Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZO/MJP/4/2022 Usługi serwisowe dla urządzeń sanitarnych zamontowanych w budynku Dworek Milusin należącym do kompleksu Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku

Termin:
Zamieszczenia : 09-03-2022 15:03:00
Składania : 16-03-2022 12:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zapytania ofertowego, zgodnie z regulaminem wewnętrznym Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do zapytania. 

Opisy techniczne zawarte są w załącznikach nr 2 - 6 do zapytania.

Wzór Formularza asortymentowo - cenowego zawiera załącznik nr 7 do zapytania.

Wzór umowy, którą Zamawiający zamierza zawrzeć z wybranym wykonawcą zawiera załącznik nr 8 do zapytania.

Wzór wykazu osób zawiera załącznik nr 9 do zapytania.


Warunki udziału w postępowaniu:

1. Wykonawca przystępujący do świadczenia usługi serwisowej jest zobowiązany posiadać:

Świadectwo kwalifikacji do obrotu substancjami szkodliwymi w oparciu o Ustawę z dnia  20 kwietnia 2004 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową (t.j. Dz.U. z 2014 r. poz. 436) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy w sprawie programów kursów, przeprowadzania egzaminów oraz wzoru świadectwa kwalifikacji w zakresie substancji kontrolowanych z dnia 16 sierpnia 2004 r. (Dz.U. nr 195, poz. 2009 z 2004 r.) lub stosowny certyfikat dla personelu zgodnie z Ustawą z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 2158 z późn. zm.).

 Z uwagi na fakt, iż ustawa z dnia 20 kwietnia 2004 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową już nie obowiązuje, ale wydane na jej podstawie świadectwa kwalifikacji pozostają w mocy, Zamawiający dopuszcza wykazanie się w/w świadectwem. Zamawiający dopuszcza również zamiennie wykazanie się dysponowaniem co najmniej jedną osobą posiadającą certyfikat wydany zgodnie z Ustawą z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych.

2. Ponadto pracownicy firmy, która będzie wykonywała postawione zadania serwisowe muszą spełniać wymagania dla zakresu eksploatacji i dozoru (po jednej osobie):

Rozporządzenia ministra gospodarki, pracy i polityki społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 roku  w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci w następujących grupach:

Grupa 1 – Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną w zakresie pkt 2 i pkt 10.

Grupa 2 – Urządzenia wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające ciepło oraz inne urządzenia energetyczne w zakresie pkt 2, pkt 5, pkt 6 i pkt 10.

Grupa 3 – Urządzenia instalacje i sieci gazowe wytwarzające, przetwarzające, przesyłające, magazynujące i zużywające paliwa gazowe w zakresie pkt 6 i pkt 10.

 3. Zamawiający wymaga również posiadania przez Wykonawcę autoryzacji serwisowych dla:

·        kotła gazowego De Dietrich

·        klapy odcinające i ppoż. F-my Mercor

·        Nawilżacz powietrza typ CONDAIR

·        Zmiękczacz wody Clack z głowicą sterującą Pallas IA

·        Klima konwektory PURMO

Ocena spełniania warunku 1. nastąpi na podstawie złożonego w treści oferty oświadczenia

Ocena spełniania warunku 2. nastąpi na podstawie złożonego wraz z ofertą wykazu osób. Wzór wykazu określa załącznik nr 9 do zapytania. 

Ocena spełniania warunku 3. nastąpi na podstawie złożonego w treści oferty oświadczenia. Dodatkowo, przed zawarciem umowy Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia dokumentów potwierdzających posiadane autoryzacje.

Oferta, złożona przez wykonawcę nie spełniającego warunków udziału, zostanie odrzucona.


Zamawiający dokona wyboru oferty zawierającej najniższą cenę. Cena oferty musi zostać skalkulowana w Formularzu asortymentowo - cenowym, według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do zapytania ofertowego


Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia zapytania ofertowego w każdym momencie bez podawania przyczyn. Wykonawcy uczestniczą w postępowaniu na własny koszt i ryzyko, nie przysługują im żadne roszczenia z tytułu unieważnienia przez Zamawiającego zapytania ofertowego.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do wzywania do uzupełnień oraz wyjaśnień złożonej oferty.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści niniejszego zapytania.


W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego".

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych Wykonawcy:

1. Administratorem danych osobowych jest Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku, Aleja Piłsudskiego 29, 05-070 Sulejówek.

2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogę się kontaktować w sprawach przetwarzania moich danych osobowych za pośrednictwem poczty elektronicznej: rodo@muzeumpilsudski.pl.

3. Administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne w celu wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy.

4. Dane osobowe Wykonawcy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia niniejszego zapytania ofertowego.

5. Dane osobowe mogą być udostępnione innym uprawnionym podmiotom, na podstawie przepisów prawa, a także podmiotom, z którymi administrator zawarł umowę w związku z realizacją usług na rzecz administratora (np. kancelarią prawną, dostawcą oprogramowania, zewnętrznym audytorem, zleceniobiorcą świadczącym usługę z zakresu ochrony danych osobowych). 

6. Administrator nie zamierza przekazywać Państwa danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.

7. Mają Państwo prawo uzyskać kopię swoich danych osobowych w siedzibie administratora.

8. Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres 10 lat od końca roku kalendarzowego, w którym umowa została wykonana, chyba że niezbędny będzie dłuższy okres przetwarzania np. z uwagi na dochodzenie roszczeń

9. Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przeniesienia danych oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.

10. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do zawarcia umowy. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak realizacji umowy.

11. Administrator nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany w oparciu o Państwa dane osobowe.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
załącznik nr 1 do zapytania - opz.docx docx 40.27 2022-03-09 15:03:00 Postępowanie
załącznik nr 2 do zapytania - Nawilżacz _instrukcja konserwacji.pdf pdf 3478.14 2022-03-09 15:03:00 Postępowanie
załącznik nr 3 do zapytania - Karta doboru centrali wentylacyjnej.pdf pdf 1042.32 2022-03-09 15:03:00 Postępowanie
załącznik nr 4 do zapytania - Evodens-AMC-25-2835-39BIC-IO (1).pdf pdf 1230.04 2022-03-09 15:03:00 Postępowanie
załącznik nr 5 do zapytania - opis PW wod- kan,gaz, deszczówka.pdf pdf 126.31 2022-03-09 15:03:00 Postępowanie
załącznik nr 6 do zapytania - opis PW c.o..pdf pdf 220 2022-03-09 15:03:00 Postępowanie
załącznik nr 7 do zapytania - formularz asortmentowo - cenowy.xlsx xlsx 17.97 2022-03-09 15:03:00 Postępowanie
załącznik nr 8 do zapytania - wzór umowy.docx docx 67.86 2022-03-09 15:03:00 Postępowanie
załącznik nr 9 do zapytania - wykaz osób.docx docx 51.11 2022-03-09 15:03:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wartość oferty Należy podać cenę za wykonanie usługi, skalkulowaną w Formularzu asortymentowo - cenowym. Należy załączyć wypełniony Formularz. 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Termin związania ofertą - Uważamy się za związanych niniejszą ofertą przez okres 20 dni od upływu terminu składania ofert. Proszę potwierdzić wpisując "Potwierdzam". (0)
3 Oświadczenie - Oświadczamy, iż zapoznaliśmy się z opisem przedmiotu zamówienia i warunkami świadczenia usługi oraz wzorem umowy i nie wnosimy do nich zastrzeżeń. Proszę potwierdzić wpisując "Tak". (0)
4 Oświadczenie dotyczące wzoru umowy - Oświadczamy, iż zawrzemy umowę zgodną z wzorem załączonym do ogłoszenia w terminie wskazanym przez Zamawiającego. Proszę potwierdzić wpisując "Tak". (0)
5 Oświadczenie - Oświadczamy, iż zaoferowana cena uwzględnia wszystkie koszty wykonania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Tak". (0)
6 Osoba do kontaktu w sprawie realizacji umowy - Prosimy o podanie imienia i nazwiska oraz adresu e-mail. (0)
7 Numer telefonu oraz adres e - mail, pod którymi wykonawca będzie przyjmował zgłoszenia. - Prosimy o podanie adresu e-mail i numeru telefonu. (0)
8 Warunek udziału 1. uprawnienia - Oświadczamy, iż spełniamy warunek udziału w postępowaniu. Proszę potwierdzić wpisując "Tak". (0)
9 Warunek udziału 2. osoby - Oświadczamy, iż spełniamy warunek udziału w postępowaniu. Na potwierdzenie załączamy wykaz osób sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do zapytania. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
10 Warunek udziału 3. autoryzacje - Oświadczamy, iż spełniamy warunek udziału w postępowaniu. Zobowiązujemy się przedstawić dokumenty przed zawarciem umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Tak". (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 328