Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 28-01-2022 14:42:00 |
Składania : | 04-02-2022 10:00:00 |
Otwarcia : | 04-02-2022 10:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2022-02-08 15:04 | Aleksandra Albera | Zamawiający zamieszcza protokół z otwarcia ofert |
2022-02-03 13:25 | Aleksandra Albera |
Pytanie
nr
1 Dzień dobry proszę o informację czy biurka , dostawki , stoły konferencyjne w pomieszczeniach od 1 do 4 mają być wykonane na konstrukcji płycinowej , czy na stelażach , a jeśli tak to na jakich stelażach .Proszę podać ich parametry. Jeśli chodzi o meble do sekretariatu , mają być wykonane dokładnie tak samo i z takich samych materiałów jak te , które już posiadacie. Problemem jest ,że producent takich mebli , system Kinetik nie produkuje już takich mebli dokładnie w takim samym wybarwieniu , lecz ciemniejsze , płyta meblowa ciemny orzech. Po przeprowadzeniu wizji lokalnej i zaznajomieniu się z posiadanymi przez Was krzesłami i informacją , że krzesła mają być identyczne z posiadanymi , informuję , że termin realizacji na krzesła na chwilę obecną to ok 5 -6 tygodni , w dwa tygodnie wykonanie tych krzeseł jest niemożliwe , dotyczy to również mebli, proszę o zmianę terminu realizacji z 14 dni na 45 dni. Odpowiedź: W pomieszczeniach 1, 2, 3 i 4, Zamawiający oczekuje biurek i stołów osadzonych na stelażach metalowych, lakierowanych proszkowo w kolorze jasnego aluminium. Zamawiający wymaga stelaża, który zapewni ergonomiczne warunki pracy, w kształcie litery L lub T z możliwością pionowego prowadzenia kabli oraz łączynę płytową. Nogi metalowe z możliwością regulacji poziomu. We wszystkich wskazanych w zapytaniu ofertowym pomieszczeniach, Zamawiający oczekuje rozwiązań mebli, foteli oraz krzeseł według standardów wskazanych w zapytaniu ofertowym (i w załączniku) oraz wizualnie nieodbiegających od posiadanych przez Zamawiającego. Każdy z Wykonawców ma możliwość zapoznania się z wyposażeniem, jego standardem oraz kolorystyką w Komendzie Wojewódzkiej PSP w Katowicach podczas wizji lokalnej. Zamawiający nie wskazuje producentów ani nazw własnych rozwiązań i systemów wyposażenia. Z rozeznania rynkowego Zamawiającego wynika, że rozwiązania oraz kolorystyka posiadanego wyposażenia biurowego (meblowego) są ogólnodostępne. Z uwagi na reorganizację Komendy Wojewódzkiej PSP w Katowicach i związaną z tym pilność realizacji zadań, Zamawiający nie dopuszcza możliwości zmiany terminu wskazanego w zapytaniu ofertowym. |
Komunikaty