Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 25-03-2022 14:10:00 |
Składania : | 30-03-2022 10:00:00 |
Otwarcia : | 30-03-2022 10:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2022-03-29 11:44 | Joanna Kowalczyk |
W
odpowiedzi
na
zadane
pytania
Zamawiający
odpowiada: Pytanie 1 proszę o informację w zakresie poniższych zapisów w umowie dotyczących zapytania: Paragraf 1. Punkt 2. Podpunkt 2. Czy wymieniona usługa to Hezo Asisstnace AHB NBD ? Odpowiedź: Tak, wymieniona w paragrafie 1. punkcie 2. podpunkcie 2. usługa to to Hezo Asisstnace AHB NBD Pytanie 2 Paragraf 2. Punkt 6. Podpunkt 1. Czy support techniczny w godzinach pracy firmy czyli 7.30-15.30 jest akceptowalny ? Odpowiedź: Zamawiający dopuszcza support techniczny w godzinach pracy firmy czyli 7.30-15.30 Pytanie 3 Paragraf 2. Punkt 6. Podpunkt 2 Czy 24h na reakcję dotyczy tylko dni roboczych ? Odpowiedź: 24 godzinny czas reakcji, o którym mowa w Paragraf 2. Punkt 6. Podpunkt 2 dotyczy dni roboczych i wolnych od pracy. Pytanie 4 Paragraf 2. Punkt 6. Podpunkt 5 Czy 20 rekonfiguracji ma być dołączonych do każdego ze sprzętów czy łącznie ma być 20 zgłoszeń do wszystkich sprzętów? Odpowiedź: 20 rekonfiguracji w czasie trwania umowy dotyczy łącznie wszystkich urządzeń wskazanych w postępowaniu. |
Komunikaty