Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WSA-ZP-PP-11-2022 Dostawa 4 sztuk foteli rehabilitacyjnych do pracy z komputerem dla WSA w Warszawie

Termin:
Zamieszczenia : 10-03-2022 09:26:00
Składania : 18-03-2022 09:00:00
Otwarcia : 18-03-2022 09:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Wojewódzki Sąd Administracyjny w Warszawie zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości szacunkowej poniżej 130 000 zł bez podatku od towarów i usług. Postępowanie prowadzone jest wg:

„ZASADY POSTĘPOWANIA W PRZYPADKU REALIZACJI ZAMÓWIEŃ W PROCEDURZE ZAPYTANIA OFERTOWEGO W WOJEWÓDZKIM SĄDZIE ADMINISTRACYJNYM W WARSZAWIE”

PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

Dostawa 4 sztuk foteli rehabilitacyjnych do siedziby Zamawiającego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1.

 

KRYTERIA I ZASADY OCENY OFERT

1.     W celu wyboru najkorzystniejszej oferty, Zamawiający przyjął następujące kryterium:

 

1)    cena                                  (c)                   – waga kryterium 75 %

2)    gwarancja                         (g)                   – waga kryterium 10 %

3)    wyrób medyczny              (wm)                – waga kryterium 15 %

 

2.     Zasady oceny ofert według ustalonych kryteriów

Ocena punktowa zostanie obliczona, jako suma ocen częściowych, zgodnie ze wzorem:   

(W) = (c) + (g) + (wm)

Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ta oferta, która – po zsumowaniu liczby punktów uzyskanych we wskazanych wyżej kryteriach – uzyska najwyższą liczbę punktów.

gdzie:

*(c) oznacza cenę oferty wyliczoną przez Wykonawcę w formularzu ofertowym.

                                                       najniższa cena oferty spośród ocenianych ofert

      (c) =     -------------------------------------------------------------------------------- × 75 [pkt]

                                                                   cena oferty badanej

            W kryterium (C) oferta może otrzymać max 75 pkt.

* (g) wyniesie:

10 pkt   -  gdy Wykonawca zadeklaruje wydłużenie gwarancji fotela do 36 m-cy licząc od daty podpisania protokołu odbioru jakościowego, 0 pkt   - gdy fotel będzie objęty minimalną wymaganą gwarancją 24 m-cy licząc od daty podpisania protokołu odbioru jakościowego.

W kryterium (g) oferta może otrzymać max 10 pkt.

 

 

      * (wm) wyniesie:

 

15 pkt - gdy zaproponowany fotel przez Wykonawcę jest wyrobem medycznym, 0 pkt   - gdy zaproponowany przez Wykonawcę fotel nie jest wyrobem medycznym.  

W kryterium (wm) oferta może otrzymać max 15 pkt.

 

Po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający wyśle drogą mailową do Wykonawcy, Zlecenie na przedmiot zamówienia.

Zlecenie będzie zawierało: przedmiot zamówienia, wartość zamówienia z oferty, termin realizacji zamówienia (55 dni kalendarzowych, od dnia przesłania zamówienia), warunki gwarancji  oraz warunki płatności. Zamawiający dokona zapłaty na podstawie faktury VAT oraz protokołu odbioru, przelewem na konto Wykonawcy, wskazane w fakturze w ciągu 14 dni od daty złożenia faktury w siedzibie Zamawiającego.

 

ZAŁĄCZNIKI

1.     załącznik nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia,

2.     załącznik nr 2 - Formularz potwierdzający wymagania Zamawiającego,

3.     załącznik nr 3 - Zasady postępowania w trybie zapytania ofertowego.

 

Oferent może zwrócić się do zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego. 

Ostateczny termin na zadanie pytań to 2 dni robocze przed terminem składania ofert tj. termin na zadawanie pytań upływa w dniu 15 marca 2022 r. o godz. 24.00

 

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.

 

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.


W przypadku pytań: 

o   merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość",

o   związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest podpisanie umowy. 

 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 1 - Opis Przedmiotu Zamówienia.pdf pdf 682.88 2022-03-10 09:26:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 - Formularz potwierdzajacy wymagania Zamawiającego.docx docx 21.76 2022-03-10 09:26:00 Postępowanie
ZASADY POSTĘPOWANIA W TRYBIE ZAPYTANIA OFERTOWEGO - PLATFORMA ZAKUPOWA 2022 wer. 1.pdf pdf 228.8 2022-03-10 09:26:00 Postępowanie
Informacja o wyborze oferty sprawa WSA-ZP-PP-11-2022.docx docx 34.22 2022-03-22 11:01:14 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-03-22 11:01 Magdalena Jańczuk Informacja o wyborze oferty sprawa WSA-ZP-PP-11-2022

Informacja o wyborze [...].docx

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Fotel rehabilitacyjny Zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 , należy załączyć wypełniony i zeskanowany Formularz -załącznik nr 2 4 szt. - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 75% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Gwarancja 10% Należy zadeklarować gwarancję na oferowane fotele rehabilitacyjne - proszę wpisać 24 m-ce lub 36 m-cy (dodatkowo punktowane) (0)
3 Wyrób medyczny 15% Fakultatywnie (dodatkowo punktowane) potwierdzenie wpisu proponowanego fotela rehabilitacyjnego do rejestru Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych w Warszawie- proszę wpisać TAK lub NIE oraz załączyć dokument potwierdzający wpis, jeżeli dotyczy. (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, opakowań, montażu etc. po stronie Wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Oświadczenie 1 - Oświadczam, że zapoznałem się z opisem przedmiotu zamówienia oraz zasadami postępowania w trybie zapytania ofertowego i zobowiązuję się zrealizować przedmiot zamówienia na wskazanych warunkach - proszę potwierdzić wpisując: "TAK" (0)
6 Oświadczenie 2 - Oświadczam, że jestem związany ofertą przez okres 30 dni od dnia otwarcia ofert - proszę potwierdzić wpisując: TAK (0)
7 Warunki płatności - Płatność w terminie 14 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury do siedziby Zamawiającego - proszę potwierdzić wpisując: "Akceptuję" (0)
8 Termin realizacji - 55 dni kalendarzowych od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 460