość
Informacja z wyboru najkorzystniejszych ofert.pdf pdf 243.3 2022-05-31 15:30:22 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-05-31 15:30 Dariusz Banach W załączeniu informacja z wyboru najkorzystniejszych ofert.

Informacja z wyboru [...].pdf

2022-05-18 14:37 Dariusz Banach W załączeniu informacja z oceny ofert.

2022.05.18 Informacj [...].pdf

2022-05-09 12:59 Dariusz Banach W załączeniu informacja z otwarcia ofert w postępowaniu.

Informacja z otwarci [...].pdf

2022-05-06 10:00 Komunikat Zamawiającego Kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia łącznie wynosi 1.250.345,34 zł. brutto, w podziale na części zamówienia:
1. Meble biurowe – wartość 1 060 099,64 zł. brutto,
2. Meble metalowe, regały – wartość 107 481,09 zł. brutto,
3. Wyposażenia sanitariatów – wartość 30 163,66 zł. brutto,
4. Wyposażenie dodatkowe - rolety – wartość 52 600,95 zł. brutto.
2022-04-26 16:00 Dariusz Banach W załączeniu przesyłamy pytania i odpowiedzi do SWZ oraz załączniki z naniesionymi poprawkami.

2022.04.26 pytania i [...].pdf

Załącznik nr 7 OPZ - [...].pdf

Załącznik nr 8, cz. [...].PDF

Załącznik nr 8, cz. [...].XLSX

Załącznik nr 8, cz. [...].PDF

Załącznik nr 8, cz. [...].XLSX

2022-04-22 08:40 Dariusz Banach W załączeniu przesyłamy treść zapytań i odpowiedzi oraz informację o rezygnacji z części zamówienia.

2022 04 21 pytania i [...].pdf

2022-04-13 10:10 Dariusz Banach W załączeniu pytania do SWZ oraz odpowiedzi.

2022 04 13 pytania i [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1634