Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: CUW.271.1.2022 Dostawa sprzętu i pomocy szkolnych w ramach programu „Laboratoria przyszłości” do szkół podstawowych z terenu Gminy Ośno Lubuskie

Deadlines:
Published : 02-02-2022 13:47:00
Placing offers : 10-02-2022 10:00:00
Offers opening : 10-02-2022 10:05:00
Procedure: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Type: Supply

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Ogłoszenie 2022_BZP 00044730_01-1.pdf pdf 9615.69 2022-02-02 13:47:00 Proceeding
SWZ Laboratoria przyszłości-2.docx docx 274.58 2022-02-02 13:47:00 Proceeding
Inf. z otw. ofert podpisane.pdf pdf 164.62 2022-02-11 08:51:48 Public message
wybór I wł. podpisane.pdf pdf 165.43 2022-03-23 09:04:48 Public message
Informacja o wyborze - część II.pdf pdf 163.32 2022-03-23 09:08:24 Public message
Informacja o wyborze-cz.III.pdf pdf 163.49 2022-03-23 09:09:08 Public message
Informacja o wyborze - część IV.pdf pdf 163.84 2022-03-23 09:09:39 Public message

Announcements

2022-03-23 09:09 Marlena Miara Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty - część IV

Informacja o wyborze [...].pdf

2022-03-23 09:09 Marlena Miara Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty - część III

Informacja o wyborze [...].pdf

2022-03-23 09:08 Marlena Miara Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty - część II

Informacja o wyborze [...].pdf

2022-03-23 09:04 Marlena Miara Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty - część I

wybór I wł. podpisan [...].pdf

2022-02-11 08:51 Marlena Miara Informacja z otwarcia ofert

Inf. z otw. ofert po [...].pdf

2022-02-10 10:00 Buyer message Zamawiający informuje, że kwota jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi:
dla części I - 47 200,00zł
dla części II - 34 400,00zł
dla części III - 45 000,00zł
dla części IV - 30 000,00zł

Offer form

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny Attachment required (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 566