- Strona główna
- Postępowanie ID 570337
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
WZP 201/22/16/IR Rozbudowa i przebudowa Komendy Powiatowej Policji w Otwocku przy ulicy Puławskiego 7A z parkingiem, niezbędnymi instalacjami wewnętrznymi wraz z zagospodarowaniem terenu i zewnętrzną infrastrukturą
Wystawiający
-
UżytkownikKatarzyna Jacak
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2022-02-04 14:40:00
-
Składania2022-03-03 10:00:00
-
Otwarcie ofert2022-03-03 10:15:00
-
TrybPrzetarg nieograniczony
-
RodzajRobota budowlana
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia.
Załącznik nr 5 do SWZ dostępny jest pod linkiem: https://pliki.policja.gov.pl/sharing/apHvDbvbA
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.
Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.
W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań do SWZ
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty
Przesłania odwołania/inne
Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2022-03-22
10:08:48
|
Katarzyna Jacak |
Ogłoszenie
o
wyniku
postępowania
Załączniki |
2022-03-04
14:39:33
|
Katarzyna Jacak |
Wydział
Zamówień
Publicznych
Komendy
Stołecznej
Policji,
działając
w
imieniu
Zamawiającego,
zgodnie
z
art.
260
ust.
2
Ustawy
dnia
11
września
2019
r.
Prawo
zamówień
publicznych
(t.j.
Dz.
U.
z
2021
r.
poz.
1129
ze
zm.)
zwanej
dalej
ustawą,
informuje,
że
unieważnił
ww.
postępowanie
o
udzielenie
zamówienia. podstawa prawna: art. 255 pkt. 3 ustawy: „cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”. podstawa faktyczna: Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie dysponuje środkami finansowymi na dofinansowanie ww. postępowania. Załączniki |
2022-03-03
12:01:42
|
Katarzyna Jacak |
INFORMACJA
Z
OTWARCIA
OFERT
Załączniki |
2022-03-03
10:00:00
|
Komunikat Zamawiającego | Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: 39.650.792,65 PLN brutto |
2022-03-02
08:11:36
|
Katarzyna Jacak |
Wydział
Zamówień
Publicznych
KSP,
działając
w
imieniu
Zamawiającego,
zgodnie
z
art.
135
ust.
5
i
6
ustawy
z
dnia
11
września
2019
r.
Prawo
zamówień
publicznych
(t.j.
Dz.
U.
z
2021
r.
poz.
1129
ze
zm.),
informuje
o
sprostowaniu
odpowiedzi
udzielonej
na
pytanie
96
w
dniu
01.03.2022
r.
Prawidłowa odpowiedź na pytanie to: Zamawiający informuje, że nie wyraża zgody na zmianę terminu składania ofert na dzień 24.03.2022 r. Załączniki |
2022-03-01
16:32:15
|
Katarzyna Jacak |
Odpowiedzi
na
pytania
Załączniki |
2022-03-01
12:20:14
|
Katarzyna Jacak |
Odpowiedzi
na
pytania
Załączniki |
2022-02-25
13:48:01
|
Katarzyna Jacak |
Odpowiedzi
na
pytania
Załączniki |
2022-02-22
09:56:09
|
Katarzyna Jacak |
Wydział
Zamówień
Publicznych
KSP,
działając
w
imieniu
Zamawiającego,
zgodnie
z
art.
135
ust.
2
i
6
ustawy
z
dnia
11
września
2019
r.
Prawo
zamówień
publicznych
(t.j.
Dz.
U.
z
2021
r.
poz.
1129
ze
zm.),
informuje
o
treści
pytania
zadanego
przez
Wykonawcę
i
udzielonej
przez
Zamawiającego
odpowiedzi: Pytanie nr 46: Czy termin wykonania całości zadania wynosi 26 miesięcy czy termin ten jest sumą 18 miesięcy (etap I) oraz 26 miesięcy (etap II), zatem wynosi 44 miesiące? Czy w trakcie wykonywania robót na terenie inwestycji objętych pozwoleniem na budowę nr 1543/2020 istniejący budynek będzie użytkowany? Odpowiedź: Zamawiający informuje, że termin wykonania całości zadania wynosi 26 miesięcy. Teren i budynek będzie użytkowany w trakcie wykonywania robót budowlanych. Wykonawca ma tak zorganizować realizację zamówienia aby jak najmniej było to uciążliwe dla funkcjonowania Komendy. Wykonawca ma wykonać w pierwszej kolejności nowe skrzydło do którego zostanie przeniesiona załoga a następnie przystąpić do robót budowlanym na istniejącym skrzydle. Pytanie 47: Zamawiający w dokumencie Opis Wykonawczy TT w rozdziale 17. Urządzenia aktywne podaje modele przełączników WS-C2960L-48P-LL, WS-C2960X-48FPS-L, WS-C2960X-24PS-L. Przełączniki z rodziny 2960 zostały przez producenta, firmę Cisco wycofane ze sprzedaży. W związku tym z wracamy się pytaniem czy Zamawiający dopuści następcę tj przełączniki z rodziny Cisco Catalyst C9200L ? Odpowiedź: Zamawiający informuje, że dopuszcza przełączniki z rodziny Cisco Catalyst C9200L. Pytanie 48: Prosimy o informację czy Zamawiający wymaga dostarczenia wraz z przełącznikami sieciowymi modułów do stackowania ? Odpowiedź: Zamawiający informuje, że nie wymaga dostarczenia wraz z przełącznikami sieciowymi modułów do stackowania. Zmiany oraz wyjaśnienia zapisów SWZ należy traktować wiążąco dla Stron. Załączniki |
2022-02-21
15:37:38
|
Katarzyna Jacak |
Odpowiedzi
na
pytania
Załączniki |
2022-02-14
11:43:39
|
Natalia Ambrożewicz |
Wydział
Zamówień
Publicznych
KSP,
działając
w
imieniu
Zamawiającego,
zgodnie
z
art.
135
ust.
2
i
6
ustawy
z
dnia
11
września
2019
r.
Prawo
zamówień
publicznych
(t.j.
Dz.
U.
z
2021
r.
poz.
1129
ze
zm.),
informuje
o
treści
pytania
zadanego
przez
Wykonawcę
i
udzielonej
przez
Zamawiającego
odpowiedzi: Pytanie nr 5: Zwracam się z uprzejmą prośbą o zmianę SIWZ w zakresie zdolności technicznej, tj. o dopuszczenie w zakresie doświadczenia min. dwóch robót budowlanych o wartości co najmniej 16 000 000,00 PLN brutto każda, polegającą na budowie budynku obejmującej swoim zakresem łącznie branże: konstrukcyjno- budowlaną, sanitarną, elektryczną i telekomunikacyjną. Wyrażenie zgody na wnioskowaną zmianę umożliwi złożenie oferty większej liczbie Oferentów, a tym samym będzie korzystniejsze dla Zamawiającego w zakresie większych możliwości wyboru i uzyskania najniższej ceny. Odpowiedź: Zamawiający informuje, że podtrzymuje zapisy SWZ. Wyjaśnienia zapisów SWZ należy traktować wiążąco dla Stron. Załączniki |
2022-02-09
15:49:46
|
Natalia Ambrożewicz |
Wydział
Zamówień
Publicznych
KSP,
działając
w
imieniu
Zamawiającego,
zgodnie
z
art.
135
ust.
2
i
6
ustawy
z
dnia
11
września
2019
r.
Prawo
zamówień
publicznych
(tj.
Dz.
U.
z
2021
r.
poz.
1129
ze
zm.),
informuje
o
treści
pytań
zadanych
przez
Wykonawców
i
udzielonych
przez
Zamawiającego
odpowiedziach: Pytanie nr 1: Czy za spełnienie warunku udziału w postępowaniu, określonego w rozdz. V ust.2 pkt. 1) SWZ Zamawiający uzna wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert min. dwóch robót budowlanych o wartości co najmniej 17.000.000,00 PLN brutto każda, polegających na przebudowie budynku, obejmujących swoim zakresem łącznie branże: konstrukcyjno-budowlaną, sanitarną, elektryczną i telekomunikacyjną? Prace wykonane w ramach przebudowy budynków odpowiadają zakresowi robót wymaganemu w w/w postępowaniu. Odpowiedź: Zamawiający informuje, że podtrzymuje zapisy SWZ. Pytanie nr 2: Czy za spełnienie warunku udziału w postępowaniu, określonego w rozdz. V ust.2 pkt. 2) SWZ Zamawiający uzna dysponowanie kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, min. 5 letnie doświadczenie zawodowe oraz doświadczenie przy co najmniej 1 przebudowie budynku użyteczności publicznej o kubaturze min. 2500 m3 na stanowisku kierownika budowy? Odpowiedź: Zamawiający informuje, że podtrzymuje zapisy SWZ. Pytanie nr 3: Czy Zamawiający uzna warunek dotyczący zdolności technicznej za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: 1) należycie wykonał, nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie min. dwie roboty budowlane o wartości co najmniej 17 000 000,00 PLN brutto każda, polegającą na budowie budynku obejmującej swoim zakresem łącznie branże: konstrukcyjno-budowlaną, sanitarną, elektryczną i telekomunikacyjną. lub należycie wykonał, nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie min. dwa zadania w formule „zaprojektuj i wybuduj” o łącznej wartości co najmniej 34 00 000,00 PLN brutto, gdzie wartość robót budowlanych to co najmniej 32 500 000, PLN, w tym jedno zadanie o wartości robót budowlanych min. 14 000 000,00 PLN, polegające na budowie budynku obejmującej swoim zakresem łącznie branże: konstrukcyjno-budowlaną, sanitarną, elektryczną i telekomunikacyjną, Odpowiedź: Zamawiający informuje, że podtrzymuje zapisy SWZ. Pytanie nr 4: Wnosimy o umożliwienie wykonawcom zapoznania się z terenem inwestycji, istniejącymi budynkami i infrastrukturą. Wnosimy więc o wyznaczenie terminu wizji lokalnej w dniu 11.02.2022 r. godz. 11:00. Odpowiedź: Zamawiający informuje, że wizja lokalna odbędzie się w dniu 16.02.2022 r. o godz. 11:00. Wyjaśnienia zapisów SWZ należy traktować wiążąco dla Stron. Załączniki |
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?