- Strona główna
- Postępowanie ID 571684
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
AT – ZP – 226 | 15 | 2022 DOSTAWA POKARMU DLA PTAKÓW, GADÓW, RYB I DLA POZOSTAŁYCH ZWIERZĄT W ROKU 2022
Wystawiający
-
UżytkownikAnna Cholewińska
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2022-02-09 11:08:00
-
Składania2022-02-17 10:00:00
-
Otwarcie ofert2022-02-17 10:15:00
-
TrybPL - Tryb Podstawowy (art. 275)
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2022-02-25
11:48:19
|
Robert Łęgowik |
Informacja
o
wyborze
najkorzystniejszej
oferty
Załączniki |
2022-02-17
12:39:28
|
Robert Łęgowik |
INFORMACJA
Z
OTWARCIA
OFERT
Załączniki |
2022-02-17
10:00:00
|
Komunikat Zamawiającego |
10. Kwota
jaką
Zamawiający
zamierza
przeznaczyć
na
sfinansowanie
zamówienia
wynosi:
296.449,71
PLN
brutto W tym dla części: - Wartość dla I części zamówienia wynosi 73.191,32 PLN brutto - Wartość dla II części zamówienia wynosi 35.034,59 PLN brutto - Wartość dla III części zamówienia wynosi 58.998,24 PLN brutto - Wartość dla IV części zamówienia wynosi 54.747,89 PLN brutto - Wartość dla V części zamówienia wynosi 14.190,62 PLN brutto - Wartość dla VI części zamówienia wynosi 9.193,05 PLN brutto - Wartość dla VII części zamówienia wynosi 5.184,00 PLN brutto - Wartość dla VIII części zamówienia wynosi 810,00 PLN brutto - Wartość dla IX części zamówienia wynosi 810,00 PLN brutto - Wartość dla X części zamówienia wynosi 4.353,12 PLN brutto - Wartość dla XI części zamówienia wynosi 39.612,71 PLN brutto - Wartość dla XII części zamówienia wynosi 324,17 PLN brutto |
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?