Zakupowa logo
@{ appsTranslations[activeApplication] }
  • Załóż konto wykonawcy
  • Zaloguj się
    Nie pamiętasz hasła?

Używamy plików cookies, aby zapewnić prawidłowe działanie serwisu oraz – za Twoją zgodą – do celów analitycznych. Wykorzystujemy w tym zakresie rozwiązania naszych partnerów: Google i Meta. Możesz zaakceptować wszystkie pliki cookies, odrzucić wszystkie poza niezbędnymi albo wybrać szczegółowe ustawienia Polityce prywatności

Niezbędne pliki cookies

Niezbędne pliki cookie są nieodzowne dla prawidłowego funkcjonowania serwisu. Umożliwiają podstawowe działania, takie jak nawigacja po stronie, logowanie czy zapewnienie bezpieczeństwa. Bez tych plików strona nie może działać poprawnie. Nie wymagają zgody użytkownika.

Analityczne pliki cookies

Analityczne pliki cookies pomagają nam lepiej zrozumieć, w jaki sposób użytkownicy korzystają z naszej witryny. Dzięki nim możemy zliczać wizyty, identyfikować źródła ruchu i analizować wydajność strony, co pozwala nam ją systematycznie ulepszać. Ich stosowanie wymaga Twojej zgody.

Google Analytics

Umożliwia nam zbieranie anonimowych informacji statystycznych o sposobie korzystania ze strony (np. liczba wizyt, źródła ruchu, najczęściej odwiedzane podstrony). Dzięki temu możemy analizować i ulepszać funkcjonalność serwisu.

Meta Pixel (Meta Platforms Ireland Ltd.)

Meta wykorzystuje dane z narzędzi takich jak Pixel również do celów analitycznych – m.in. do pomiaru konwersji, analizy skuteczności kampanii i lepszego zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy korzystają z naszej witryny. Dane te pomagają nam optymalizować treści i działania marketingowe.

Clarity Microsoft

Clarity to narzędzie analityczne od Microsoft, które pomaga nam zrozumieć, jak użytkownicy poruszają się po stronie – np. które elementy klikają, jak przewijają treści czy jak wygląda ich ścieżka wizyty. Dzięki temu możemy poprawiać wygodę korzystania z serwisu i usuwać ewentualne problemy techniczne.

Marketingowe pliki cookies

Marketingowe pliki cookies służą do śledzenia aktywności użytkowników w różnych serwisach internetowych. Umożliwiają wyświetlanie reklam dopasowanych do zainteresowań i potrzeb, a jednocześnie pozwalają mierzyć skuteczność działań reklamowych. Ich stosowanie wymaga Twojej zgody. W ramach tych plików mogą działać dostawcy tacy jak Google (Ads / DoubleClick / Analytics 4), Meta (Pixel / Conversions API), LinkedIn (Insight Tag) oraz narzędzia zarządzające tagami (Google Tag Manager). Dane z tych narzędzi mogą być łączone w celach remarketingowych — co pozwala ponownie kierować reklamy do osób, które wcześniej odwiedziły nasze strony lub korzystały z Platformy.

Meta Pixel (Meta Platforms Ireland Ltd.)

Meta Pixel pozwala rejestrować działania podejmowane przez użytkowników na stronie (np. odwiedzenie określonej podstrony, wysłanie formularza). Umożliwia to kierowanie spersonalizowanych reklam w serwisach Meta (Facebook, Instagram), mierzenie skuteczności kampanii i docieranie do osób, które wcześniej odwiedziły naszą stronę (remarketing). Dodatkowo Meta może korzystać z funkcji Conversions API, która przekazuje zaszyfrowane dane o zdarzeniach (np. odwiedziny, kliknięcia) w celu lepszego dopasowania reklam do odbiorców.

Google Ads / DoubleClick (Google LLC)

Google wykorzystuje marketingowe pliki cookies do śledzenia aktywności użytkownika w różnych serwisach internetowych. Dzięki nim możliwe jest wyświetlanie reklam dopasowanych do zainteresowań, prowadzenie remarketingu oraz mierzenie skuteczności kampanii reklamowych w wyszukiwarce Google, na YouTube i w sieci reklamowej Google. Google może łączyć dane pochodzące z różnych usług (np. Google Ads, Analytics 4, YouTube) w celu oceny skuteczności kampanii.

LinkedIn Insight Tag

LinkedIn Insight Tag umożliwia analizę efektywności reklam i kierowanie ich do użytkowników LinkedIn, którzy odwiedzili naszą stronę. Dane są agregowane i wykorzystywane do tworzenia statystyk konwersji oraz remarketingu w obrębie serwisu LinkedIn.

Google Tag Manager (GTM)

Google Tag Manager nie zbiera samodzielnie danych osobowych. Umożliwia jednak uruchamianie tagów innych dostawców (np. Google Ads, Meta Pixel, LinkedIn Insight Tag). Zarządzanie tagami odbywa się zgodnie z ustawieniami Twojej zgody na pliki cookies.

Pliki cookies to niewielkie pliki tekstowe zapisywane na Twoim urządzeniu podczas korzystania ze strony. Ułatwiają one prawidłowe działanie serwisu, poprawiają jego funkcjonalność i pozwalają nam lepiej dopasowywać treści oraz usługi do potrzeb użytkowników.

Zgodnie z prawem, bez Twojej zgody możemy stosować wyłącznie te cookies, które są niezbędne do działania strony. Wszystkie pozostałe – w szczególności cookies analityczne – wykorzystujemy wyłącznie wtedy, gdy wyrazisz na to zgodę.

W tym zakresie współpracujemy z naszymi partnerami: Google, Microsoft i Meta. Dane zbierane przy użyciu ich narzędzi są przetwarzane zgodnie z politykami prywatności tych podmiotów i mogą być – w niektórych przypadkach – przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (np. do USA). Partnerzy ci stosują mechanizmy ochrony danych, w tym EU-US Data Privacy Framework.

Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies lub wycofać zgodę – wystarczy skorzystać z opcji „Ustawienia cookies” dostępnej w stopce strony.

Dostawca: Open Nexus Sp. z o.o
Dowiedz się więcej: https://platformazakupowa.pl/strona/polityka-prywatnosci
Dostawca: Google LLC
Dowiedz się więcej: https://business.safety.google/privacy/
Zakupowa logo
  • Załóż konto wykonawcy
  • Zaloguj się
    Nie pamiętasz hasła?
  • 05:09:45
    • PL
    • EN
  1. Strona główna
  2. Postępowanie ID 570104
Twoja oferta nie została złożona. Nie udało się poprawnie zaszyfrować oferty, spróbuj ponownie.
Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Uzyskaj wadium

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie ID: 570104 : WZP.272.2.1.2022 Zakup samochodu elektrycznego na potrzeby Wydziału Budownictwa i Ochrony Środowiska Starostwa Powiatowego w Świeciu

Logo Firmy

Wystawiający

  • Użytkownik
    Anna Borzemska
  • Organizacja
    Powiat Świecki
  • Oddział
    Starostwo Powiatowe w Świeciu
  • Wiadomość do zamawiającego

Terminy

  • Zamieszczenia
    2022-02-07 14:54:00
  • Składania
    2022-02-21 10:00:00
  • Otwarcie ofert
    2022-02-21 10:05:00
  • Tryb
    Zapytanie ofertowe
  • Rodzaj
    Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 525683185  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zamawiający:

Powiat Świecki z siedzibą przy:

ul. Gen. Józefa Hallera 9, 86-100 Świecie

zaprasza do złożenia oferty na:

 

Zakup samochodu elektrycznego na potrzeby Wydziału Budownictwa i Ochrony Środowiska Starostwa Powiatowego w Świeciu

 

2. Tryb udzielenia zamówienia oraz informacje dodatkowe:

1.       Tryb udzielenia zamówienia: na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021r. poz. 1129 ze zm.) nie stosuje się przepisów ustawy prawo zamówień publicznych.

2.       Zamawiający nie przewiduje składania ofert częściowych.

3.       Wszystkie koszty związane z przygotowaniem i dostarczeniem oferty ponosi wykonawca.

4.       Zamawiający zastrzega sobie możliwość odwołania zapytania ofertowego i nieudzielenia zamówienia.

5.       Zamawiający wskazuje do kontaktu: e-mail: jozef.g@csw.pl, tel. 52 56 83 170

 

3. Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiot zamówienia jest zakup samochodu elektrycznego:

1.                  Rodzaj: samochód osobowy elektryczny

2.                  rok produkcji 2022

3.                  Samochód  musi być:

1)         fabrycznie nowy,

2)         nieuszkodzony,

3)         sprawny technicznie (posiadać ważne badania techniczne co najmniej na 3 lata),

4)         posiadać książkę pojazdu i homologację,

5)         nigdzie wcześniej nie rejestrowany,

4.                  W okresie gwarancji Wykonawca zapewni autoryzowany serwis na terenie Województwa Kujawsko-Pomorskiego.

5.                  Wraz z pojazdem  musi  być  dostarczona  cała dokumentacja w  języku polskim obejmująca:

1)      wykaz autoryzowanych stacji obsługi na terenie Polski;

2)      instrukcję obsługi;

3)      książkę gwarancyjną;

4)      warunki udzielania gwarancji.

6.                  Wykonawca przeprowadzi nieodpłatnie szkolenie z zakresu obsługi i użytkowania pojazdów
z wytypowaną przez użytkownika osobą w następującym zakresie:

1)      Szkolenia z podstaw użytkowania sprzętu wykonywane podczas przekazywania pojazdu. Zakres szkolenia obejmuje zasady używania urządzeń znajdujących się w kabinie kierowcy oraz zasady wykonywania obsługi codziennej i planowych przeglądów gwarancyjnych.

2)      Szkolenia doskonalącego z zasad eksploatacji i obsługi pojazdu (1 osoba) w terminie
do końca realizacji umowy w miejscu uzgodnionym z użytkownikiem.

7.                  Dane techniczne:

1)      Moc: min 130 KM (97 kW);

2)      Długość: min. 4,35 m;

3)      Szerokość: min. 1,75 m;

4)      Wysokość: min.1,50 m;

5)      Rozstaw osi: min.2,7 m;

6)      Przystosowany do przewozu 5 osób;

7)      Bateria  o pojemności min. 39 kilowatogodzin (kWh);

8)      zasięg na jednym pełnym ładowaniu - min. 250 km;

9)      układ ładowania: możliwość ładowania ze standardowego gniazda domowego 230V (przewód będący wyposażeniem pojazdu);

10)  port ładowania co najmniej: Type 2;

11)  koła - 16-calowe lub 17- calowe felgi ze stopu metali lekkich, opony letnie minimum 205/55R16  i dodatkowy komplet kół z oponami zimowymi minimum 205/55R16;

12)  reflektory halogenowe lub LED i światła LED do jazdy dziennej;

13)  ABS, ESP;

14)  6 poduszek powietrznych;

15)  alarm;

16)  asystent hamowania;

17)  asystent ruszania na pochyłej powierzchni;

18)  przycisk Start uruchamiania samochodu;

19)  automatyczne światła dziennie;

20)  przednie reflektory przeciwmgłowe;

21)  wielofunkcyjna kierownica;

22)  zestaw głośnomówiący Bluetooth;

23)  czujnik deszczu;

24)  klimatyzacja automatyczna;

25)  radio AM/FM/DAB  z 4 głośnikami lub wyższe;

26)  audio Bluetooth, USB i AUX.

8.                  Kolor biały.

9.                  Gwarancja- minimum 5 lat / 100 tysięcy kilometrów, 12 lat na perforację nadwozia.

 

 

4. Warunki udziału w postępowaniu oraz warunki wykluczenia/odrzucenia oferty

1)      Warunki udziału w postępowaniu

a)       W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału
w postępowaniu: posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności.

b)      Posiadają doświadczenie w zakresie dostawy samochodów elektrycznych o wartości co najmniej 110 tys. netto.

Ocena spełnienia warunków wymienionych dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia/nie spełnia” na podstawie załączonych do ofert dokumentów.

2)      Zamawiający odrzuci ofertę:

·         złożoną po terminie,

·         złożoną przez wykonawcę niespełniającego warunków udziału
w postępowaniu,

·         niezgodną z treścią zapytania ofertowego,

·         zawierającą błędy niebędące oczywistymi omyłkami pisarskimi
lub rachunkowymi.

Do oceny zostaną dopuszczone oferty niepodlegające odrzuceniu.

 

Wykonawca, którego oferta zostanie wskazana za najkorzystniejszą jest obowiązany do przygotowania umowy w sprawie realizacji przedmiotu zamówienia.

  

5. Dokumenty wymagane od Wykonawcy w celu złożenia oferty:

1)      odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji
o Działalności Gospodarczej, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed złożeniem oferty, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, lub wskazania miejsca, z którego zamawiający może je pobrać;

(Wymagana forma dokumentu – oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność
z oryginałem przez Wykonawcę)

2)      referencje, poświadczenia: dostawy samochodu elektrycznego o wartości co najmniej 110 tys. netto

(Wymagana forma dokumentu – oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność
z oryginałem przez Wykonawcę)

3)      pełnomocnictwo osoby/osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów (np. aktualny odpis z właściwego rejestru) – jeżeli dotyczy

(Wymagana forma dokumentu – oryginał lub kopia poświadczona notarialnie)

 

6. Sposób przygotowania oferty:

1)      Oferta powinna być:

 

a) złożona przy użyciu środków komunikacji elektronicznej tzn. za pośrednictwem platformy https://platformazakupowa.pl/pn/csw

b) Wykonawca, za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/csw/ może przed upływem terminu do składania ofert zmienić lub wycofać ofertę. Sposób składania ofert, ich zmiany lub wycofania znajduje się w instrukcji Składanie ofert w postępowaniu poniżej progu - zapytanie ofertowe, na stronie: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje

2)      Każdy z wykonawców może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie większej liczby ofert lub oferty zawierającej propozycje wariantowe spowoduje podlegać będzie odrzuceniu.

3)      Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty, jakie musi ponieść wykonawca, aby zrealizować zamówienie z najwyższą starannością oraz ewentualne rabaty.

4)      Dokumenty i oświadczenia składane przez wykonawcę powinny być w języku polskim, chyba że w zapytaniu ofertowym dopuszczono inaczej. W przypadku załączenia dokumentów sporządzonych w innym języku niż dopuszczony, wykonawca zobowiązany jest załączyć tłumaczenie na język polski.

5)      Na ofertę składają się wszystkie dokumenty wymienione w ustępie 5 niniejszego zapytania ofertowego.

6)      W przypadku złożenia oferty przez Wykonawcę bez wymaganych dokumentów Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy bez możliwości uzupełnienia oferty.

7)      Złożenie oferty wymaga od wykonawcy podjęcia kroków opisanych w instrukcji pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.

8)      W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

9)      Zamawiającemu przysługuje prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny. Wykonawcy z tego tytułu nie będą przysługiwać jakiekolwiek roszczenia w tym finansowe
od Zamawiającego.

 

7.       Termin złożenia oferty:

Termin złożenia oferty: do 21 lutego 2022 roku do godziny 10:00 przy użyciu środków komunikacji elektronicznej tzn. za pośrednictwem platformy https://platformazakupowa.pl/pn/csw/.

 

Oferty złożone po terminie zostaną odrzucone.

 

8.       Termin wykonania zamówienia

 

4 miesiące od daty podpisania umowy.

 

9.       Kryterium oceny ofert:

Najniższa cena brutto.

Sposób wyliczenia: cena brutto najtańszej oferty/cenę brutto  badanej oferty*100

 

 

10.   Warunki płatności

1)      Zamawiający umożliwia przyjęcie ustrukturyzowanej faktury elektronicznej wystawianej
w ramach realizacji zamówienia publicznego poprzez Platformę PEF: https://efaktura.gov.pl/ pod adresem PEF 559-16-98-086.

2)      Płatność za fakturę VAT będzie dokonana przelewem na rachunek Wykonawcy wskazany
w fakturze w terminie 14 dni licząc od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury, na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego.

3)      Rozliczenie płatności nastąpi za pośrednictwem mechanizmu podzielonej płatności. Wskazany na fakturze numer rachunku bankowego będzie numerem właściwym dla dokonania rozliczeń na zasadach podzielonej płatności zgodnie z przepisami ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2021r., poz. 685).

 

11.   Klauzula informacyjna z art. 13 RODO o przetwarzaniu danych osobowych w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego

W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), informujemy, że:

1.       Administrator danych:

Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Starostwie Powiatowym w Świeciu jest Starosta Świecki. Dane adresowe: ul. Gen. Józefa Hallera 9, 86-100 Świecie. Telefon: 52 56 83 100. Adres e-mail: sekretariat@csw.pl

2.       Inspektor Ochrony Danych:

W sprawach związanych z ochroną danych osobowych może Pani/Pan kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych drogą elektroniczną: daneosobowe@csw.pl; pisemnie: na adres siedziby Administratora danych. 

3.       Cele przetwarzania danych osobowych oraz podstawa prawna przetwarzania danych osobowych

Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO (przetwarzanie jest niezbędne  do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą lub podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą przed zawarciem umowy), w celu udzielenia zamówienia publicznego na podstawie Regulaminu udzielania zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Świeciu stanowiącym załącznik do Zarządzenia nr 1/21 Starosty Świeckiego z dnia 4 stycznia 2021 roku. Podstawą prawną powyższych działań jest zgoda Wykonawcy wyrażona poprzez akt uczestnictwa w postepowaniu.

4.       Odbiorcy danych osobowych:

Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:

1)      wszystkie zainteresowane podmioty i osoby, gdyż co do zasady postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne.

2)      na potrzeby kontroli przebiegu zamówienia publicznego, w szczególności: Urząd Zamówień Publicznych, Komisja Rewizyjna, Urząd Kontroli Skarbowej, Regionalna Izba Obrachunkowa, Urząd Skarbowy, ZUS, UOKIK, NIK, Urząd Marszałkowski, Urząd Wojewódzki i inne działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa;

3)      inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Administratorem przetwarzają dane osobowe.

5.       Okres przechowywania danych osobowych:

Dane osobowe będą przechowywane przez okres 10 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia. W przypadku realizacji zamówienia poprzez zlecenie czas przechowywania dokumentacji wynosi 5 lat.

6.       Prawa osób, których dane dotyczą:

W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługują Pani/Panu następujące uprawnienia:

posiada Pani/Pan:

1)      na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

2)      na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;

3)      na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;

4)      na podstawie art. 20 RODO prawo do przenoszenia danych osobowych;

nie przysługuje Pani/Panu:

1)      w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

2)      na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

7.       Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego:

Może Pani/Pan wnieść skargę do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, z siedzibą w Warszawie, przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, jeżeli sądzi Pani/Pan, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO.

8.       Informacja o wymogu dobrowolności podania danych oraz konsekwencjach niepodania danych osobowych:

Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe. W przypadku niepodania przez Panią/Pana danych osobowych wymaganych przepisami prawa, niemożliwe będzie zrealizowanie zadania, co może skutkować nieudzieleniem zamówienia.

9.       Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w celu podjęcia jakiejkolwiek decyzji i nie będą profilowane.

______________________

* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.

** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki

Nazwa
Rozszerzenie
Rozmiar (kB)
Data publikacji
Źródło
Pobierz
notatka z wyboru Wykonawcy.pdf pdf 86.65
2022-02-22 08:08:16
Publiczna wiadomość

Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego

2022-02-22 08:08:16
Anna Borzemska W załączeniu Notatka z wyboru Wykonawcy w postępowaniu "Zakup samochodu elektrycznego na potrzeby Wydziału Budownictwa i Ochrony Środowiska Starostwa Powiatowego w Świeciu."

Załączniki

  • notatka z wyboru Wyk [...].pdf
2022-02-10 09:38:24
Anna Borzemska Pytania do zapytania ofertowego
na „Zakup samochodu elektrycznego na potrzeby Wydziału Budownictwa i Ochrony Środowiska Starostwa Powiatowego w Świeciu”


1. Pytanie:
Czy Zamawiający, dla uzyskania dodatkowo powiększonego rabatu od ceny cennikowej, dopuszcza ofertowanie i dostawę pojazdu wyprodukowanego w roku 2021?
Odpowiedź: Tak.

2. Pytanie:
Czy Zamawiający dopuszcza ofertowanie i dostawę pojazdu o długości pojazdu 4195 mm? Odpowiedź: Nie.

3. Pytanie:
Czy Zamawiający dopuszcza ofertowanie i dostawę pojazdu o rozstawie osi 2600 mm?
Odpowiedź: Nie.

4. Pytanie:
Czy Zamawiający dopuszcza ofertowanie i dostawę pojazdu w kolorze srebrnym met.?
Odpowiedź: Nie.
2022-02-10 08:22:30
Anna Borzemska Zmiana treści zapytania ofertowego

Zamawiający dokonuje zmiany w treści zapytania ofertowego na „Zakup samochodu elektrycznego na potrzeby Wydziału Budownictwa i Ochrony Środowiska Starostwa Powiatowego w Świeciu”, w ust. 3 pkt 2 Opis przedmiotu zamówienia:
z:
2. rok produkcji 2022
na:
2. rok produkcji 2021 lub 2022

Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS

Import Oferty

Import oferty XLS w 3 prostych krokach:

  1. Pobierz szablon postępowania
  2. Otwórz i uzpełnij go na swoim komputerze
  3. Wybierz zapisany plik i prześlij go poniżej

Dane zapisane w pliku XLS zostaną zaimportowane do formularza składania oferty

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 samochód elektryczny Ustęp 3 Zapytania ofertowego 1 szt. - 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

Kursy walut NBP
PLN: 1 PLN EUR: 4.2284 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

2 referencje, poświadczenia: dostawy samochodu elektrycznego o wartości co najmniej 110 tys. netto - Wymagana forma dokumentu – oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

3 pełnomocnictwo osoby/osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów (np. aktualny odpis z właściwego rejestru - Wymagana forma dokumentu – oryginał lub kopia poświadczona notarialnie (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

4 odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej - odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed złożeniem oferty, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, lub wskazania miejsca, z którego zamawiający może je pobrać; (Wymagana forma dokumentu – oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę). Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

Pobierz dane

Uwaga

UWAGA! W tym postępowaniu czas na przyjmowanie ofert dobiegł końca. Złożona oferta trafi do sekcji ofert złożonych po terminie składania ofert..

Liczba odsłon strony:
576
Odblokuj formularz

Uwaga!

Wykryliśmy, że w tym postępowaniu jest już złożona oferta z adresu: i posiada status: .
Składając nową ofertę, stara otrzyma status Wycofana.
Czy chcesz kontynuować składanie nowej oferty?
Nie

Wyślij wiadomość prywatną do zamawiającego


0

Wpisz kod, który został wysłany na podany adres e-mail

Wprowadzony kod uwierzytelniający jest nieprawidłowy

proceeding_place_offer.verification_code_generate_error

Nie otrzymałeś? Wyślij ponownie kod

Wysłanie wiadomości oznacza akceptację Regulaminu oraz Polityki prywatności operatora platformazakupowa.pl.

Wiadomość nie zostanie wyslana

Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?

Załączniki

Zakupowa
  • Strona główna
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Instrukcje
  • FAQ
  • Kontakt