Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: ZDW.N4.361.10.2022 Usługi wykonania prac interwencyjnych w pasie drogowym dróg wojewódzkich w 2022 r. z podziałem na części

Deadlines:
Published : 08-03-2022 10:12:00
Placing offers : 16-03-2022 09:45:00
Offers opening : 16-03-2022 10:00:00
Procedure: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Type: Service

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 352.51 2022-03-08 10:12:00 Proceeding
SWZ wraz z zał. 1-3.pdf pdf 747.76 2022-03-08 10:12:00 Proceeding
zał. 4. Wzór umowy.pdf pdf 266.23 2022-03-08 10:12:00 Proceeding
Opis Przedmiotu Zamówienia.pdf pdf 313.23 2022-03-08 10:12:00 Proceeding
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT.pdf pdf 127.88 2022-03-16 11:42:57 Public message
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania - prace interwencyjne cz. 3, 5, 6, 8.pdf pdf 188.16 2022-03-17 07:24:23 Public message
Ogłoszenie o unieważnieniu postępowania dla części nr 3, 5, 6, 8.pdf pdf 110.38 2022-03-18 12:46:58 Public message
Informacja o wyborze PRACE INTERWENCYJNE cz. 1,2,7 - NA STRONĘ.pdf pdf 217.1 2022-03-23 12:34:35 Public message
Informacja o wyborze PRACE INTERWENCYJNE cz. 4 - NA STRONĘ.pdf pdf 205.27 2022-03-23 12:34:35 Public message
Ogłoszenie o wyniku postępowania dla części nr 1, 2, 4 i 7.pdf pdf 148.65 2022-04-08 14:44:15 Public message
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia dla części nr 1, 2, 4 i 7.pdf pdf 39.1 2022-05-12 08:23:24 Public message

Announcements

2022-05-12 08:23 Mariusz Wojtyszyn Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia dla części nr 1, 2, 4 i 7.

Ogłoszenie o zmianie [...].pdf

2022-04-08 14:44 Mariusz Wojtyszyn Ogłoszenie o wyniku postępowania dla części nr 1, 2, 4 i 7.

Ogłoszenie o wyniku [...].pdf

2022-03-23 12:34 Mariusz Wojtyszyn Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty na część nr 1, 2, 7 i 4.

Informacja o wyborze [...].pdf

Informacja o wyborze [...].pdf

2022-03-18 12:46 Mariusz Wojtyszyn Ogłoszenie o wyniku postępowania dla części nr 3, 5, 6, 8.

Ogłoszenie o unieważ [...].pdf

2022-03-17 07:24 Mariusz Wojtyszyn Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania dla części nr 3, 5, 6, 8.

Zawiadomienie o unie [...].pdf

2022-03-16 11:42 Mariusz Wojtyszyn Informacja z otwarcia ofert.

INFORMACJA Z OTWARCI [...].pdf

2022-03-16 09:45 Buyer message Na postawie art. 222 ust. 4 ustawy PZP, Zamawiający podaje informację o kwocie jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, która wynosi:
Część nr 1: 86 100,00 zł brutto.
Część nr 2: 72 631,50 zł brutto.
Część nr 3: 72 631,50 zł brutto.
Część nr 4: 123 000,00 zł brutto.
Część nr 5: 61 647,60 zł brutto.
Część nr 6: 61 647,60 zł brutto.
Część nr 7: 246 000,00 zł brutto.
Część nr 8: 139 112,75 zł brutto.

Offer form

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny Attachment required (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 521