Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: Rrg.2710.6.2022 Wykonanie kompletnej wielobranżowej dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla zadania pn.:"Budowa budynku siedziby Gminy Zambrów"

Emilia Chorodyńska
Gmina Zambrów
Deadlines:
Published : 27-01-2022 14:54:00
Placing offers : 04-02-2022 10:00:00
Offers opening : 04-02-2022 10:05:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Service

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Zapytanie ofertowe - Budowa budynku siedziby Gminy Zambrów.pdf pdf 452.19 2022-01-27 14:54:00 Proceeding
Załącznik nr 1. Formularz ofertowy.docx docx 23.31 2022-01-27 14:54:00 Proceeding
Załącznik nr 3 Wykaz osób.docx docx 36.49 2022-01-27 14:54:00 Proceeding
Załącznik nr 4 - Wzór umowy.pdf pdf 166.82 2022-01-27 14:54:00 Proceeding
Załącznik nr 2 Wykaz USŁUG.docx docx 35.07 2022-01-27 14:57:50 Proceeding
Załącznik nr 3 Wykaz osób.docx docx 36.49 2022-01-27 14:54:00 Criterion
Załącznik nr 2 Wykaz USŁUG.docx docx 35.07 2022-01-27 14:58:35 Criterion
siedziba mapa poglądowa.png png 122.71 2022-01-28 13:53:25 Public message
odpowiedzi na pytania Budowa siedziby Gminy Zambrów podpisane.pdf pdf 200.55 2022-02-01 14:07:12 Public message
Informacja z otwarcia ofert siedziba.pdf pdf 246.32 2022-02-14 12:39:00 Public message
Ogłoszenie o unieważnieniu Rrg.2710.6.2022.pdf pdf 192.42 2022-03-23 08:26:01 Public message

Announcements

2022-03-23 08:26 Emilia Chorodyńska Ogłoszenie o unieważnieniu

Ogłoszenie o unieważ [...].pdf

2022-02-25 10:45 Emilia Chorodyńska Ogłoszenie o wyborze oferty
2022-02-14 12:39 Emilia Chorodyńska Informacja z otwarcia ofert

Informacja z otwarci [...].pdf

2022-02-01 14:07 Emilia Chorodyńska Odpowiedzi na pytania do zapytania ofertowego

odpowiedzi na pytani [...].pdf

2022-01-28 13:53 Emilia Chorodyńska Mapa poglądowa

siedziba mapa pogląd [...].png

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Wykonanie kompletnej wielobranżowej dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla zadania pn.:"Budowa budynku siedziby Gminy Zambrów" Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku "Zapytanie ofertowe - budowa budynku siedziby Gminy Zambrów" 1 pc. - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2575 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - do dnia 01 września 2022 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty po stronie Wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu: Wykażą iż dysponują osobami posiadającymi wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego i posiadają aktualne zaświadczenie wydane przez ta izbę oraz posiadają uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności: - konstrukcyjno - budowlanej - architektonicznej - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych 2. Zamawiający wymaga określonych uprawnień budowlanych, nabytych na podstawie aktualnie obowiązującej ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane lub wydanych na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów prawa państw członkowskich UE, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, którzy nabyli prawo do wykonywania określonych zawodów regulowanych lub określonych działalności, jeżeli te kwalifikacje zostały uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej. 3. Zamawiający informuje, iż w odniesieniu do w/w warunków dotyczących posiadania uprawnień i doświadczenia w zakresie osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia uprawnionych do pełnienia funkcji inspektora nadzoru dopuszcza się, aby jedna osoba obejmowała więcej niż jedno stanowisko pod warunkiem posiadania stosownych uprawnień. - Wykonawca w celu potwierdzenia warunku powinien dołączyć wymagane uprawnienia wraz z zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Attachment required

Załącznik nr 3 Wyka [...].docx

(0)
6 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu: Wykażą się doświadczeniem w realizacji co najmniej jednej usługi projektowej. Za usługę projektową spełniającą warunek, Zamawiający uzna usługę polegającą na wykonaniu wielobranżowej dokumentacji projektowej obejmującą budowę i/lub rozbudowę i/lub przebudowę budynku o kubaturze co najmniej 3 000,00 m3 ( z wyjątkiem obiektów przemysłowych wielkogabarytowych typu: hale, hale przemysłowe, magazyny, garaże) - wykaz usług projektowych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy usługi zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty Attachment required

Załącznik nr 2 Wykaz [...].docx

(0)
(0)

The number of page views: 1034