Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla zadania pn. "Przebudowa stadionu" przy ul. Sportowej w Kwidzynie

Małgorzata Jercha
Urząd Miejski w Kwidzynie Oddział: Zespół ds. Rozwoju Miasta i Zamówień Publicznych
Termin:
Zamieszczenia : 17-02-2022 11:03:00
Składania : 28-02-2022 12:00:00
Otwarcia : 28-02-2022 12:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja


Szanowni Państwo,

zwracamy się z prośbą o przedstawienie swojej oferty na poniżej opisany przedmiot zamówienia:

 

1. Wykonanie opracowania dokumentacji projektowo - kosztorysowej „Przebudowa stadionu” przy ul. Sportowej 6 w Kwidzynie.

Zakres opracowania dokumentacji projektowej dotyczy modernizacji stadionu lekkoatletycznego oraz modernizacji trybun w celu podwyższenia parametrów technicznych do uzyskania kategorii stadionu IV A zgodnie z wymaganiami stawianymi przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Federacji Lekkoatletycznych (IAAF).

Teren opracowania nie jest objęty miejscowym planem zagospodarowania.

W projekcie należy uwzględnić przesunięcie dzisiejszego obrysu bieżni ze względu na zastosowanie 1 m strefy bezpieczeństwa (wewnątrz i na zewnątrz bieżni okrężnej nie mogą się znajdować żadne elementy stałe).

Projekt przebudowy stadionu składać się będzie z dwóch dokumentacji:

a)       koncepcji zagospodarowania terenu stadionu obejmująca: bieżnię wraz z oświetleniem, oświetlenie treningowe boiska piłkarskiego głównego, zadaszenie istniejącej trybuny na 875 miejsc siedzących, modernizację trybuny „południowej” z zadaszeniem na około 600 miejsc siedzących komfortowych (zegar wynikowy, sektor VIP, sektor kibiców gości, wbudowane w ten sektor ławki rezerwowych drużyn), projekt drogi dojazdowej do bieżni oraz do sceny.

b)       projekt bieżni obejmujący: bieżnię tartanową i inne urządzenia lekkoatletyczne, oświetlenie obiektu, oświetlenie treningowe głównego boiska piłkarskiego, projekt drogi dojazdowej do bieżni oraz do sceny.

Sporządzenie koncepcji zagospodarowania stadionu wymagało będzie zatwierdzenia przez Zamawiającego.

Dokumentacja projektowa winna zawierać opracowania branżowe w zakresie niezbędnym do wykonania, tj. projekt drogowy, projekt odprowadzenia wód deszczowych, oświetlenia wraz z przyłączeniem do istniejącej sieci elektroenergetycznej oraz innych przyłączy, jeśli będą niezbędne. Dokumentacja może zawierać opracowania branżowe w zakresie niezbędnym do usunięcia kolizji z istniejącym uzbrojeniem terenu uzgodnione z zarządcami sieci. 

 W ofercie należy wydzielić cenę za wykonanie dokumentacji w zakresie:

-        - branży drogowej, oświetlenie, kolizje i przebiegu innych sieci

-       -  branży sanitarnej (odwodnienie).

 Wymagane co najmniej 3 letnie doświadczenie w projektowaniu podobnych obiektów sportowych.

 2.  Termin realizacji zamówienia: 30 tygodni od podpisania umowy.

3. Okres gwarancji: uprawnienia Zamawiającego z tytułu gwarancji poprawności wykonania dokumentacji projektowej wygasają w stosunku do Wykonawcy wraz z wygaśnięciem odpowiedzialności wykonawcy robót realizowanych na podstawie tej dokumentacji.

4. Warunki płatności: Rozliczenie przedmiotu umowy będzie odbywało się fakturą końcową. Faktura końcowa będzie wystawiona po odbiorze przez Zamawiającego dokumentacji technicznej wraz z prawomocną decyzją o pozwolenie na budowę i oświadczeniem o kompletności prac. Dopuszcza się możliwość wystawienia przez Wykonawcę faktury częściowej (do wysokości 50% wartości wynagrodzenia brutto) po złożeniu przez Wykonawcę i zatwierdzeniu przez Zamawiającego 1 egzemplarza projektu budowlanego stanowiącego później załącznik do wniosku o wydanie decyzji o pozwolenie na budowę. Wypłata należności za wykonanie przedmiotu umowy nastąpi z konta Zamawiającego przelewem niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14-dni, licząc od dnia otrzymania faktury przez Zamawiającego. Koszty i opłaty związane z uzgodnieniami dokumentacji projektowej, uzyskaniem danych lub warunków technicznych, pozwolenia na budowę, a także koszty wizyt roboczych, delegacji i innych obciążają Wykonawcę.

 5.  Inne istotne warunki zamówienia:

a) Zamówienie obejmuje wykonanie wymaganych opracowań zgodnie z Ustawą Prawo Budowlane:

-        sporządzenie projektów budowlanych i technicznych branżowych – w formie papierowej (6 egz. w tym 1 egz. bez danych osobowych) oraz w formie elektronicznej (również bez danych osobowych),

-        sporządzenie projektów branżowych związanych z usunięciem bądź przebudową w niezbędnym zakresie  kolizji istniejących urządzeń z projektowanym obiektem  - w formie papierowej (6 egz. w tym 1 egz. bez danych osobowych) oraz w formie elektronicznej (również bez danych osobowych) , 

-        przedmiaru robót - w formie papierowej (1 egz.) oraz w formie elektronicznej, 

-        szczegółowego kosztorysu inwestorskiego - w formie papierowej (2 egz.) oraz w formie elektronicznej,

-        specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - w formie papierowej (4 egz.) oraz w formie elektronicznej,

-        uzyskanie niezbędnych warunków technicznych, wszystkie niezbędne decyzje administracyjne, postanowienia niezbędne uzgodnienia wymagane decyzjami oraz pozostałe uzgodnienia branżowe i opinie (w tym uzgodnienie usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia na ZUD) oraz sprawdzeń, map, analiz w zakresie niezbędnym  do uzyskania decyzji o pozwolenie na budowę.

-        inne dokumenty (jeżeli zachodzi potrzeba)

b) Dokumentację projektową, przedmiary robót, kosztorysy inwestorskie, specyfikacje techniczne, należy wykonać zgodnie z:

-        Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tj. Dz. U. z 2021 r., poz. 2351);

-        Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej tj. z dnia 13 września 2018 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 1609);

-        Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. 2004 r. Nr 130, poz.1389).

c) Formę elektroniczną dokumentacji należy zapisać w formacie PDF oraz w formatach plików źródłowych (np.doc,. docx, xls, xlsx, .kst, .dwg, .dxf itp.).

d) Wykonawca na bieżąco będzie uzgadniał z Zamawiającym wszystkie proponowane rozwiązania materiałowo- funkcjonalne.

Ponadto projekt techniczny powinien zawierać elementy zgodnie z Ustawą Prawo Budowlane, między innymi:

a) zbiorcze zestawienie podstawowych materiałów;

b) część rysunkową:

-        zbiorczy projekt zagospodarowania terenu PZT w skali 1:500;

-        projekt zagospodarowania terenu oddzielnie dla poszczególnych branż w skali 1:500;

-        profile podłużne (dotyczy sieci podziemnych) z opisem rzędnych terenu (istniejących/projektowanych) pozwalających na określenie głębokości posadowienia, wykopu i/lub wielkości przykrycia, oraz określający długość projektowanego obiektu narastająco z metrażem, odległość pomiędzy poszczególnymi punktami charakterystycznymi i/lub załamania trasy, rodzaj nawierzchni (pokrycia terenu) wraz z jego długością występowania, lokalizację istniejących i projektowanych urządzeń innych branż, materiał oraz średnicę projektowanego obiektu budowlanego. Profile należy sporządzić w skali dostosowanej do długości i głębokości posadowienia zapewniającej czytelność rysunku;

-        rysunki i schematy przedstawiające szczegółowe rozwiązania techniczne.

 Część rysunkowa projektu powinna być zaopatrzona w niezbędne oznaczenia graficzne
i wyjaśnienia opisowe umożliwiające jednoznaczne odczytanie projektu.

Część rysunkowa projektu przebudowy, rozbudowy lub nadbudowy obiektu budowlanego powinna wyróżniać graficznie stan istniejący.

 Dopuszcza się opracowanie projektu budowlanego (zwanym budowlano – wykonawczym), którego zakres i treść powinna poziomem szczegółowości umożliwiać jednoznaczną ocenę zaproponowanych w nim rozwiązań projektowych, aby mógł również służyć jako materiał wyjściowy do oferty i realizacji robót budowlanych.

 

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
MAPA Stadion.pdf pdf 2597.83 2022-02-17 11:03:00 Postępowanie
Wzór umowy - wykonanie dokumentacji.pdf pdf 62.15 2022-02-23 14:11:09 Postępowanie
odpowiedzi na pytania.pdf pdf 24.95 2022-02-23 14:30:11 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wykonanie dokumentacji projektowej Opis zgodny z opisem wymagań. 1 usługa Urząd Miejski w Kwidzynie
Warszawska 19
82-500, Kwidzyn
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2586 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 90% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Termin realizacji 10% 30 tygodni od podpisania umowy z Zamawiającym (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 817