Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: INFR/11/2022 USŁUGA SERWISU, KONSERWACJI I NAPRAWY URZĄDZEŃ WENTYLACYJNYCH I KLIMATYZACYJNYCH

Termin:
Zamieszczenia : 26-01-2022 16:22:00
Składania : 03-02-2022 09:00:00
Otwarcia : 03-02-2022 10:00:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu - opublik. w BZP.pdf pdf 81.61 2022-01-26 16:22:00 Postępowanie
01- SWZ-INFR-11-2022.doc doc 238.5 2022-01-26 16:22:00 Postępowanie
02. Zal. nr 1.1 do SWZ - formularz ofertowy.xlsx xlsx 23.99 2022-01-26 16:22:00 Postępowanie
03. Zal. nr 2 do SWZ - wzór umowy.doc doc 127.5 2022-01-26 16:22:00 Postępowanie
zał. nr 3 do umowy - protokół odb. wyk. usługi.xls xls 45 2022-01-26 16:22:00 Postępowanie
zał. nr 4 do umowy - protokół z kontroli szczelności.doc doc 84.5 2022-01-26 16:22:00 Postępowanie
zał. nr 5 do umowy - protokół odb. naprawy awaryjnej.doc doc 29.5 2022-01-26 16:22:00 Postępowanie
zał. nr 6 do umowy - wykaz osób.docx docx 19.57 2022-01-26 16:22:00 Postępowanie
zał. nr 7 do umowy - klauzula informacyjna RODO.docx docx 21.92 2022-01-26 16:22:00 Postępowanie
04. Zal. nr 3.1 do SWZ - oświadczenie.docx docx 22 2022-01-26 16:22:00 Postępowanie
04. Zal. nr 3.2 do SWZ - oświadczenie.doc doc 35.5 2022-01-26 16:22:00 Postępowanie
04. Zal. nr 3.3 do SWZ - oświadczenie.docx docx 21.9 2022-01-26 16:22:00 Postępowanie
05. Zal. nr 4 do SWZ - ośw. dla wyk. wspólnie ubieg. się.doc doc 63.5 2022-01-26 16:22:00 Postępowanie
06. Zal. nr 5 do SWZ - opis przedmiotu zamówienia.doc doc 126.5 2022-01-26 16:22:00 Postępowanie
07. Zal. nr 6 do SWZ - wykaz osób.doc doc 46 2022-01-26 16:22:00 Postępowanie
08. Zal. nr 7 do SWZ - wykaz usług.doc doc 46 2022-01-26 16:22:00 Postępowanie
Informacja z otwarcia ofert.doc doc 60.5 2022-02-03 11:42:44 Publiczna wiadomość
ZAWIADOMIENIE.pdf pdf 233.68 2022-02-25 13:35:33 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-02-25 13:35 Alicja Sokołowska Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty.

ZAWIADOMIENIE.pdf

2022-02-03 11:42 Alicja Sokołowska Informacja z otwarcia ofert.

Informacja z otwarci [...].doc

2022-02-03 09:00 Komunikat Zamawiającego Działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający – 2. Wojskowy Oddział Gospodarczy z siedzibą we Wrocławiu (50-984) przy ul. Obornickiej 100-102 - informuje, że na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę 50 000,00 zł brutto.

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 286