Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: BI.5520.05.2022.MD Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych (drukarka, kopiarka, skaner) na potrzeby Gminy Miejskiej Giżycko

Mirosław Domysławski
Gmina Miejska Giżycko Oddział: Urząd Miejski w Giżycku
Termin:
Zamieszczenia : 31-03-2022 10:02:00
Składania : 07-04-2022 10:00:00
Otwarcia : 07-04-2022 10:10:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.


Urząd Miejski w Giżycku, al. 1 Maja 14,11-500 Giżycko, www.bip.gizycko.pl

zaprasza do składania ofert w postępowaniu, prowadzonym w trybie art. 701 i dalsze Kodeksu Cywilnego Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny Dz.U. 1964 nr 16 poz. 93 na wykonanie zadania:

„Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych (drukarka, kopiarka, skaner) na potrzeby Gminy Miejskiej Giżycko”


I.Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa 3 szt. urządzeń wielofunkcyjnych (drukarka, kopiarka, skaner) na potrzeby Gminy Miejskiej Giżycko”


II. Zakres przedmiotowy zamówienia: Dostawa do siedziby Zamawiającego 3 szt. urządzeń wielofunkcyjnych o minimalnych parametrach określonych w Specyfikacji Przedmiotu Zamówienia (Załącznik nr 1).

III.Warunki udziału w postępowaniu:

Wypełniony prawidłowo formularz ofertowy oferent składa wyłącznie za pośrednictwem Platformy oraz wypełniony i podpisany Załącznik nr 1 stanowiący potwierdzenie zgodności oferowanego sprzętu z minimalnymi wymaganiami Zamawiającego.

IV. Termin wykonania zamówienia: do 14 dni od dnia podpisania umowy.

V.  Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.

VI. Nie dopuszcza się składania oferty częściowej.

VII. Zamawiający zastrzega prawo:

a) swobodnego wyboru ofert w ramach kryteriów przetargowych lub uznania, że przetarg nie dał rezultatu,

b) odwołania postępowania, unieważnienia go w całości lub w części w każdym czasie,

c) zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty,

d) zmiany terminów wyznaczonych w ogłoszeniu,

e) żądania szczegółowych informacji i wyjaśnień od Wykonawców na każdym etapie postępowania,

f) wyłącznej interpretacji zapisów ogłoszenia, jak również jego załączników.

VIII. Termin składania ofert upływa dnia 7.04.2022 r. o godz. 10.00.

IX. Niniejsze postępowanie prowadzone jest w języku polskim za pośrednictwem Platformy pod adresem profilu Zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/um_gizycko w zakładce dedykowanej postępowaniu (pod numerem i nazwą wskazana w tytule IDW).

Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Oferentami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną za pośrednictwem Platformy Zakupowej na stronie internetowej profilu Zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/um_gizycko w zakładce dedykowanej postępowaniu.

X. Otwarcie ofert nastąpi dnia 7.04.2022 r. r. o godz. 10.10 w siedzibie Zamawiającego.

XI. Termin związania ofertą – 14 dni.

XII. Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są pracownicy Biura Informatyki: Mirosław Domysławski, Szymon Grabowski,

XIII. Kryteria oceny i wyboru oferty: cena 100 %.




W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik_Nr_1.docx docx 17.73 2022-03-31 10:02:00 Postępowanie
zbiorcze zestawienie ofert.pdf pdf 33.95 2022-04-07 15:06:06 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-04-07 15:06 Mirosław Domysławski Zbiorcze zestawienie ofert

zbiorcze zestawienie [...].pdf

2022-04-05 12:18 Szymon Grabowski 1. Prosze o zmiane zapisów dotyczących języka opisu strony; Język HP-GL obecnie stosowany jest generalnie w ploterach firmy HP. Znacząca większośc producentów aktualnie bazuje na językach PCL6 PS3. Identyczna sytuacja dotyczy języka XPS, został stworzony przez firmę Microsoft jako alternatywa dla formatu PDF. Został on wprowadzony w systemie Windows Vista. System ten w chwili obecnej nie ma wsparcia technicznego firmy Microsoft. Na dzień dzisiejszy każdy system operacyjny Windows 10 ma wbudowaną obsługę drukowania plików PDF. W związku z powyższym wnoszę o dopuszczenie urządzenia obsługującego języki drukarki PCL 6 i PostScript 3, TIFF, JPEG, PDF.

Odpowiedź na pytanie 1:
Zamawiający dopuszcza do oferty urządzenia obsługującego języki opisu strony PCL, PostScript, TIFF, JPEG, PDF.

2. Proszę także o zmianę zapisu dotyczącego portu USB 3.0. i dopuszczenie urządzeń z portem USB 2.0. Zapis ten w znacznym stopniu ogranicza konkurencyjność składanych ofert. Większość producentów w dalszym ciągu bazuje na portach USB 2.0.

Odpowiedź na pytanie 2:
Zamawiający dopuszcza do oferty urządzenia z interfejsem USB 2.0

3. Proszę także o zmiane zapisów i dopuszczenie urządzenia z rodzielczością druku na poziomie 1200 x 1200 dpi i 9600 x 600 dpi. Jest to rozdzielczość optymalna do wykonywania prac biurowych i nie wpływa negatywnie na jej jakość. Dopuszczenie innych producentów urządzeń do prowadzonego postępowania wpłynie pozytywnie na jakość składanych ofert pod względem finansowym jak i technicznym

Odpowiedź na pytanie 3:
Zamawiający ze względu na przeznaczenie urządzeń nie dopuszcza możliwości zmiany rozdzielczości druku.

4. Czy Zamawiający wyrazi zgodę na dostarczenie więcej niż jednego tonera czarnego tak, aby możliwe było wydrukowanie 30 000 stron?

Odpowiedź na pytanie 4:
Zamawiający nie dopuszcza możliwości dostarczenia wielokrotności wymaganych tonerów w celu spełnienia minimalnych wymagań zawartych w Specyfikacji Przedmiotu Zamówienia.

5. Zwracam się z zapytaniem czy Zamawiający dopuści urządzenie nieposiadające wi-fi i postscript? Są to dodatkowe opcje poza standardowym wyposażeniem, które podnoszą znacznie cenę urządzenia.

Odpowiedź na pytanie 5:
Zamawiający ze względu na przeznaczenie urządzenia nie dopuszcza urządzeń bez interfejsu wi-fi. Zamawiający dopuszcza do oferty urządzenia obsługującego języki drukarki PCL 6 i PostScript 3, TIFF, JPEG, PDF.

6. Czy Zamawiający dopuści urządzenie
a. o rozdzielczości druku 1200x1200dpi,
b. z dwoma tacami po 500 arkuszy każda
c. brak języka opisu strony HP-GL,

Odpowiedź na pytanie 6:
a) Zamawiający ze względu na przeznaczenie urządzeń nie dopuszcza możliwości zmiany rozdzielczości druku.
b) Zamawiający dopuszcza możliwość dostarczenia urządzenia z dwoma tacami po 500 arkuszy każda zamiast wymaganych 520 arkuszy każda.
c) Zamawiający dopuszcza do oferty urządzenia obsługującego języki opisu strony: PCL, PostScript, TIFF, JPEG, PDF.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Urządzenie wielofunkcyjne (drukarka, kopiarka, skaner) Wartość oferty tj. 3 szt. urządzeń wielofunkcyjnych o minimalnych parametrach określonych w Specyfikacji Przedmiotu Zamówienia 3 szt. Urząd Miejski w Giżycku
Aleja 1 Maja 14
11-500, Giżycko
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3238 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 14 dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 592