Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 29-03-2022 13:01:00 |
Składania : | 04-04-2022 08:56:00 |
Otwarcia : | 04-04-2022 09:01:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo – kosztorysowej dla zadania „Budowa zaplecza sportowego dla stadionu miejskiego przy ul. Mickiewicza w Bobolicach”. Teren stadionu obejmuje dz. nr 179/2, 180, 186/2, 212, 164, 165 obr. 0004 Bobolice.
Obecnie na stadionie znajduje się budynek zaplecza sportowego, który Zamawiający przewiduje zburzyć i w tej lokalizacji usytuować nowy budynek. Nowy budynek będzie podłączony do sieci kanalizacji sanitarnej, wodociągowej oraz gazowej.
Zaplecze sportowe Stadionu Miejskiego w Bobolicach przy ul. Mickiewicza przeznaczone do użytku publicznego min. 2 drużyny piłkarskie, dostosowane do przepisów PZPN dla IV ligi. Projektowany budynek musi spełniać wymagania obowiązujących przepisów prawa oraz przepisy licencyjne dla klubów IV ligi i klas niższych.
Orientacyjny spis pomieszczeń (spis nie jest ostateczny Zamawiający dopuszcza modyfikację) wraz z zagospodarowaniem terenu:
Rozbudowa / budowa budynku zaplecza sportowego na stadionie w Bobolicach |
||
Lp. |
Pomieszczenie |
Orientacyjna powierzchnia [m2] |
Budynek |
||
1. |
Szatnia duża (ok. 22 osób) |
25 |
2. |
Toaleta do szatni (min. 8 natrysków+ 2 wc) |
Wg wymogów |
3. |
Szatnia duża (ok. 22 osób) |
25 |
4. |
Toaleta do szatni (min. 8 natrysków+ 2 wc) |
Wg wymogów |
5. |
Szatnia mała |
20 |
6. |
Toaleta do szatni (1 wc) |
Wg wymogów |
7. |
Szatnia mała |
20 |
8. |
Toaleta do szatni (1 wc) |
Wg wymogów |
9. |
Szatnia sędzia |
10 |
10. |
Szatnia sędzina |
4 |
11. |
Toaleta sędzia (1 natrysk + 1 wc) |
Wg wymogów |
12. |
Pomieszczenie dla medyków |
4 |
13. |
Toaleta ogólnie dostępna damska i dla niepełnosprawnych (2 wc) wejście od zewnątrz |
Wg wymogów |
14. |
Toaleta ogólnie dostępna męska (2 wc) wejście od zewnątrz |
Wg wymogów |
15. |
Sala konferencyjna |
Dla 50 osób |
16. |
Aneks kuchenny |
15 |
17. |
Komentatorownia |
5 |
18. |
Sala |
20 |
19. |
Pomieszczenie na sprzęt |
10 |
20. |
Pomieszczenie na sprzęt |
10 |
21. |
Pomieszczenie na sprzęt |
10 |
22. |
Pomieszczenie na sprzęt |
10 |
23. |
Pomieszczenie na sprzęt- strzelnica |
10 |
24. |
Kotłownia |
|
Zagospodarowanie przestrzeni |
||
1. |
Plac zabaw wraz z siłownią zewnętrzną |
|
2. |
Tor przeszkód/zręcznościowy |
Na potrzeby funkcjonowania budynku należy zaprojektować instalację fotowoltaiczną z mocą dobraną do potrzeb projektowanego obiektu. W budynku należy poprowadzić instalację elektryczną trójfazową na potrzeby komentatorowi.
Na terenie działek zaprojektować oświetlony parking oraz oświetlenie płyty boiska i oświetlenie stadionu, chodniki i alejki z uwzględnieniem przepisów PZPN (w zakresie m.in. dojścia kibiców i drużyn na pole gry), obok trybun zaprojektować plac zabaw ogrodzony z urządzeniami zabawowymi i urządzeniami siłowni zewnętrznej. Zaprojektować tor przeszkód / zręcznościowy. Zaprojektować nagłośnienie zewnętrzne.
Na potrzeby funkcjonowania budynku należy zaprojektować m.in. instalację wodociągową, kanalizacyjną, gazową, elektryczną, światłowodową, przeciwpożarową, system przeciw włamaniowy.
Wszystkie rozwiązania i technologię należy konsultować z Zamawiającym na bieżąco.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia:
1. Sporządzenie kompletnej dokumentacji na rozbiórkę obecnego budynku zaplecza sportowego wraz z uzyskaniem pozwolenia na rozbiórkę budynku oraz kosztorysem inwestorskim.
2. Przygotowanie min. 2 koncepcji projektowanego nowego budynku i przedstawienie ich Zamawiającemu do wyboru i akceptacji.
3. Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo – kosztorysowej (m.in. projekt budowlany wszystkich branż, projekt wykonawczy wszystkich branż, kosztorys inwestorski) dla zaakceptowanej koncepcji wraz z infrastrukturą techniczną, uzyskanie pozwolenia na budowę.
4. Projekt aranżacji wnętrz dla projektowanego budynku.
5. Wykonanie planu zagospodarowania terenu, który będzie obejmowała m.in. parkingi, chodniki, plac zabaw z mini siłownią zewnetrzną, oświetlenie zewnętrzne, nagłośnienie zewnętrzne, tor przeszkód / zręcznościowy.
6. Zaprojektować oświetlenie zewnętrzne, w tym oświetlenie płyty boiska i stadionu zgodne z warunkami m.in. PZPN.
7. Zamawiający dysponuje mapą do celów opiniodawczych oraz decyzją ustalenia lokalizacji celu publicznego.
8. Sporządzenie projektu zaakceptowanej koncepcji prze Zamawiającego wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenia na budowę. Przed złożeniem dokumentacji do Starostwa /wniosku o PNB/ należy uzyskać pisemne zatwierdzenie projektu przez Zamawiającego.
9. Uzyskanie wszelkich niezbędnych do pozwolenia na budowę uzgodnień w imieniu Gminy Bobolice /Zamawiający udzieli pełnomocnictwa Wykonawcy na jego wniosek/.
10. Wykonanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.
11. Sporządzenie planu BIOZ.
12. Oświadczenia lub kopii oświadczenia projektanta o sporządzeniu projektu technicznego, dotyczącego zamierzenia budowlanego zgodnie z obowiązującymi przepisami, zasadami wiedzy technicznej, projektem zagospodarowania działki lub terenu oraz projektem architektoniczno – budowlanym oraz rozstrzygnięciami dotyczącymi zamierzenia budowlanego.
13. Oświadczenia
lub kopii oświadczenia projektanta sprawdzającego
o sporządzeniu projektu technicznego, dotyczącego zamierzenia budowlanego
zgodnie z obowiązującymi przepisami, zasadami wiedzy technicznej, projektem
zagospodarowania działki lub terenu oraz projektem architektoniczno –
budowlanym oraz rozstrzygnięciami dotyczącymi zamierzenia budowlanego.
Przedmiot zamówienia zostanie zrealizowany do 30.10.2022 r., w ciągu 21 dni od dnia podpisania Umowy Wykonawca przedstawi Zamawiającemu koncepcje projektowe do wyboru przez Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 943458423
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2022-04-12 13:37 | Małgorzata Nowak | Zamawiający przeznaczył na realizację zadania 50.000,00 zł brutto. Otrzymane oferty znacznie przewyższają planową wartość w związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie. Dziękujemy za udział. |
Komunikaty