Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WL. 236.23.2022 Dostawa i montaż mebli do Komendy Wojewódzkiej PSP, ul. Wita Stwosza 36, 40-042 Katowice

Aleksandra Albera
Komenda Wojewódzka PSP w Katowicach Oddział: Komenda Wojewódzka PSP w Katowicach
Termin:
Zamieszczenia : 28-01-2022 14:42:00
Składania : 04-02-2022 10:00:00
Otwarcia : 04-02-2022 10:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zapytanie ofertowe WL.236.23.2022.pdf pdf 195.09 2022-01-28 14:42:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.docx docx 29.22 2022-01-28 14:42:00 Postępowanie
Formularz ofertowy.docx docx 15.6 2022-01-28 14:42:00 Postępowanie
Protokół z otwarcia ofert.pdf pdf 131.96 2022-02-08 15:04:25 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-02-08 15:04 Aleksandra Albera Zamawiający zamieszcza protokół z otwarcia ofert

Protokół z otwarcia [...].pdf

2022-02-03 13:25 Aleksandra Albera Pytanie nr 1

Dzień dobry
proszę o informację czy biurka , dostawki , stoły konferencyjne w pomieszczeniach od 1 do 4 mają być wykonane na konstrukcji płycinowej , czy na stelażach , a jeśli tak to na jakich stelażach .Proszę podać ich parametry. Jeśli chodzi o meble do sekretariatu , mają być wykonane dokładnie tak samo i z takich samych materiałów jak te , które już posiadacie. Problemem jest ,że producent takich mebli , system Kinetik nie produkuje już takich mebli dokładnie w takim samym wybarwieniu , lecz ciemniejsze , płyta meblowa ciemny orzech.

Po przeprowadzeniu wizji lokalnej i zaznajomieniu się z posiadanymi przez Was krzesłami i informacją , że krzesła mają być identyczne z posiadanymi , informuję , że termin realizacji na krzesła na chwilę obecną to ok 5 -6 tygodni , w dwa tygodnie wykonanie tych krzeseł jest niemożliwe , dotyczy to również mebli, proszę o zmianę terminu realizacji z 14 dni na 45 dni.

Odpowiedź:
W pomieszczeniach 1, 2, 3 i 4, Zamawiający oczekuje biurek i stołów osadzonych na stelażach metalowych, lakierowanych proszkowo w kolorze jasnego aluminium. Zamawiający wymaga stelaża, który zapewni ergonomiczne warunki pracy, w kształcie litery L lub T z możliwością pionowego prowadzenia kabli oraz łączynę płytową. Nogi metalowe z możliwością regulacji poziomu.
We wszystkich wskazanych w zapytaniu ofertowym pomieszczeniach, Zamawiający oczekuje rozwiązań mebli, foteli oraz krzeseł według standardów wskazanych w zapytaniu ofertowym (i w załączniku) oraz wizualnie nieodbiegających od posiadanych przez Zamawiającego. Każdy z Wykonawców ma możliwość zapoznania się z wyposażeniem, jego standardem oraz kolorystyką w Komendzie Wojewódzkiej PSP w Katowicach podczas wizji lokalnej. Zamawiający nie wskazuje producentów ani nazw własnych rozwiązań i systemów wyposażenia. Z rozeznania rynkowego Zamawiającego wynika, że rozwiązania oraz kolorystyka posiadanego wyposażenia biurowego (meblowego) są ogólnodostępne.
Z uwagi na reorganizację Komendy Wojewódzkiej PSP w Katowicach i związaną z tym pilność realizacji zadań, Zamawiający nie dopuszcza możliwości zmiany terminu wskazanego w zapytaniu ofertowym.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Meble wraz z montażem Szczegółowe informacje dotyczące wyposażenia i rodzaju mebli dla etapu I, II, III, IV, V opisane w załączniku nr 1 – specyfikacji technicznej (kosztorysu). 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2567 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - do 14 dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Informacje dodatkowe - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" zapoznanie się z załączonym zapytaniem ofertowym oraz załącznikiem (0)
6 Okres gwarancji - 36 miesięcy (0)
7 Załączniki do oferty - Zamawiający wymaga dołączenia do oferty poniższych załączników: 1) Wypełniona specyfikacja techniczna (kosztorys) – załącznik nr 1; 2) Kolorowa wizualizacja 3D wszystkich pomieszczeń objętych zapytaniem odwzorowująca ich przyszły wygląd z uwzględnieniem wszystkich mebli będących przedmiotem zamówienia; 3) Dokument potwierdzający odporność na ścieranie tkaniny siedziska i oparcia zgodnie z opisem technicznym załącznika nr 1; 4) Dokument potwierdzający gęstość płyty meblowej zgodnie z opisem technicznym załącznika nr 1 (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 233