- Strona główna
- Postępowanie ID 570104
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
WZP.272.2.1.2022 Zakup samochodu elektrycznego na potrzeby Wydziału Budownictwa i Ochrony Środowiska Starostwa Powiatowego w Świeciu
Wystawiający
-
UżytkownikAnna Borzemska
-
Organizacja
-
OddziałStarostwo Powiatowe w Świeciu
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2022-02-07 14:54:00
-
Składania2022-02-21 10:00:00
-
Otwarcie ofert2022-02-21 10:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 525683185
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zamawiający:
Powiat Świecki z siedzibą przy:
ul. Gen. Józefa Hallera 9, 86-100
Świecie
zaprasza do złożenia oferty na:
Zakup samochodu elektrycznego na potrzeby
Wydziału Budownictwa i Ochrony Środowiska Starostwa Powiatowego w Świeciu
2.
Tryb udzielenia zamówienia oraz informacje dodatkowe:
1.
Tryb
udzielenia zamówienia: na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11
września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021r. poz. 1129 ze zm.)
nie stosuje się przepisów ustawy prawo zamówień publicznych.
2.
Zamawiający
nie przewiduje składania ofert częściowych.
3.
Wszystkie
koszty związane z przygotowaniem i dostarczeniem oferty ponosi wykonawca.
4.
Zamawiający
zastrzega sobie możliwość odwołania zapytania ofertowego i nieudzielenia
zamówienia.
5.
Zamawiający
wskazuje do kontaktu: e-mail: jozef.g@csw.pl, tel. 52 56 83 170
3.
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiot
zamówienia jest zakup samochodu elektrycznego:
1.
Rodzaj:
samochód osobowy elektryczny
2.
rok
produkcji 2022
3.
Samochód musi być:
1)
fabrycznie
nowy,
2)
nieuszkodzony,
3)
sprawny
technicznie (posiadać ważne badania techniczne co najmniej na 3 lata),
4)
posiadać
książkę pojazdu i homologację,
5)
nigdzie
wcześniej nie rejestrowany,
4.
W
okresie gwarancji Wykonawca zapewni autoryzowany serwis na terenie Województwa
Kujawsko-Pomorskiego.
5.
Wraz
z pojazdem musi być
dostarczona cała dokumentacja
w języku polskim obejmująca:
1)
wykaz
autoryzowanych stacji obsługi na terenie Polski;
2)
instrukcję
obsługi;
3)
książkę
gwarancyjną;
4)
warunki
udzielania gwarancji.
6.
Wykonawca
przeprowadzi nieodpłatnie szkolenie z zakresu obsługi i użytkowania pojazdów
z wytypowaną przez użytkownika osobą w następującym zakresie:
1)
Szkolenia
z podstaw użytkowania sprzętu wykonywane podczas przekazywania pojazdu. Zakres
szkolenia obejmuje zasady używania urządzeń znajdujących się w kabinie kierowcy
oraz zasady wykonywania obsługi codziennej i planowych przeglądów
gwarancyjnych.
2)
Szkolenia
doskonalącego z zasad eksploatacji i obsługi pojazdu (1 osoba) w terminie
do końca realizacji umowy w miejscu uzgodnionym z użytkownikiem.
7.
Dane
techniczne:
1)
Moc:
min 130 KM (97 kW);
2)
Długość:
min. 4,35 m;
3)
Szerokość:
min. 1,75 m;
4)
Wysokość:
min.1,50 m;
5)
Rozstaw
osi: min.2,7 m;
6)
Przystosowany
do przewozu 5 osób;
7)
Bateria o pojemności min. 39 kilowatogodzin (kWh);
8)
zasięg
na jednym pełnym ładowaniu - min. 250 km;
9)
układ
ładowania: możliwość ładowania ze standardowego gniazda domowego 230V (przewód
będący wyposażeniem pojazdu);
10) port ładowania co najmniej: Type 2;
11) koła - 16-calowe lub 17- calowe
felgi ze stopu metali lekkich, opony letnie minimum 205/55R16 i dodatkowy komplet kół z oponami zimowymi
minimum 205/55R16;
12) reflektory halogenowe lub LED i
światła LED do jazdy dziennej;
13) ABS, ESP;
14) 6 poduszek powietrznych;
15) alarm;
16) asystent hamowania;
17) asystent ruszania na pochyłej
powierzchni;
18) przycisk Start uruchamiania
samochodu;
19) automatyczne światła dziennie;
20) przednie reflektory przeciwmgłowe;
21) wielofunkcyjna kierownica;
22) zestaw głośnomówiący Bluetooth;
23) czujnik deszczu;
24) klimatyzacja automatyczna;
25) radio AM/FM/DAB z 4 głośnikami lub wyższe;
26) audio Bluetooth, USB i AUX.
8.
Kolor
biały.
9.
Gwarancja-
minimum 5 lat / 100 tysięcy kilometrów, 12 lat na perforację nadwozia.
4.
Warunki udziału w postępowaniu oraz warunki wykluczenia/odrzucenia oferty
1)
Warunki
udziału w postępowaniu
a)
W
postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału
w postępowaniu: posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub
czynności.
b)
Posiadają
doświadczenie w zakresie dostawy samochodów
elektrycznych o wartości co najmniej 110 tys. netto.
Ocena spełnienia warunków
wymienionych dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia/nie spełnia” na
podstawie załączonych do ofert dokumentów.
2)
Zamawiający
odrzuci ofertę:
·
złożoną
po terminie,
·
złożoną
przez wykonawcę niespełniającego warunków udziału
w postępowaniu,
·
niezgodną
z treścią zapytania ofertowego,
·
zawierającą
błędy niebędące oczywistymi omyłkami pisarskimi
lub rachunkowymi.
Do oceny
zostaną dopuszczone oferty niepodlegające odrzuceniu.
Wykonawca, którego oferta zostanie
wskazana za najkorzystniejszą jest obowiązany do przygotowania umowy w sprawie
realizacji przedmiotu zamówienia.
5.
Dokumenty wymagane od Wykonawcy w celu złożenia oferty:
1)
odpis
lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i
Informacji
o Działalności Gospodarczej, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed
złożeniem oferty, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub
ewidencji, lub wskazania miejsca, z którego zamawiający może je pobrać;
(Wymagana forma dokumentu –
oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność
z oryginałem przez Wykonawcę)
2)
referencje,
poświadczenia: dostawy samochodu elektrycznego o wartości co najmniej 110 tys.
netto
(Wymagana forma dokumentu –
oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność
z oryginałem przez Wykonawcę)
3)
pełnomocnictwo
osoby/osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy
składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów
(np. aktualny odpis z właściwego rejestru)
– jeżeli dotyczy
(Wymagana
forma dokumentu – oryginał lub kopia poświadczona notarialnie)
6.
Sposób przygotowania oferty:
1) Oferta powinna być:
a) złożona przy użyciu środków
komunikacji elektronicznej tzn. za pośrednictwem platformy https://platformazakupowa.pl/pn/csw
b)
Wykonawca, za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/csw/
może przed upływem terminu do składania ofert zmienić lub wycofać ofertę.
Sposób składania ofert, ich zmiany lub wycofania znajduje się w instrukcji Składanie
ofert w postępowaniu poniżej progu - zapytanie ofertowe, na stronie: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
2) Każdy z wykonawców może złożyć tylko
jedną ofertę. Złożenie większej liczby ofert lub oferty zawierającej propozycje
wariantowe spowoduje podlegać będzie odrzuceniu.
3) Cena oferty musi zawierać wszystkie
koszty, jakie musi ponieść wykonawca, aby zrealizować zamówienie z najwyższą
starannością oraz ewentualne rabaty.
4) Dokumenty i oświadczenia składane
przez wykonawcę powinny być w języku polskim, chyba że w zapytaniu ofertowym
dopuszczono inaczej. W przypadku załączenia dokumentów sporządzonych w innym
języku niż dopuszczony, wykonawca zobowiązany jest załączyć tłumaczenie na
język polski.
5)
Na
ofertę składają się wszystkie dokumenty wymienione w ustępie 5 niniejszego
zapytania ofertowego.
6)
W
przypadku złożenia oferty przez Wykonawcę bez wymaganych dokumentów Zamawiający
odrzuca ofertę Wykonawcy bez możliwości uzupełnienia oferty.
7)
Złożenie
oferty wymaga od wykonawcy podjęcia kroków opisanych w instrukcji pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
8)
W
toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień
dotyczących treści złożonych ofert.
9) Zamawiającemu przysługuje prawo do
unieważnienia postępowania bez podania przyczyny. Wykonawcy z tego tytułu nie
będą przysługiwać jakiekolwiek roszczenia w tym finansowe
od Zamawiającego.
7. Termin
złożenia oferty:
Termin złożenia oferty:
do 21 lutego 2022 roku do godziny 10:00 przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej tzn. za pośrednictwem platformy https://platformazakupowa.pl/pn/csw/.
Oferty złożone po
terminie zostaną odrzucone.
8. Termin
wykonania zamówienia
4
miesiące od daty podpisania umowy.
9. Kryterium
oceny ofert:
Najniższa cena brutto.
Sposób wyliczenia: cena brutto
najtańszej oferty/cenę brutto badanej
oferty*100
10. Warunki
płatności
1)
Zamawiający
umożliwia przyjęcie ustrukturyzowanej faktury elektronicznej wystawianej
w ramach realizacji zamówienia publicznego poprzez Platformę PEF:
https://efaktura.gov.pl/ pod adresem PEF 559-16-98-086.
2)
Płatność
za fakturę VAT będzie dokonana przelewem na rachunek Wykonawcy wskazany
w fakturze w terminie 14 dni licząc od daty otrzymania przez Zamawiającego
prawidłowo wystawionej faktury, na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego.
3) Rozliczenie płatności nastąpi za pośrednictwem mechanizmu podzielonej płatności. Wskazany na fakturze numer rachunku bankowego będzie numerem właściwym dla dokonania rozliczeń na zasadach podzielonej płatności zgodnie z przepisami ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2021r., poz. 685).
11.
Klauzula
informacyjna z art. 13 RODO o przetwarzaniu danych osobowych w celu
związanym z
postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
W związku z realizacją wymogów
Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia
2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”),
informujemy, że:
1.
Administrator danych:
Administratorem Pani/Pana danych
osobowych przetwarzanych w Starostwie Powiatowym w Świeciu jest Starosta
Świecki. Dane adresowe: ul. Gen. Józefa Hallera 9, 86-100 Świecie. Telefon: 52
56 83 100. Adres e-mail: sekretariat@csw.pl
2.
Inspektor Ochrony Danych:
W sprawach związanych z ochroną
danych osobowych może Pani/Pan kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych
drogą elektroniczną: daneosobowe@csw.pl; pisemnie: na adres siedziby
Administratora danych.
3.
Cele przetwarzania danych osobowych
oraz podstawa prawna przetwarzania danych osobowych
Pani/Pana dane osobowe będą
przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO
(przetwarzanie jest niezbędne do
wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą lub podjęcia
działań na żądanie osoby, której dane dotyczą przed zawarciem umowy), w celu
udzielenia zamówienia publicznego na podstawie Regulaminu udzielania zamówień
publicznych w Starostwie Powiatowym w Świeciu stanowiącym załącznik do
Zarządzenia nr 1/21 Starosty Świeckiego z dnia 4 stycznia 2021 roku. Podstawą
prawną powyższych działań jest zgoda Wykonawcy wyrażona poprzez akt
uczestnictwa w postepowaniu.
4.
Odbiorcy danych osobowych:
Odbiorcami Pani/Pana danych
osobowych mogą być:
1) wszystkie zainteresowane podmioty i
osoby, gdyż co do zasady postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest
jawne.
2) na potrzeby kontroli przebiegu
zamówienia publicznego, w szczególności: Urząd Zamówień Publicznych, Komisja
Rewizyjna, Urząd Kontroli Skarbowej, Regionalna Izba Obrachunkowa, Urząd
Skarbowy, ZUS, UOKIK, NIK, Urząd Marszałkowski, Urząd Wojewódzki i inne działające
na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z
przepisów powszechnie obowiązującego prawa;
3) inne podmioty, które na podstawie
stosownych umów podpisanych z Administratorem przetwarzają dane osobowe.
5. Okres
przechowywania danych osobowych:
Dane osobowe będą przechowywane
przez okres 10 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia. W
przypadku realizacji zamówienia poprzez zlecenie czas przechowywania
dokumentacji wynosi 5 lat.
6.
Prawa osób, których dane dotyczą:
W
związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługują Pani/Panu
następujące uprawnienia:
posiada Pani/Pan:
1) na podstawie art. 15 RODO prawo
dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
2)
na
podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
3)
na
podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia
przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w
art. 18 ust. 2 RODO **;
4) na podstawie art. 20 RODO prawo do
przenoszenia danych osobowych;
nie przysługuje Pani/Panu:
1)
w
związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych
osobowych;
2) na podstawie art. 21 RODO prawo
sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną
przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
7. Prawo
wniesienia skargi do organu nadzorczego:
Może Pani/Pan wnieść skargę do organu
nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, z siedzibą w
Warszawie, przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, jeżeli sądzi Pani/Pan, że
przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO.
8.
Informacja o wymogu dobrowolności
podania danych oraz konsekwencjach niepodania danych osobowych:
Podanie przez Panią/Pana danych
osobowych jest obowiązkowe. W przypadku niepodania przez Panią/Pana danych
osobowych wymaganych przepisami prawa, niemożliwe będzie zrealizowanie zadania,
co może skutkować nieudzieleniem zamówienia.
9.
Pani/Pana dane osobowe nie będą
przetwarzane w sposób zautomatyzowany w celu podjęcia jakiejkolwiek decyzji i
nie będą profilowane.
______________________
*
Wyjaśnienie: skorzystanie
z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie
niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz
jego załączników.
**
Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania
nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania,
w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony
praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu
publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2022-02-22
08:08:16
|
Anna Borzemska |
W
załączeniu
Notatka
z
wyboru
Wykonawcy
w
postępowaniu
"Zakup
samochodu
elektrycznego
na
potrzeby
Wydziału
Budownictwa
i
Ochrony
Środowiska
Starostwa
Powiatowego
w
Świeciu."Załączniki |
2022-02-10
09:38:24
|
Anna Borzemska |
Pytania
do
zapytania
ofertowego
na „Zakup samochodu elektrycznego na potrzeby Wydziału Budownictwa i Ochrony Środowiska Starostwa Powiatowego w Świeciu” 1. Pytanie: Czy Zamawiający, dla uzyskania dodatkowo powiększonego rabatu od ceny cennikowej, dopuszcza ofertowanie i dostawę pojazdu wyprodukowanego w roku 2021? Odpowiedź: Tak. 2. Pytanie: Czy Zamawiający dopuszcza ofertowanie i dostawę pojazdu o długości pojazdu 4195 mm? Odpowiedź: Nie. 3. Pytanie: Czy Zamawiający dopuszcza ofertowanie i dostawę pojazdu o rozstawie osi 2600 mm? Odpowiedź: Nie. 4. Pytanie: Czy Zamawiający dopuszcza ofertowanie i dostawę pojazdu w kolorze srebrnym met.? Odpowiedź: Nie. |
2022-02-10
08:22:30
|
Anna Borzemska |
Zmiana
treści
zapytania
ofertowego Zamawiający dokonuje zmiany w treści zapytania ofertowego na „Zakup samochodu elektrycznego na potrzeby Wydziału Budownictwa i Ochrony Środowiska Starostwa Powiatowego w Świeciu”, w ust. 3 pkt 2 Opis przedmiotu zamówienia: z: 2. rok produkcji 2022 na: 2. rok produkcji 2021 lub 2022 |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?