- Strona główna
- Postępowanie ID 574970
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
Oferta cenowa na wykonywanie drobnych prac naprawczo- remontowych wyspecyfikowanych w tabeli wraz z dojazdem w okresie od 01.04.2022 r do 31.12.2022 r. w Urzędzie Dozoru Technicznego Oddział w Poznaniu Biuro w Gorzowie Wielkopolskim przy ul. Kotsisa 3.
Wystawiający
-
UżytkownikDorota Wielgoszynska
-
Organizacja
-
OddziałBiuro UDT w Gorzowie Wielkopolskim, Oddział w Poznaniu
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2022-02-17 12:28:00
-
Składania2022-02-25 11:03:00
-
Otwarcie ofert-
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
Urząd Dozoru Technicznego Oddział w Poznaniu Biuro w Gorzowie Wielkopolskim zwraca się z prośbą o przedstawienie przez Państwa oferty cenowej na wykonywanie drobnych prac naprawczo- remontowych wyspecyfikowanych w tabeli wraz z dojazdem w okresie od 01.04.2022 r do 31.12.2022 r. w Urzędzie Dozoru Technicznego Oddział w Poznaniu Biuro w Gorzowie Wielkopolskim przy ul. Kotsisa 3, zgodnie z pozycjami wymienionymi w formularzu ofertowym, który stanowi załącznik nr 1 do nn. zapytania.
Istotne warunki realizacji zamówienia:
• Usługa realizowane będzie w formie zlecenia,
• Termin składania oferty mija 25.02.2022 r., ,
• Usługa potwierdzana będzie protokołem odbioru, stanowiącym podstawę do wystawienia faktury,
• Termin i forma płatności: przelew na konto Wykonawcy w terminie 21 dni od daty wpływu do UDT, faktury wraz z podpisanym przez Strony protokołem odbioru,
• Termin ważności oferty: min. 60 dni od upływu terminu składania ofert;
• Zamawiający wymaga wypełnienia załączonego - Formularza oferty - załącznika nr 1 (w pliku Word), który musi zawierać: - datę oferty, adresata oferty, ceny w PLN netto i brutto, podpis z pieczęcią osoby sporządzającej ofertę, termin ważności oferty
UWAGA: wszelkie koszty związane z realizacją usługi powinny być wliczone w całkowitą wartość usługi.
Termin nadsyłania ofert - do dnia 25 luty 2022 r.
W przypadku pytań proszę o kontakt za pośrednictwem maila: dorota.wielgoszynska@udt.gov.pl
lub pod nr tel. 883 375 878 lub 95 73 37 852
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego będzie wysłanie oferty.
Informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
Informacje o RODO:
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego I Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informuję, że:
Administratorem Państwa danych osobowych jest Prezes Urzędu Dozoru Technicznego z siedzibą w Warszawie ul. Szczęśliwicka 34, kod pocztowy 02-353. Kontakt z wyznaczonym przez Administratora Danych Osobowych – Inspektorem Ochrony Danych, oraz możliwość uzyskania informacji o sposobie przetwarzania Państwa danych osobowych i prawach z tego wynikających, możliwy jest za pośrednictwem poczty elektronicznej (adres: iod@udt.gov.pl), oraz strony internetowej UDT www.udt.gov.pl (szybkie przejście do informacji o RODO https://udt.gov.pl/przetwarzanie-danych#faqnoanchor)
Program zgodności:
1. Zamawiający informuje, a Dostawca/Wykonawca przyjmuje do wiadomości, że:
Urząd Dozoru Technicznego, prowadząc działalność z poczuciem odpowiedzialności prawnej
i społecznej, wymaga przestrzegania norm i standardów profesjonalnego postępowania
w całej organizacji, w tym przez inne podmioty działające na rzecz UDT lub za jego zgodą oraz oświadcza, że:
1) Posiada wdrożony Kodeks Zgodności, który jest udostępniony na stronie https://www.udt.gov.pl/, https://www.udt.gov.pl/kodeks-zgodnosci
2) Kodeks Zgodności UDT jest stosowany w odpowiednim zakresie w relacjach z klientami, podwykonawcami i dostawcami.
3) UDT posiada wdrożony i certyfikowany system zarządzania działaniami antykorupcyjnymi zgodny z normą PN-ISO 37001:2017-05 .
4) Pracownicy UDT realizują zadania kierując się zasadami określonymi w „Kodeksie etyki zawodowej pracownika Urzędu Dozoru Technicznego”.
2. Zamawiający wymaga, a Dostawca/Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania wymagań prawa oraz obowiązujących w UDT zasad określonych w Kodeksie Zgodności przez cały czas realizacji umowy/zlecenia
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel.883 375 878
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?