Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla Akademii Ignatianum w Krakowie

Termin:
Zamieszczenia : 07-02-2022 16:42:00
Składania : 16-02-2022 14:00:00
Otwarcia : 16-02-2022 14:00:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zalacznik_nr_2_wzor_umowy.pdf pdf 481.54 2022-02-07 16:42:00 Postępowanie
załacznik_nr_3_informacja_RODO.pdf pdf 551.26 2022-02-07 16:42:00 Postępowanie
Zapytanie _ofertowe_materiały_biurowe_07022022.pdf pdf 892.37 2022-02-07 16:42:00 Postępowanie
zalacznik _1_OPZ_formularz_asortymentowo_cenowy.xls xls 83 2022-02-07 16:42:00 Kryterium
wyniki_22022022_www.pdf pdf 401.67 2022-02-22 14:39:21 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-02-22 14:39 Ewelina Granat Zamawiający - Akademia Ignatianum w Krakowie niniejszym udostępnia w załączeniu wyniki postępowania prowadzonego w trybie zapytania ofertowego na „Sukcesywną dostawę materiałów biurowych dla Akademii Ignatianum w Krakowie” - informację o wyborze najkorzystniejszej oferty.

wyniki_22022022_www. [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla Akademii Ignatianum w Krakowie Sukcesywna dostawa fabrycznie nowych materiałów i urządzeń biurowych dla potrzeb Akademii Ignatianum w Krakowie, zgodnie z Zapytaniem Ofertowym, w tym załącznikiem nr 1 do tego Zapytania Ofertowego, Katalogiem Wykonawcy oraz wzorem umowy (załącznik nr 2 do Zapytania Ofertowego). 1 szt. Akademia Ignatianum W Krakowie
ul. Mikołaja Kopernika 26
31-501, Kraków
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3197 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 80% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

zalacznik _1_OPZ_for [...].xls

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew do 30 dni od doręczenia Zamawiającemu zbiorczej miesięcznej faktury wystawionej przez Wykonawcę za faktycznie zrealizowane w danym miesiącu dostawy asortymentu. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Zamówienie będzie realizowane w okresie 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy (przewidywany okres obowiązywania umowy od 01.03.2022 r. do 01.03.2023 r.) lub do wyczerpania kwoty maksymalnej wartości umowy określonej w § 3 ust. 1 umowy, do której zostanie doliczony należny podatek VAT, w zależności co nastąpi wcześniej, z zastrzeżeniem możliwości przedłużenia terminu realizacji umowy zgodnie z § 10 ust. 1 lit. a) umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty (w szczególności koszty dostaw częściowych) po stronie Wykonawcy (w cenie oferty). Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Termin dostaw częściowych - Termin dostawy częściowej zamawianego asortymentu do siedziby Zamawiającego nie może przekraczać 2 dni roboczych od otrzymania zamówienia/ zlecenia na dostawę częściową, w godzinach między 8:00 a 15:00 .Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" i podać deklarowany termin dostawy częściowej. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
6 KATALOG MATERIAŁÓW I URZĄDZEŃ BIUROWYCH WYKONAWCY WRAZ Z CENNIKIEM - Dostawa materiałów i urządzeń biurowych zamieszczonych w Katalogu Wykonawcy w ramach umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" oraz załączyć katalog materiałów i urządzeń wykonawcy wraz z cennikiem. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
7 Pozacenowe kryterium oceny ofert 20% Upust na pozostałe materiały i urządzenia biurowe od ceny katalogowej (KATALOG MATERIAŁÓW I URZĄDZEŃ BIUROWYCH WRAZ Z CENNIKIEM). Proszę podać wartość procentową upustu. (0)
8 Oświadczenie RODO - Oświadczamy, że wypełniliśmy obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskaliśmy w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu. Proszę potwierdzić wpisując odpowiednio "TAK" lub "NIE DOT" (0)
9 Oświadczenie Wykonawcy - Oświadczamy, że oferujemy przedmiot zamówienia zgodny z wymaganiami i warunkami określonymi przez Zamawiającego w Zapytaniu Ofertowym i potwierdzamy przyjęcie warunków i sposobu realizacji określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do Zapytania Ofertowego. W przypadku przyznania zamówienia - zobowiązujemy się do zawarcia umowy zgodnie z wzorem umowy, w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
10 Pełnomocnictwo - W przypadku, gdy oferta zostanie podpisana przez pełnomocnika lub gdy oferta została złożona przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (spółka cywilna, konsorcjum) - proszę załączyć pełnomocnictwo. Proszę potwierdzić wpisując odpowiednio "TAK" lub "NIE DOT" i jeśli działa pełnomocnik - dołączyć pełnomocnictwo. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 322