Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 14-03-2022 14:08:00 |
Składania : | 21-03-2022 14:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Znak sprawy: PCD.WTIT.2262.79.2022
Zapytanie ofertowe
Poznańskie Centrum Dziedzictwa z siedzibą w Poznaniu zaprasza do złożenia ofert na:
Wykonywanie przeglądu serwisowego agregatu TRANE typ CGWN213 szt.1 i inspekcji drycoolera LUVE typ EHLD2Twraz z myciem chemicznym skraplacza zgodnie z umową w
• Bramie Poznania, 61-123 Poznań, ul. Gdańska 2.
Przedmiot zamówienia:
Zadanie nr 1:
Miejsce zainstalowania:
BRAMA POZNANIA, 60-123 Poznań, ul. Gdańska 2
Opis:
· Agregat chłodniczy wody lodowej Trane typu CGWN213
· Drycooler LUVE typu EHLD2T4256B10VENT(2 x5)
· Wykonanie przeglądu serwisowego dla 1 szt. agregatu typ TRANE wraz z inspekcją drycoolera LUVE oraz myciem chemicznym skraplacza drycoolera w miesiącu kwiecień lub maj 2022r.
· Zakres prac określa załącznik nr 1 do zapytania.
Wycenę należy wykonać zgodnie z załącznikiem nr 2 do zapytania – formularzem cenowym do oferty.
Zadanie nr 2:
Miejsce zainstalowania:
BRAMA POZNANIA, 60-123 Poznań, ul. Gdańska 2
Opis:
· Agregat chłodniczy wody lodowej Trane typu CGWN213
· Drycooler LUVE typu EHLD2T4256B10VENT(2 x5)
· Wykonanie przeglądu serwisowego dla 1 szt. agregatu typ TRANE wraz z analizą chemiczną oleju oraz wykonanie inspekcji drycoolera LUVE, w miesiącu październik lub listopad 2022r.
· Zakres prac określa załącznik nr 1 do zapytania.
Wycenę należy wykonać zgodnie z załącznikiem nr 2 do zapytania – formularzem cenowym do oferty.
Zadanie nr 3:
Dostawa i uzupełnienie w instalacji Trane czynnika chłodzącego R407c w ilości do 10kg.
Ważne: Dostawa i uzupełnienie w instalacji Trane czynnika chłodzącego realizowane będzie według Potrzeb zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rezygnację z tego zadania jeśli nie zaistnieje taka potrzeba.
Wycenę należy wykonać zgodnie z załącznikiem nr. 2 do zapytania – formularzem cenowym do oferty.
1. Termin realizacji zamówienia: od 01.04.2022 do 31.03.2023 r.
2. Wykonawca musi posiadać ważne uprawnienia na wykonywanie przeglądów serwisowych w/w urządzeń oraz uprawnienia do serwisowania urządzeń rejestrowanych w systemie CRO.
3. Kryteria oceny ofert z opisem: 100% oceny ofert stanowi cena wykonania usługi objęta zapytaniem łącznie – Zadanie nr 1 plus Zadanie nr 2 oraz Zadanie nr 3.
4. Wzór umowy, stanowi załącznik nr 3 do zapytania.
5. Ofertę należy złożyć poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Ważne:
Oferta musi zawierać cenę obejmującą łączne (roczne) wynagrodzenie z tytułu wykonania umowy (łączny, całościowy koszt wykonania Zadania nr 1 i Zadania nr 2 i Zadania nr 3).
Do oferty należy załączyć wypełniony załącznik nr 2 do zapytania – formularz cenowy do oferty.
6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz składania ofert częściowych (na pojedyncze zadania).
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
8. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami:
Krzysztof Borowicki tel. nr 61647 76 19,
Leszek Sedlaczek tel. nr 61647 76 19
9. W przypadku pytań związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
· tel. 22 101 02 02
· e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
· Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Poznańskie Centrum Dziedzictwa;
· Kontakt z Inspektorem ochrony danych osobowych w Poznańskim Centrum Dziedzictwa: iod@pcd.poznan.pl;
· Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w procedurze zapytania ofertowego;
· odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp” oraz osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o ustawę o dostępie do informacji publicznej z dnia 26 września 2001 r. (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 2176).) oraz inne podmioty upoważnione na podstawie przepisów ogólnych.
· Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane na podstawie przepisów prawa, przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania, lecz nie krócej niż okres wskazany w przepisach o archiwizacji.
· w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
· posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
· nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
2022-03-22 11:18 | Leszek Sedlaczek | Oferta wykonawcy ML KLIMA została wybrana ze względu na najkorzystniejszą cenę. |
Komunikaty