Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WZP 201/22/16/IR Rozbudowa i przebudowa Komendy Powiatowej Policji w Otwocku przy ulicy Puławskiego 7A z parkingiem, niezbędnymi instalacjami wewnętrznymi wraz z zagospodarowaniem terenu i zewnętrzną infrastrukturą

Termin:
Zamieszczenia : 04-02-2022 14:40:00
Składania : 03-03-2022 10:00:00
Otwarcia : 03-03-2022 10:15:00
Tryb: Przetarg nieograniczony
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

Załącznik nr 5 do SWZ dostępny jest pod linkiem: https://pliki.policja.gov.pl/sharing/apHvDbvbA



Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.

Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.

W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań do SWZ

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty

  • Przesłania odwołania/inne 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 120.37 2022-02-04 14:40:00 Postępowanie
SWZ.pdf pdf 966.04 2022-02-04 14:40:00 Postępowanie
Załacznik nr 2 do umowy - zestawienie środki trwałe.xlsx xlsx 10.37 2022-02-04 14:40:00 Postępowanie
Załaczniki do edycji.doc doc 238.5 2022-02-04 14:40:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 do umowy Wzór Harmonogramu rzecz.- finansowego.xlsx xlsx 19.74 2022-02-04 14:40:00 Postępowanie
WZP_369_201_22.pdf pdf 134.52 2022-02-09 15:49:46 Publiczna wiadomość
Pytania i odpowiedzi WZP_429_201_22.pdf pdf 74.16 2022-02-14 11:43:39 Publiczna wiadomość
badania_geo_otwock.pdf pdf 1706.35 2022-02-21 15:37:38 Publiczna wiadomość
Odpow. na Pyt. WZP-537_201_22.pdf pdf 594.25 2022-02-21 15:37:38 Publiczna wiadomość
KPP Otwock - Rewizja.pdf pdf 1980.79 2022-02-21 15:37:38 Publiczna wiadomość
RYS S-6A.pdf pdf 511.99 2022-02-21 15:37:38 Publiczna wiadomość
RYS S-25.pdf pdf 915.79 2022-02-21 15:37:38 Publiczna wiadomość
ZTa1 -KOREKTA .pdf pdf 443.2 2022-02-21 15:37:39 Publiczna wiadomość
Pytania i odpowiedzi 3.doc doc 121 2022-02-21 15:37:39 Publiczna wiadomość
Odpow. na pyt. WZP-550_20_22.pdf pdf 93.9 2022-02-22 09:56:09 Publiczna wiadomość
Pytania i odpowiedzi 4.doc doc 76 2022-02-25 13:48:01 Publiczna wiadomość
Odp. na pyt. WZP-618_201_22.pdf pdf 178.65 2022-02-25 13:48:01 Publiczna wiadomość
Odp. na pyt. WZP-646_201_22.pdf pdf 465.94 2022-03-01 12:20:14 Publiczna wiadomość
Pytania i odpowiedzi 6.doc doc 117 2022-03-01 12:20:14 Publiczna wiadomość
Pytania i odpowiedzi 7.doc doc 224 2022-03-01 16:32:16 Publiczna wiadomość
Odp. na pyt. WZP_649_201_22.pdf pdf 220.36 2022-03-01 16:32:16 Publiczna wiadomość
Sprostowanie do odp. na pyt. WZP-650_201_22.pdf pdf 54.4 2022-03-02 08:11:37 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert WZP-684_201_22.pdf pdf 59 2022-03-03 12:01:42 Publiczna wiadomość
strona www.doc doc 89.5 2022-03-03 12:01:42 Publiczna wiadomość
WZP-709_201_22.pdf pdf 64 2022-03-04 14:39:33 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o wyniku postępowania.pdf pdf 101.01 2022-03-22 10:08:48 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-03-22 10:08 Katarzyna Jacak Ogłoszenie o wyniku postępowania

Ogłoszenie o wyniku [...].pdf

2022-03-04 14:39 Katarzyna Jacak Wydział Zamówień Publicznych Komendy Stołecznej Policji, działając w imieniu Zamawiającego, zgodnie z art. 260 ust. 2 Ustawy dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.) zwanej dalej ustawą, informuje, że unieważnił ww. postępowanie o udzielenie zamówienia.
podstawa prawna:
art. 255 pkt. 3 ustawy: „cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.
podstawa faktyczna:
Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie dysponuje środkami finansowymi na dofinansowanie ww. postępowania.

WZP-709_201_22.pdf

2022-03-03 12:01 Katarzyna Jacak INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT

Informacja z otwarci [...].pdf

strona www.doc

2022-03-03 10:00 Komunikat Zamawiającego Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: 39.650.792,65 PLN brutto
2022-03-02 08:11 Katarzyna Jacak Wydział Zamówień Publicznych KSP, działając w imieniu Zamawiającego, zgodnie z art. 135 ust. 5 i 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.), informuje o sprostowaniu odpowiedzi udzielonej na pytanie 96 w dniu 01.03.2022 r.
Prawidłowa odpowiedź na pytanie to:
Zamawiający informuje, że nie wyraża zgody na zmianę terminu składania ofert na dzień 24.03.2022 r.


Sprostowanie do odp. [...].pdf

2022-03-01 16:32 Katarzyna Jacak Odpowiedzi na pytania

Pytania i odpowiedzi [...].doc

Odp. na pyt. WZP_649 [...].pdf

2022-03-01 12:20 Katarzyna Jacak Odpowiedzi na pytania

Odp. na pyt. WZP-646 [...].pdf

Pytania i odpowiedzi [...].doc

2022-02-25 13:48 Katarzyna Jacak Odpowiedzi na pytania

Pytania i odpowiedzi [...].doc

Odp. na pyt. WZP-618 [...].pdf

2022-02-22 09:56 Katarzyna Jacak Wydział Zamówień Publicznych KSP, działając w imieniu Zamawiającego, zgodnie z art. 135 ust. 2 i 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.), informuje o treści pytania zadanego przez Wykonawcę i udzielonej przez Zamawiającego odpowiedzi:

Pytanie nr 46:
Czy termin wykonania całości zadania wynosi 26 miesięcy czy termin ten jest sumą 18 miesięcy (etap I) oraz 26 miesięcy (etap II), zatem wynosi 44 miesiące?
Czy w trakcie wykonywania robót na terenie inwestycji objętych pozwoleniem na budowę nr 1543/2020 istniejący budynek będzie użytkowany?
Odpowiedź:
Zamawiający informuje, że termin wykonania całości zadania wynosi 26 miesięcy.
Teren i budynek będzie użytkowany w trakcie wykonywania robót budowlanych. Wykonawca ma tak zorganizować realizację zamówienia aby jak najmniej było to uciążliwe dla funkcjonowania Komendy. Wykonawca ma wykonać w pierwszej kolejności nowe skrzydło do którego zostanie przeniesiona załoga a następnie przystąpić do robót budowlanym na istniejącym skrzydle.

Pytanie 47:
Zamawiający w dokumencie Opis Wykonawczy TT w rozdziale 17. Urządzenia aktywne podaje modele przełączników WS-C2960L-48P-LL, WS-C2960X-48FPS-L, WS-C2960X-24PS-L.
Przełączniki z rodziny 2960 zostały przez producenta, firmę Cisco wycofane ze sprzedaży. W związku tym z wracamy się pytaniem czy Zamawiający dopuści następcę tj przełączniki z rodziny Cisco Catalyst C9200L ?
Odpowiedź:
Zamawiający informuje, że dopuszcza przełączniki z rodziny Cisco Catalyst C9200L.

Pytanie 48:
Prosimy o informację czy Zamawiający wymaga dostarczenia wraz z przełącznikami sieciowymi modułów do stackowania ?
Odpowiedź:
Zamawiający informuje, że nie wymaga dostarczenia wraz z przełącznikami sieciowymi modułów do stackowania.

Zmiany oraz wyjaśnienia zapisów SWZ należy traktować wiążąco dla Stron.

Odpow. na pyt. WZP-5 [...].pdf

2022-02-21 15:37 Katarzyna Jacak Odpowiedzi na pytania

badania_geo_otwock.p [...].pdf

Odpow. na Pyt. WZP-5 [...].pdf

KPP Otwock - Rewizja [...].pdf

RYS S-6A.pdf

RYS S-25.pdf

ZTa1 -KOREKTA .pdf

Pytania i odpowiedzi [...].doc

2022-02-14 11:43 Natalia Ambrożewicz Wydział Zamówień Publicznych KSP, działając w imieniu Zamawiającego, zgodnie z art. 135 ust. 2 i 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.), informuje o treści pytania zadanego przez Wykonawcę i udzielonej przez Zamawiającego odpowiedzi:

Pytanie nr 5:
Zwracam się z uprzejmą prośbą o zmianę SIWZ w zakresie zdolności technicznej, tj.
o dopuszczenie w zakresie doświadczenia min. dwóch robót budowlanych o wartości co najmniej 16 000 000,00 PLN brutto każda, polegającą na budowie budynku obejmującej swoim zakresem łącznie branże: konstrukcyjno- budowlaną, sanitarną, elektryczną
i telekomunikacyjną.
Wyrażenie zgody na wnioskowaną zmianę umożliwi złożenie oferty większej liczbie Oferentów,
a tym samym będzie korzystniejsze dla Zamawiającego w zakresie większych możliwości wyboru i uzyskania najniższej ceny.

Odpowiedź:
Zamawiający informuje, że podtrzymuje zapisy SWZ.

Wyjaśnienia zapisów SWZ należy traktować wiążąco dla Stron.

Pytania i odpowiedzi [...].pdf

2022-02-09 15:49 Natalia Ambrożewicz Wydział Zamówień Publicznych KSP, działając w imieniu Zamawiającego, zgodnie z art. 135 ust. 2 i 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.), informuje o treści pytań zadanych przez Wykonawców i udzielonych przez Zamawiającego odpowiedziach:

Pytanie nr 1:
Czy za spełnienie warunku udziału w postępowaniu, określonego w rozdz. V ust.2 pkt. 1) SWZ Zamawiający uzna wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert min. dwóch robót budowlanych o wartości co najmniej 17.000.000,00 PLN brutto każda, polegających na przebudowie budynku, obejmujących swoim zakresem łącznie branże: konstrukcyjno-budowlaną, sanitarną, elektryczną i telekomunikacyjną?
Prace wykonane w ramach przebudowy budynków odpowiadają zakresowi robót wymaganemu w w/w postępowaniu.

Odpowiedź:
Zamawiający informuje, że podtrzymuje zapisy SWZ.

Pytanie nr 2:
Czy za spełnienie warunku udziału w postępowaniu, określonego w rozdz. V ust.2 pkt. 2) SWZ Zamawiający uzna dysponowanie kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, min. 5 letnie doświadczenie zawodowe oraz doświadczenie przy co najmniej 1 przebudowie budynku użyteczności publicznej o kubaturze min. 2500 m3 na stanowisku kierownika budowy?
Odpowiedź:
Zamawiający informuje, że podtrzymuje zapisy SWZ.

Pytanie nr 3:
Czy Zamawiający uzna warunek dotyczący zdolności technicznej za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:

1) należycie wykonał, nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie min. dwie roboty budowlane o wartości co najmniej 17 000 000,00 PLN brutto każda, polegającą na budowie budynku obejmującej swoim zakresem łącznie branże: konstrukcyjno-budowlaną, sanitarną, elektryczną i telekomunikacyjną.
lub
należycie wykonał, nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie min. dwa zadania w formule „zaprojektuj i wybuduj” o łącznej wartości co najmniej 34 00 000,00 PLN brutto, gdzie wartość robót budowlanych to co najmniej 32 500 000, PLN, w tym jedno zadanie o wartości robót budowlanych min. 14 000 000,00 PLN, polegające na budowie budynku obejmującej swoim zakresem łącznie branże: konstrukcyjno-budowlaną, sanitarną, elektryczną i telekomunikacyjną,

Odpowiedź:
Zamawiający informuje, że podtrzymuje zapisy SWZ.

Pytanie nr 4:
Wnosimy o umożliwienie wykonawcom zapoznania się z terenem inwestycji, istniejącymi budynkami i infrastrukturą. Wnosimy więc o wyznaczenie terminu wizji lokalnej w dniu 11.02.2022 r. godz. 11:00.
Odpowiedź:
Zamawiający informuje, że wizja lokalna odbędzie się w dniu 16.02.2022 r. o godz. 11:00.

Wyjaśnienia zapisów SWZ należy traktować wiążąco dla Stron.

WZP_369_201_22.pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 3282