Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: B.7013.2.2022.MN Budowa zaplecza sportowego dla stadionu miejskiego przy ul. Mickiewicza w Bobolicach

Małgorzata Nowak
Gmina Bobolice Oddział: Urząd Gminy
Termin:
Zamieszczenia : 29-03-2022 13:01:00
Składania : 04-04-2022 08:56:00
Otwarcia : 04-04-2022 09:01:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.


 

 

Opis przedmiotu zamówienia

 

 

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo – kosztorysowej dla zadania „Budowa zaplecza sportowego dla stadionu miejskiego przy ul. Mickiewicza w Bobolicach”. Teren stadionu obejmuje dz. nr 179/2, 180, 186/2, 212, 164, 165 obr. 0004 Bobolice.

Obecnie na stadionie znajduje się budynek zaplecza sportowego, który Zamawiający przewiduje zburzyć i w tej lokalizacji usytuować nowy budynek. Nowy budynek będzie podłączony do sieci kanalizacji sanitarnej, wodociągowej oraz gazowej.

Zaplecze sportowe Stadionu Miejskiego w Bobolicach przy ul. Mickiewicza przeznaczone do użytku publicznego min. 2 drużyny piłkarskie, dostosowane do przepisów PZPN dla IV ligi. Projektowany budynek musi spełniać wymagania obowiązujących przepisów prawa oraz przepisy licencyjne dla klubów IV ligi i klas niższych.

Orientacyjny spis pomieszczeń (spis nie jest ostateczny Zamawiający dopuszcza modyfikację) wraz z zagospodarowaniem terenu:

            Rozbudowa / budowa budynku zaplecza sportowego na stadionie w Bobolicach

Lp.

Pomieszczenie

Orientacyjna powierzchnia [m2]

Budynek

1.               

Szatnia duża (ok. 22 osób)

25

2.               

Toaleta do szatni (min. 8 natrysków+ 2 wc)

Wg wymogów

3.               

Szatnia duża (ok. 22 osób)

25

4.               

Toaleta do szatni (min. 8 natrysków+ 2 wc)

Wg wymogów

5.               

Szatnia mała

20

6.               

Toaleta do szatni (1 wc)

Wg wymogów

7.               

Szatnia mała

20

8.               

Toaleta do szatni (1 wc)

Wg wymogów

9.               

Szatnia sędzia

10

10.           

Szatnia sędzina

4

11.           

Toaleta sędzia (1 natrysk + 1 wc)

Wg wymogów

12.           

Pomieszczenie dla medyków

4

13.           

Toaleta ogólnie dostępna damska i dla niepełnosprawnych (2 wc) wejście od zewnątrz

Wg wymogów

14.           

Toaleta ogólnie dostępna męska (2 wc) wejście od zewnątrz

Wg wymogów

15.           

Sala konferencyjna

Dla 50 osób

16.           

Aneks kuchenny

15

17.           

Komentatorownia

5

18.           

Sala

20

19.           

Pomieszczenie na sprzęt

10

20.           

Pomieszczenie na sprzęt

10

21.           

Pomieszczenie na sprzęt

10

22.           

Pomieszczenie na sprzęt

10

23.           

Pomieszczenie na sprzęt- strzelnica

10

24.           

Kotłownia


Zagospodarowanie przestrzeni

1.                 

Plac zabaw wraz z siłownią zewnętrzną

 

2.               

Tor przeszkód/zręcznościowy

 

Na potrzeby funkcjonowania budynku należy zaprojektować instalację fotowoltaiczną z mocą dobraną do potrzeb projektowanego obiektu. W budynku należy poprowadzić instalację elektryczną trójfazową na potrzeby komentatorowi.

Na terenie działek zaprojektować oświetlony parking oraz oświetlenie płyty boiska i oświetlenie stadionu, chodniki i alejki z uwzględnieniem przepisów PZPN (w zakresie m.in. dojścia kibiców i drużyn na pole gry), obok trybun zaprojektować plac zabaw ogrodzony z urządzeniami zabawowymi i urządzeniami siłowni zewnętrznej. Zaprojektować tor przeszkód / zręcznościowy. Zaprojektować nagłośnienie zewnętrzne.

Na potrzeby funkcjonowania budynku należy zaprojektować m.in. instalację wodociągową, kanalizacyjną, gazową, elektryczną, światłowodową, przeciwpożarową, system przeciw włamaniowy.

Wszystkie rozwiązania i technologię należy konsultować z Zamawiającym na bieżąco.

Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia:

1.      Sporządzenie kompletnej dokumentacji na rozbiórkę obecnego budynku zaplecza sportowego wraz z uzyskaniem pozwolenia na rozbiórkę budynku oraz kosztorysem inwestorskim.

2.      Przygotowanie min. 2 koncepcji projektowanego nowego budynku i przedstawienie ich Zamawiającemu do wyboru i akceptacji.

3.      Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo – kosztorysowej (m.in. projekt budowlany wszystkich branż, projekt wykonawczy wszystkich branż, kosztorys inwestorski) dla zaakceptowanej koncepcji wraz z infrastrukturą techniczną, uzyskanie pozwolenia na budowę.

4.      Projekt aranżacji wnętrz dla projektowanego budynku.

5.      Wykonanie planu zagospodarowania terenu, który będzie obejmowała m.in. parkingi, chodniki, plac zabaw z mini siłownią zewnetrzną, oświetlenie zewnętrzne, nagłośnienie zewnętrzne, tor przeszkód / zręcznościowy.

6.      Zaprojektować oświetlenie zewnętrzne, w tym oświetlenie płyty boiska i stadionu zgodne z warunkami m.in. PZPN.

7.      Zamawiający dysponuje mapą do celów opiniodawczych oraz decyzją ustalenia lokalizacji celu publicznego.

8.      Sporządzenie projektu zaakceptowanej koncepcji prze Zamawiającego wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenia na budowę. Przed złożeniem dokumentacji do Starostwa /wniosku o PNB/ należy uzyskać pisemne zatwierdzenie projektu przez Zamawiającego.

9.      Uzyskanie wszelkich niezbędnych do pozwolenia na budowę uzgodnień w imieniu Gminy Bobolice /Zamawiający udzieli pełnomocnictwa Wykonawcy na jego wniosek/.

10.  Wykonanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.

11.  Sporządzenie planu BIOZ.

12.  Oświadczenia lub kopii oświadczenia projektanta o sporządzeniu projektu technicznego, dotyczącego zamierzenia budowlanego zgodnie z obowiązującymi przepisami, zasadami wiedzy technicznej, projektem zagospodarowania działki lub terenu oraz projektem architektoniczno – budowlanym oraz rozstrzygnięciami dotyczącymi zamierzenia budowlanego.

13.  Oświadczenia lub kopii oświadczenia projektanta sprawdzającego
o sporządzeniu projektu technicznego, dotyczącego zamierzenia budowlanego zgodnie z obowiązującymi przepisami, zasadami wiedzy technicznej, projektem zagospodarowania działki lub terenu oraz projektem architektoniczno – budowlanym oraz rozstrzygnięciami dotyczącymi zamierzenia budowlanego.

 

Przedmiot zamówienia zostanie zrealizowany do 30.10.2022 r., w ciągu 21 dni od dnia podpisania Umowy Wykonawca przedstawi Zamawiającemu koncepcje projektowe do wyboru przez Zamawiającego.

 

 

 

 







W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 943458423

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
OPZ.doc doc 73 2022-03-29 13:01:00 Postępowanie
UMOWA projekt.docx docx 78.01 2022-03-29 13:01:00 Postępowanie
Formularz ofertowy.docx docx 23.74 2022-03-29 13:01:00 Postępowanie

Komunikaty

2022-04-12 13:37 Małgorzata Nowak Zamawiający przeznaczył na realizację zadania 50.000,00 zł brutto. Otrzymane oferty znacznie przewyższają planową wartość w związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie. Dziękujemy za udział.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Przedmiot zamówienia wykonanie kompletnego przedmiotu zamówienia zgodnie z OPZ oraz wzorem Umowy. 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, koszty uzgodnień, dodatkowych decyzji po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 381