Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 14-02-2022 13:46:00 |
Składania : | 17-02-2022 10:00:00 |
Otwarcia : | 17-02-2022 10:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
DPS.371.01.2022.AS Ostrów Wielkopolski, dnia 14.02.2022 roku
(znak sprawy)
1. Tryb udzielenia zamówienia:
Zapytanie ofertowe na zakup i sukcesywną dostawę wyrobów medycznych dla Domu Pomocy Społecznej w Ostrowie Wielkopolskim dla zamówienia o wartości poniżej 130 000,00 złoty.
Do niniejszego postępowania nie stosuje się przepisów Ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych.
2. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa wyrobów medycznych:
- pieluchomajtki,
- cewniki,
- podkłady higieniczne,
- worki na mocz
refundowanych przez NFZ wg obowiązujących przepisów dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Ostrowie Wielkopolskim
3. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Załączniku nr 3 do zapytania ofertowego.
4. Dodatkowe informacje na temat zamówienia:
- Miejsce dostawy – Dom Pomocy Społecznej w Ostrowie Wielkopolskim,
- Wykonawca zobowiązuje się dostarczać do siedziby Zamawiającego przedmiot zamówienia własnym transportem i na własny koszt w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 08:00 do 13:00,
- Realizacja zamówienia w ciągu 3 dni od zgłoszenia zamówienia,
- Zamawiający nie dopuszcza podziału na części,
- O ile nie wskazano inaczej, oferty składa się w cenach brutto,
- Ustalenie odpowiedniej stawki VAT leży po stronie Wykonawcy,
- Zamawiający zastrzega możliwość zamówienia ilości mniejszej lub większej,
- Niewyczerpanie określonej ilości szacunkowej nie powoduje roszczeń w stosunku za ilości zrealizowane,
- Przewiduje się przesunięcia ilościowe w zakresie rozmiarów (niewyczerpanie ilości jednego rozmiaru a zwiększenie ilości innego rozmiaru,
- Wykonawca odpowiada za jakość i termin ważności dostarczonego towaru, termin ważności dostarczonego przedmiotu zamówienia wynosi minimum 6 miesięcy licząc od dnia dostawy do zamawiającego,
- W przypadku ujawnienia braków ilościowych, ceny niezgodnej z ofertą lub wad jakościowych – Zamawiający poinformuje Wykonawcę o fakcie ich zaistnienia, które zostaną niezwłocznie usunięte
- Towar musi być zgodny z opisem, w przypadku dostawy innego asortymentu niż opisany w formularzu elektronicznym nie zostanie on przyjęty przez Zamawiającego,
- Dostawa wyrobów medycznych zostanie poprzedzona złożeniem zamówienia w formie ustnej (telefonicznie) bądź pisemnej (e-mail) w zależności od indywidualnych ustaleń z wybranym dostawcą.
- Wykonawca zobowiązuje się do wystawienia Faktury VAT zbiorczej i do dostarczenia jej Zamawiającemu w DNIU DOSTAWY PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
Dostawca zobowiązuje się wystawić faktury VAT, z wyszczególnieniem: kwoty płatności przez Zamawiającego do limitu ceny, o której mowa w przepisach o NFZ, kwoty płatności mieszkańca powyżej limitu ceny z wyszczególnieniem danych mieszkańca: imię i nazwiska mieszkańca oraz kwoty refundacji przez NFZ
Powiat Ostrowski
Dom Pomocy Społecznej
ul. Partyzancka 8
63 – 400 Ostrów Wielkopolski
NIP 622-23-91-168
5. Kryterium oceny ofert:
- Cena jest jedynym z kryterium oceny ofert. Podana cena jest ceną przyjętą na potrzeby porównania złożonych ofert,
- Zamawiający będzie kierował się odpowiednią jakością w związku z tym prosimy o dostarczenie bezpłatnych próbek wraz z katami charakterystyki oferowanych produktów.
6. Sposób sporządzenia i złożenia oferty.
- Ofertę należy złożyć za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem:
http://www.dpsostrowwlkp.pl/platforma zakupowa
- Oferta powinna zostać sporządzona według formularza oferty, który stanowi Załącznik nr 1 i Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego i przesłana w postaci „skanów” za pośrednictwem Platformy zakupowej, dostępnej na stronie internetowej https://platformazakupowa.pl/pn/dpsostrowwlkp do dnia 17.02.2022 godz. 10:00.
- Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 17.02.2022 godz. 10:05.
- Złożone oferty mogą zostać wycofane lub zmienione przed ostatecznym upływem terminu składania ofert.
- Oferta musi obejmować całość zamówienia.
- Oferty częściowe oraz oferty wariantowe zostaną odrzucone
- Wniosek o wycofanie lub zmianę oferty powinien zostać złożony drogą elektroniczną za pośrednictwem Platformy zakupowej.
- Oferty złożone po terminie nie będą podlegały ocenie i zostaną odrzucone.
- Konsekwencje złożenia oferty niezgodne z w/w opisem ponosi Dostawca.
- Zamawiający zaznacza, że może zamknąć postępowanie bez wybrania jakiejkolwiek oferty
- Termin zadawania pytań upływa w dniu: 16.02.2022 godz. 14:00.
7. W przypadku pytań merytorycznych, proszę o kontakt pod nr telefonu 607 130 690 od poniedziałku do piątku w godzinach od 08:00 do 14:00 - Pani Paulina Ostenda – kierownik Zespołu Terapeutyczno – Opiekuńczego,
8. W przypadku pytań związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
- tel. 22 101 02 02
- e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
9. Zamawiający zastrzega sobie możliwość w każdym czasie dokonania zmian lub odwołania warunków zawartych w niniejszym zapytaniu. W przypadku wprowadzenia zmian Zamawiający ogłosi to na swojej stronie oraz na platformie zakupowej poprzez komunikat publiczny, każda zmiana staje się wiążąca od chwili ogłoszenia.
10. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia zapytania w każdym czasie bez podania przyczyny.
11. Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenia z tytułu unieważnienia postępowania.
12. Zamawiający zaznacza, że nie będzie zwracał próbek Wykonawcom, nawet tym, których ofert nie wybrano.
Załączniki:
- formularz ofertowy
- oferta cenowa – Zestawienie rodzajowo-ilościowo-wartościowe,
- opis przedmiotu zamówienia
- oświadczenie
- umowa - wzór
- klauzula informacyjna
2022-02-24 13:49 | Zamówienia Publiczne | Wybór oferty |
2022-02-15 10:27 | Zamówienia Publiczne |
Do
zamawiającego
wpłynęły
następujące
pytania: "1. Lp. 10 Czy Zamawiający dopuści wkłady/pieluchy anatomiczne o chłonności 870 g czyli zaledwie o 30 g mniej niż wymagane 900g?" 2. Lp. 11 Czy Zamawiający odstąpi od wymogu posiadania przez pieluchy anatomiczne paska klejowego mocującego do bielizny zważywszy, że tego rodzaju wyrobów o takim poziomie chłonności, producenci nie wyposażają w paski klejowe? 3. Czy dopuszczalne jest złożenie oferty wraz z załącznikami w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem cyfrowym?" Zamawiający odpowiada: ad.1 Dopuszcza się w zapytaniu ofertowym wkłady/pieluchy anatomiczne o chłonności 870 g czyli zaledwie o 30 g mniej niż wymagane 900g. ad. 2 Zamawiający odstępuje od wymogu posiadania przez pieluchy anatomiczne paska klejowego mocującego do bielizny. ad. 3 Ofertę należy złożyć bez podpisu opatrzonego kwalifikowanym podpisem cyfrowym. |
Komunikaty