Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 2022/BZP 00033525/01 14-ZP-01-22-19 Usługi konserwacji i napraw awaryjnych urządzeń i instalacji myjni pojazdów kołowych i gąsienicowych w kompleksach wojskowych w rejonie działania 15 Wojskowego Oddziału Gospodarczego

Termin:
Zamieszczenia : 25-01-2022 11:20:00
Składania : 02-02-2022 09:00:00
Otwarcia : 02-02-2022 09:30:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
14-ZP-01-22-19 Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 108.95 2022-01-25 11:20:00 Postępowanie
14-ZP-01-22-19 SWZ.pdf pdf 488.27 2022-01-25 11:20:00 Postępowanie
Zał. nr 1A - Formularz cenowy.docx docx 26.77 2022-01-25 11:20:00 Postępowanie
Zał. nr 3 - Opis przedmiotu zamówienia.zip zip 991.29 2022-01-25 11:20:00 Postępowanie
Zał. nr 4 - Wzór umowy.pdf pdf 232.01 2022-01-25 11:20:00 Postępowanie
Załączniki nr 1, 2, 5, 6 do SWZ.docx docx 37.99 2022-01-25 11:20:00 Postępowanie
14-ZP-01-22-19 Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 93.16 2022-02-02 10:46:58 Publiczna wiadomość
14-ZP-01-22-19 Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.pdf 08.02.2022 r.pdf pdf 170.79 2022-02-08 09:07:17 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-02-08 09:07 Katarzyna Kudryk Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty

14-ZP-01-22-19 Infor [...].pdf

2022-02-02 10:46 Katarzyna Kudryk Informacja z otwarcia ofert

14-ZP-01-22-19 Info [...].pdf

2022-02-02 09:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający, działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021 r. poz. 1129) informuje, że na sfinansowanie zamówienia zamierza przeznaczyć 170 000,00 zł brutto na każdy rok, w tym 150 000,00 zł na usługi konserwacji, 20 000,00 zł na usługi napraw awaryjnych.

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 324