Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DL.4231.5.2021.AWP Usługa transportu grupy max. 80 osób na trasie Jastrzębie-Zdrój – Gdańsk Sobieszewo w dniu 22.06.2022 r. oraz na trasie Gdańsk Sobieszewo – Jastrzębie-Zdrój w dniu 26.06.2022 r.

Agnieszka Wojtal-Popko
Urząd Miasta Jastrzębie-Zdrój Oddział: Miejski Zarząd Nieruchomości
Termin:
Zamieszczenia : 23-02-2022 10:54:00
Składania : 04-03-2022 09:00:00
Otwarcia : 04-03-2022 09:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

1. Miejski Zarząd Nieruchomości w Jastrzębiu-Zdroju, ul. 1 Maja 55 jako Zamawiający zaprasza do złożenia oferty na usługę transportu grupy max. 80 osób na trasie Jastrzębie-Zdrój – Gdańsk Sobieszewo w dniu 22.06.2022 r. oraz na trasie Gdańsk Sobieszewo – Jastrzębie-Zdrój w dniu 26.06.2022 r. wraz z możliwą opcją wyjazdu do Malborka oraz do centrum Gdańska.


2. Opis przedmiotu zamówienia:

1) Przewóz grupy max. 80 osób dwoma autokarami na wyznaczonej trasie z łączną ilością miejsc siedzących: 100;

2) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości osób oraz zmiany środka transportu na pojazd o mniejszej ilości miejsc pasażerskich np. bus;

3) Ostateczna ilość osób przesłana zostanie przesłana przez Zamawiającego najpóźniej 14 dni przed wykonaniem usługi na adres e-mail Wykonawcy wskazany w Formularzu Ofertowym. W przypadku zmiany ilości osób zostanie sporządzony Aneks do umowy. Zmiana ilości osób nie powoduje zmiany ceny jednostkowej wskazanej w Formularzu Ofertowym oraz umowie za 1 km przebiegu jednego środka transportu;

4) Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia obsługi autokarów przez osoby o odpowiednich kwalifikacjach
i odpowiednim stanie zdrowia, a w przypadku niedyspozycji kierowcy, do niezwłocznego zapewnienia zastępstwa, niezależnie od przyczyny niedyspozycji.
Ilość kierowców musi być dostosowana i zgodna z przepisami prawa w tym zakresie;

5) Przewóz osób powinien się odbywać środkami transportu klasy zachodniej, wyposażonymi w sprawne urządzenia takie jak: klimatyzacja oraz WC. Ponadto na pokładzie każdego autokaru realizującego zadanie musi znajdować się wyposażona apteczka oraz gaśnica o aktualnym terminie przydatności do użycia;

6) Autokary powinny posiadać obowiązkowe ubezpieczenie OC/NW. Wykonawca oświadczy, że każdy dostarczony przez niego pojazd, służący do realizacji niniejszego zamówienia posiada aktualną polisę ubezpieczenia OC oraz ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków w okresie świadczenia usługi dla Zamawiającego;

7) Podstawione środki transportu powinny być sprawne pod względem technicznym. Autokary muszą posiadać w dniu wyjazdu wszystkie aktualne dokumenty wymagane do przewozu pasażerów; transport winien być zorganizowany zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U. z 2021, poz. 450). Zamawiający zastrzega sobie prawo poinformowania Inspekcji Transportu Drogowego w razie stwierdzenia zastrzeżeń co do stanu technicznego pojazdów Wykonawcy. Jeżeli w wyniku przeprowadzonej kontroli pojazd nie będzie mógł uczestniczyć w ruchu, Wykonawca zobowiązany jest podstawić niezwłocznie inny pojazd zastępczy, w czasie nie dłuższym niż 60 minut od momentu wystąpienia powyżej sytuacji;

8) W przypadku wystąpienia na trasie awarii pojazdu, której usunięcie będzie niemożliwe lub naprawa przekroczy
4 godziny, Wykonawca
zobowiązany jest podstawić niezwłocznie sprawny pojazd odpowiadający wymaganiom określonym w Zaproszeniu do złożenia oferty, nie później jednak niż w ciągu 4 h. Wszystkie koszty związane z podstawieniem pojazdu zastępczego, koszty związane z usunięciem awarii, koszty powstałe w związku z transportem pojazdu do siedziby Wykonawcy oraz koszty uczestników wyjazdu i Zamawiającego powstałe na skutek awarii obciążają Wykonawcę;

9) Wykonawca usługi musi posiadać zezwolenie/licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego wydaną przez Głównego Inspektora Transportu Drogowego;

10) Wykonawca na 5 dni przed terminem wyjazdu powinien powiadomić Zamawiającego o markach autokarów oraz ilości miejsc pasażerskich;

11) Wykonawca powinien posiadać wszelkie niezbędne informacje o trasie niezbędne do właściwego wykonania przewozu. W przypadku wystąpienia pomyłki z winy kierowcy na wyznaczonej trasie, zostaną odliczone dodatkowe kilometry od sumy przejechanych kilometrów;

12) Zamawiający nie bierze żadnej odpowiedzialności za wypadki i zdarzenia jakiegokolwiek typu, w wyniku których nastąpi szkoda materialna, uszkodzenie ciała czy śmierć, spowodowana działalnością Wykonawcy.


3. Godzina i miejsce podstawienia autokaru:

3.1. Godzina i miejsce podstawienia autokaru w Jastrzębiu-Zdroju: przystanek autobusowy ul. Broniewskiego
w Jastrzębiu-Zdroju, wyjazd 22.06.2022 r. o godz. 22:00; godzina wyjazdu może ulec zmianie - na 7 dni przed wyjazdem zostanie przekazana stosowna informacja ze strony Zamawiającego na e-mail Wykonawcy wskazany w Formularzu Ofertowym (w przypadku zmiany godziny zostanie sporządzony Aneks do umowy).

3.2. Wyjazd w drogę powrotną w dniu 26.06.2022 r. ok. godz. 14:00 (godzina wyjazdu może ulec zmianie na wcześniejszą – ustalenia zostaną przekazane kierowcom Wykonawcy na bieżąco podczas pobytu).

3.3. Wykonawca zobowiązany będzie do spisania stanów liczników w obecności przedstawiciela Zamawiającego przed wyjazdem na wyznaczoną trasę (w Jastrzębiu-Zdroju), po przybyciu do Gdańska Sobieszewa oraz przed wyjazdem z Gdańska Sobieszewa i po powrocie do Jastrzębia-Zdroju. W przypadku wyjazdu podczas pobytu na dodatkowe trasy, Wykonawca również będzie zobowiązany do spisania w obecności Zamawiającego stanów liczników środków transportu sprzed wyjazdu i po powrocie z trasy.

3.4. Wszystkie spisane stany liczników stanowić będą protokół odbioru usługi. Dodatkowo Zamawiający może wnosić uwagi, które będą wpisywane na bieżąco do protokołu. Protokół odbioru usługi będzie stanowił załącznik do faktury VAT.

3.5. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa wzór umowy, który stanowi integralny Załącznik nr 3 do Zaproszenia.

4. W przypadku stwierdzenia konieczności wykonania czynności nie ujętych w niniejszym Zaproszeniu oraz we wzorze umowy, a niezbędnych do realizacji zamówienia jako całości – należy je uwzględnić w ofercie lub wnieść uwagi przed złożeniem oferty.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
1. Zaproszenie.pdf pdf 176.75 2022-02-23 10:54:00 Postępowanie
3. zestawienie ofert.odt odt 21.91 2022-03-04 13:25:04 Publiczna wiadomość
4. ogłoszenie wyników.pdf pdf 99.61 2022-03-15 11:09:02 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-03-15 11:09 Agnieszka Wojtal-Popko Ogłoszenie wyników postępowania w załączeniu.

4. ogłoszenie wynikó [...].pdf

2022-03-04 13:25 Anna Sitkiewicz W załączeniu zestawienie złożonych ofert cenowych.

3. zestawienie ofert [...].odt

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 proszę nie wpisywać ceny/stawki - oferty zostaną ocenione na podstawie ceny/stawki wskazanej w Formularzu Ofertowym 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2586 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Formularz Ofertowy - Załącznik nr 1 do Zaproszenia do złożenia oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
3 Oświadczenie Wykonawcy - Załącznik nr 2 do Zaproszenia (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
4 Kopia zezwolenia/licencji - Kopia zezwolenia/licencji na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 359