Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ROPS.VIII.2205.2.2022 Zakup (wraz z dostawą i wniesieniem) mebli na potrzeby wyposażenia punktów Centrum Integracji Cudzoziemców w Poznaniu, w Lesznie, w Pile, w Koninie, w Kaliszu, w związku z realizacją projektu pt. „Budowanie struktur dla integracji cudzoziemców w Polsce – etap II – pilotaż Centrów Integracji Cudzoziemców” współfinansowanego ze środków Programu Krajowego na lata 2014-2020 Funduszu Azylu, Migracji i Integracji.

Termin:
Zamieszczenia : 03-03-2022 10:44:00
Składania : 10-03-2022 23:59:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zapytanie ofertowe.pdf pdf 671.01 2022-03-03 10:44:00 Postępowanie
Protokół z postępowania dla części 3, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 13, 14, 16, 18.docx docx 103.64 2022-03-15 14:40:27 Publiczna wiadomość
Protokół z postępowania dla części 1, 2, 4, 11, 12, 15, 17, 19.docx docx 103.84 2022-03-16 13:10:05 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-03-16 13:10 Wojciech Ślusarski Protokół z postępowania dla części: 1, 2, 4, 11, 12, 15, 17, 19.

Protokół z postępowa [...].docx

2022-03-15 14:40 Wojciech Ślusarski Protokół z postępowania dla części: 3, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 13, 14, 16, 18.

Protokół z postępowa [...].docx

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Część I Krzesła z wyściełanymi siedziskami – 10 szt. 1 szt. - (0)
2 Część II Stoły do sali szkoleniowej:– 4 szt. 1 szt. - (0)
3 Część III Fotele do pokoju konsultacji– 2 szt. 1 szt. - (0)
4 Część IV Regał na książki – 2 szt. 1 szt. - (0)
5 Część V Stolik kawowy – 5 szt. 1 szt. - (0)
6 Część VI Stolik z 2 krzesełkami do kącika dziecięcego – 2 zestawy 1 szt. - (0)
7 Część VII Krzesła konferencyjne typu ISO – 10 szt. 1 szt. - (0)
8 Część VIII Stoły do sali szkoleniowej: – 2 szt. 1 szt. - (0)
9 Część IX Regał biurowy – 1 szt. 1 szt. - (0)
10 Część X Regał do kącika dziecięcego – 1 szt. 1 szt. - (0)
11 Część XI Krzesła z wyściełanymi siedziskami – 14 szt. 1 szt. - (0)
12 Część XII Stoły do sali szkoleniowej: – 6 szt. 1 szt. - (0)
13 Część XIII Regał na książki – 1 szt. 1 szt. - (0)
14 Część XIV Sofa do poczekalni : – 1 szt. 1 szt. - (0)
15 Część XV Stolik z 2 krzesełkami do kącika dziecięcego – 3 zestawy 1 szt. - (0)
16 Część XVI Regał do kącika dziecięcego na pojemniki z zabawkami – 1 szt. 1 szt. - (0)
17 Część XVII Fotele do pokoju konsultacji – 6 szt. 1 szt. - (0)
18 Część XVIII Stolik kawowy – 2 szt. 1 szt. - (0)
19 Część XIX Kolorowy fotel obrotowy do poczekalni i pokoju konsultacji – 8 szt. 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3225 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - od dnia otrzymania zamówienia do 18 marca 2022r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Specyfikacja techniczna - Do oferty należy dołączyć specyfikację techniczną oferowanych produktów w języku polskim wraz ze zdjęciami produktu. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
6 Poświadczenie wykonawcy - Poświadczenie Wykonawcy spełnienia wszystkich parametrów technicznych oferowanego produktu (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
7 Informacja dodatkowa - W każdym przypadku należy podać cenę za całość zadania częściowego. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 413