Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Wykonanie dokumentacji projektowo- kosztorysowej w ramach inwestycji "Wykonanie zadaszenie na tergowisku miejskim w Kwidzynie"

Justyna Terpiłowska
Urząd Miejski w Kwidzynie Oddział: Zespół ds. Rozwoju Miasta i Zamówień Publicznych
Termin:
Zamieszczenia : 03-02-2022 11:37:00
Składania : 09-02-2022 10:00:00
Otwarcia : 09-02-2022 10:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.



Opis przedmiotu zamówienia

 

1.      Informacje podstawowe

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowo- kosztorysowej wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenia na budowę w ramach inwestycji pn. „Wykonanie zadaszenia na targowisku miejskim” na podstawie koncepcji będącej załącznikiem do niniejszego opracowania.


2.      Zakres dokumentacji projektowej obejmuje:

  • projekt zagospodarowania terenu
  • projekt konstrukcji zadaszenia
  • projekt stołów dla handlujących
  • oświetlenie zadaszenia
  • wykonanie gniazd elektrycznych dla sprzedających
  • wykonanie odwodnienia terenu do kanalizacji deszczowej

 

Dokumentacja techniczna w ilościach:

- projekt zagospodarowania terenu (6 egz.),

- projekt architektoniczno- budowlany (6 egz.),

- projekt techniczny (4 egz.)

- przedmiar robót - w formie papierowej (2 egz.),

 - kosztorys inwestorski - w formie papierowej (2 egz.),

 - specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót - w formie papierowej (4 egz.).

 

Dokumentacja powinna zawierać:

- projekty niezbędnych instalacji: elektrycznych, sanitarnych w zakresie instalacji wodno – kanalizacyjnych

- instrukcję bezpieczeństwa pożarowego obiektu,

- informacji bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,



 

3.      Informacje dodatkowe

Projekt  wymaga uzgodnienia z Zamawiającym.

W załączeniu wzór umowy.

Kosztorys inwestorski będzie wymagał aktualizacji w ciągu dwóch lat od daty przekazania.

Dokumentację projektową, przedmiary robót, kosztorysy inwestorskie, specyfikacje techniczne, należy wykonać zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. 2004 r. Nr 130, poz.1389) oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 02 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2013 r., poz.1129).

Formę elektroniczną dokumentacji należy zapisać w formacie PDF oraz w formatach plików źródłowych (np. doc,.docx, xls, xlsx, kst, dwg, itp.) i przekazać na nośniku pendrive.

 

4.      Termin realizacji

Termin realizacji do określenia przez oferenta.

Termin realizacji może być przesunięty, jeżeli czas uzgodnienia przez Zamawiającego koncepcji lub poszczególnych etapów wykonywania projektu będzie dłuższy aniżeli 5 dni oraz jeżeli czas wydawania stosownych uzgodnień lub decyzji administracyjnych będzie dłuższy aniżeli 15 dni.

Zamawiający potwierdzi przyjęcie dokumentacji protokołem przyjęcia po przekazaniu kompletnej dokumentacji projektowej, zatwierdzonej przez Zamawiającego oraz po przedstawieniu wniosku o pozwolenie na budowę/zgłoszenia robót budowlanych z potwierdzeniem wpływu do Starostwa Powiatowego w Kwidzynie.

Płatność nastąpi po uzyskaniu prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę.

 

Oferty podlegać będą ocenie na podstawie następujących kryteriów:

  • Cena:            90%
  • Termin realizacji 10%

Wymagania stawiane Wykonawcy:


1. Dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do

wykonania zmówienia.

2. Posiadanie stosownych pozwoleń wymaganych prawem na prowadzenie działalności

w zakresie, którego dotyczy zapytanie ofertowe.

3. Jednym z kryteriów oceny ofert jest doświadczenie wykonawcy. Proszę o wpisanie w formularzu ilości oraz dołączenie załącznika z tytułami i  zakresem  wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat dokumentacji projektowo- kosztorysowych budowy/przebudowy budynku użyteczności publicznej lub przebudowy/remontu budynku wpisanego do rejestru zabytków. Zamawiający może żądać przedstawienia potwierdzenia wykonania ww. dokumentacji przed podpisaniem umowy z wybranym wykonawcą.

 

Warunki i forma płatności   - Płatność przelewem 14 dni od daty otrzymania faktury. Wykonawca wystawi fakturę po dostarczeniu Zamawiającemu ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę.

 


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub do Justyny Terpiłowskiej pod nr tel. 556464748

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
03_KW_TARGOWISKO_V3_OPIS_2021-12-09_WIZ.pdf pdf 836.51 2022-02-03 11:37:00 Postępowanie
KW-WIZ_01.jpg jpg 1225.23 2022-02-03 11:37:00 Postępowanie
KW-WIZ_02.jpg jpg 3894.61 2022-02-03 11:37:00 Postępowanie
KW-WIZ_03.jpg jpg 1566.33 2022-02-03 11:37:00 Postępowanie
KW-WIZ_04.jpg jpg 2232.22 2022-02-03 11:37:00 Postępowanie
KW-WIZ_05.jpg jpg 2675.12 2022-02-03 11:37:00 Postępowanie
KW-WIZ_06.jpg jpg 710.44 2022-02-03 11:37:00 Postępowanie
00_KW_TARGOWISKO_V3_OPIS_2021-12-09_DRUK.pdf pdf 301.18 2022-02-03 11:37:00 Postępowanie
01_KW_TARGOWISKO_KONC_KZT.pdf pdf 494.66 2022-02-03 11:37:00 Postępowanie
02_KW_TARGOWISKO_KONC_ARCHITEKTURA.pdf pdf 283.99 2022-02-03 11:37:00 Postępowanie
wzór umowy.pdf pdf 260.83 2022-02-03 11:37:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 wykonanie dokumentacji projektowo- kosztorysowej wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowo- kosztorysowej wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenia na budowę w ramach inwestycji pn. „Wykonanie zadaszenia na targowisku miejskim” 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2586 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 90% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 termin wykonania 10% proszę wpisać ilość dni kalendarzowych (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 219