Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 21-01-2022 13:51:00 |
Składania : | 28-01-2022 10:00:00 |
Otwarcia : | 28-01-2022 10:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Opis przedmiotu zamówienia
1. Informacje podstawowe
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowo- kosztorysowej wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenia na budowę w ramach inwestycji pn. „Wykonanie zadaszenia na targowisku miejskim” na podstawie koncepcji będącej załącznikiem do niniejszego opracowania.
2. Zakres dokumentacji projektowej obejmuje:
Dokumentacja techniczna w ilościach:
- projekt zagospodarowania terenu (6 egz.),
- projekt architektoniczno- budowlany (6 egz.),
- projekt techniczny (4 egz.)
- przedmiar robót - w formie papierowej (2 egz.),
- kosztorys inwestorski - w formie papierowej (2 egz.),
- specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót - w formie papierowej (4 egz.).
Dokumentacja powinna zawierać:
- projekty niezbędnych instalacji: elektrycznych, sanitarnych
w zakresie instalacji wodno – kanalizacyjnych
- instrukcję bezpieczeństwa pożarowego obiektu,
- informacji bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
3. Informacje dodatkowe
Projekt wymaga uzgodnienia z Zamawiającym.
W załączeniu wzór umowy.
Kosztorys inwestorski będzie wymagał aktualizacji w ciągu dwóch lat od daty przekazania.
Dokumentację projektową, przedmiary robót, kosztorysy inwestorskie, specyfikacje techniczne, należy wykonać zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. 2004 r. Nr 130, poz.1389) oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 02 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2013 r., poz.1129).
Formę elektroniczną dokumentacji należy zapisać w formacie PDF oraz w formatach plików źródłowych (np. doc,.docx, xls, xlsx, kst, dwg, itp.) i przekazać na nośniku pendrive.
4. Termin realizacji
Termin realizacji do określenia przez oferenta.
Termin realizacji może być przesunięty, jeżeli czas uzgodnienia przez Zamawiającego koncepcji lub poszczególnych etapów wykonywania projektu będzie dłuższy aniżeli 5 dni oraz jeżeli czas wydawania stosownych uzgodnień lub decyzji administracyjnych będzie dłuższy aniżeli 15 dni.
Zamawiający potwierdzi przyjęcie dokumentacji protokołem przyjęcia po przekazaniu kompletnej dokumentacji projektowej, zatwierdzonej przez Zamawiającego oraz po przedstawieniu wniosku o pozwolenie na budowę/zgłoszenia robót budowlanych z potwierdzeniem wpływu do Starostwa Powiatowego w Kwidzynie.
Płatność nastąpi po uzyskaniu prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę.
Oferty podlegać będą ocenie na podstawie następujących kryteriów:
Wymagania stawiane Wykonawcy:
1. Dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do
wykonania zmówienia.
2. Posiadanie stosownych pozwoleń wymaganych prawem na prowadzenie działalności
w zakresie, którego dotyczy zapytanie ofertowe.
3. Jednym z kryteriów oceny ofert jest doświadczenie wykonawcy. Proszę o wpisanie w formularzu ilości oraz dołączenie załącznika z tytułami i zakresem wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat dokumentacji projektowo- kosztorysowych budowy/przebudowy budynku użyteczności publicznej lub przebudowy/remontu budynku wpisanego do rejestru zabytków. Zamawiający może żądać przedstawienia potwierdzenia wykonania ww. dokumentacji przed podpisaniem umowy z wybranym wykonawcą.
Warunki i forma płatności - Płatność przelewem 14 dni od daty otrzymania faktury. Wykonawca wystawi fakturę po dostarczeniu Zamawiającemu ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub do Justyny Terpiłowskiej pod nr tel. 556464748
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty