Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps
click fill the details pay online
Check how to do it - Video
Published : | 21-02-2022 12:28:00 |
Placing offers : | 09-03-2022 10:00:00 |
Offers opening : | 09-03-2022 10:30:00 |
Procedure: | Zapytanie ofertowe |
Type: | Service |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Konserwacje i naprawy systemów: alarmowych, kontroli
dostępu, łączności domofonowej i wideodomofonowej
Numer ogłoszenia TI.2232.9.2022
Data ogłoszenia 21.02.2022r.
Zamawiający: Krakowski Szpital Specjalistyczny im. Jana Pawła II , ul. Prądnicka 80, 31-202 Kraków.
Informacje dotyczące zamówienia:
Zakres prac:
1. Stałe utrzymanie w sprawności systemów: alarmowych, kontroli dostępu, łączności domofonowej i wideodomofonowej
2. Dokonywanie napraw oraz usuwanie uszkodzeń powstałych podczas eksploatacji. Usuwanie nieprawidłowości w działaniu poszczególnych systemów- każdorazowe wezwania
3. Okresowe konserwacje ww. systemów wykonywane z częstotliwością
jeden raz w miesiącu
Zleceniobiorca wraz z ofertą składa następujące kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem:
-Koncesję MSW na wykonywanie usług w zakresie objętych umową
-Wpis na listę kwalifikowanych pracowników Zabezpieczenia Technicznego wydany przez Komendanta Wojewódzkiego Policji
-Uprawnienia SEP do 1 kV
-Aktualne zaświadczenie o rejestracji firmy (np. KRS, CEIDG)
-Referencje z ostatnich 2 lat- min. 1 zamówienia na wykonanie usług
konserwacyjnych urządzeń: alarmowych/kontroli dostępu/domofonowych lub
wideodomofonowych o łącznej wartości min. 50'000,00 zł netto
Oświadczenie Zleceniobiorcy o znajomości systemu kontroli dostępu w
oparciu o urządzenia ARITECH oraz posiadanie klucza licencyjnego sprzętowego
ACP500W oraz interfejsu sieciowego ACP201 jak również znajomość
analogowo-cyfrowego systemu domofonowego URMET. Obydwa systemy są ze sobą
zintegrowane.
Zleceniobiorca zobowiązuje się do utylizacji demontowanych części systemów po wymianie.
Oferty należy składać do dnia 09.03.2021 roku do godz. 10:00.
Miejsce składania ofert: ofertę opatrzoną pieczęcią Wykonawcy wraz z numerem ogłoszenia, nazwą zadania i
dopiskiem „nie otwierać przed dniem 09.03.2022 roku przed godziną 10:00” należy
złożyć na Dzienniku Podawczym w siedzibie Zamawiającego przy ul. Prądnickiej
80 w Krakowie w budynku
Administracji A-V lub poprzez platformę zakupową: www.platformazakupowa.pl
Osoba do kontaktu:
Gabriela Wojda
Dział Inwestycji i Remontów
Tel. 12 614 20 12, pon-pt 9.00-12.00
e-mail: g.wojda@szpitaljp2.krakow.pl
Termin wykonywania prac: 1.04.2022- 31.03.2023r.
Gwarancja 24 miesiące na wykonane naprawy.
Czas reakcji w razie awarii: 3 godzin od chwili zgłoszenia.
Prowadzone postępowanie nie stanowi przetargu w rozumieniu Kodeksu
Cywilnego ani ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zamawiający nie jest
zobligowany do wyboru jakiejkolwiek oferty, a złożenie nie stanowi podstawy do
wystąpienia z jakimkolwiek roszczeniami wobec Zamawiającego ze strony podmiotu,
który złożył ofertę.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość dodatkowych
negocjacji z wybranym Wykonawcą.
Warunki zgłaszania ofert:
– Wykonawca może zaproponować tylko jedną cenę i nie może jej zmieniać
– Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej, w zamkniętej kopercie lub innym opakowaniu, wyraźnie oznaczonej numerem postępowania wskazanym w ogłoszeniu
– Zamawiający dokona wyboru oferty na podstawie Formularza Cenowego
– Brak kompletnej oferty (brak wymaganych poświadczeń, oświadczenia) nie będzie brany pod uwagę
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Announcements