Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 24-02-2022 10:13:00 |
Składania : | 10-03-2022 11:00:00 |
Otwarcia : | 10-03-2022 11:00:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego z wyłączeniem stosowania przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2021r. poz. 1129 ze zmianami).
1.
Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie w
stałej sprawności technicznej stacji uzdatniania wody zlokalizowanej na terenie
szpitala przy
ul. Gen. Augusta Emila Fieldorfa 2 we Wrocławiu.
2. Zakres Przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) dwukrotną w okresie trwania Umowy ocenę techniczną poprawnej pracy Urządzeń;
2) jeden pełny przegląd eksploatacyjny Urządzeń;
3) usuwanie awarii oraz bieżące naprawy Urządzeń zgodnie potrzebami Zamawiającego.
3. Cenę całkowitą za wykonanie usługi będącej Przedmiotem zamówienia należy skalkulować w oparciu o załącznik nr 1 do zapytania. Wypełniony załącznik nr 1 należy załączyć w miejscu KRYTERIA I WARUNKI FORMALNE – pkt 1 CENA.
4.
Szczegółowe warunki dotyczące Przedmiotu
zamówienia, w tym: terminy realizacji, warunki płatności, warunki gwarancji
zostały określone
w załączonym wzorze umowy (załącznik nr 3).
5. Zamawiający wymaga od Wykonawców zawarcia umowy na warunkach określonych w załączonym wzorze umowy (załącznik nr 3).
6. Warunki udziału w postępowaniu:
Zamawiający stwierdzi, iż Wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, jeśli wykaże, że posiada doświadczenie polegające na należytym wykonaniu w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 (jednego) zamówienia, którego przedmiotem było wykonanie przeglądów eksploatacyjnych stacji uzdatniania wody. Wymagane jest załączenie wykazu usług (załącznik nr 2) oraz dowodu, że usługa wykazana w wykazie została wykonana należycie (referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane).
7. Termin związania ofertą: 30 dni.
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo swobodnego wyboru ofert, negocjowania cen ofertowych oraz unieważnienia niniejszego postępowania bez podania przyczyny i bez ponoszenia skutków prawnych.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
W przypadku pytań:
1) merytorycznych,
proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego".
2) związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
· tel. 22 101 02 02
· e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2022-03-16 12:16 | Sylwia Marciniak |
Szanowni
Państwo, w załączeniu przekazuję informację o wyborze oferty. |
2022-03-10 12:19 | Dagmara Smolińska | Szanowni Państwo, w załączeniu przekazuję zbiorcze zestawienie ofert. |
Komunikaty