Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZP.271.3.2022.KB Staranne i kompleksowe sprzątanie pomieszczeń Urzędu Miasta Kostrzyn nad Odrą

Termin:
Zamieszczenia : 21-01-2022 08:54:00
Składania : 02-02-2022 08:30:00
Otwarcia : 02-02-2022 08:45:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
1. Ogłoszenie nr 2022BZP0002920801 z dnia 2022.01.21.pdf pdf 72.86 2022-01-21 08:54:00 Postępowanie
3. Załącznik nr 1 - 6, 7- 9 do SWZ - Formularz ofertowy.pdf pdf 1138.03 2022-01-21 08:54:00 Postępowanie
4. Załącznik nr 2 do SWZ - Formularz cenowy.pdf pdf 367.2 2022-01-21 08:54:00 Postępowanie
4. Załącznik nr 2 do SWZ - Formularz cenowy.xls xls 44.5 2022-01-21 08:54:00 Postępowanie
5. Załącznik nr 10 - Projektowane postanowienia umowy.doc doc 96 2022-01-21 08:54:00 Postępowanie
5. Załącznik nr 10 - Projektowane postanowienia umowy.pdf pdf 6019.83 2022-01-21 08:54:00 Postępowanie
6. Załącznik nr 1 do Projektowanych postanowień umowy - Wykaz powierzchni i pomieszczeń budynków Urzędu Miasta w Kostrzynie nad Odrą .doc doc 31 2022-01-21 08:54:00 Postępowanie
6. Załącznik nr 1 do Projektowanych postanowień umowy - Wykaz powierzchni i pomieszczeń budynków Urzędu Miasta w Kostrzynie nad Odrą .pdf pdf 457.64 2022-01-21 08:54:00 Postępowanie
7. Załącznik nr 2 do Projektowanych postanowień umowy - Szczegółowy zakres prac objętych zamówieniem oraz ich częstotliwość.pdf pdf 286.27 2022-01-21 08:54:00 Postępowanie
8. Załącznik nr 3 do Projektowanych postanowień umowy - Opis zagrożeń występujących na stanowisku pracy.doc doc 25 2022-01-21 08:54:00 Postępowanie
8. Załącznik nr 3 do Projektowanych postanowień umowy - Opis zagrożeń występujących na stanowisku pracy.pdf pdf 306.33 2022-01-21 08:54:00 Postępowanie
7. Załącznik nr 2 do Projektowanych postanowień umowy - Szczegółowy zakres prac objętych zamówieniem oraz ich częstotliwość.xls xls 44 2022-01-21 08:54:00 Postępowanie
3. Załącznik nr 1 - 6, 7- 9 do SWZ - Formularz ofertowy.doc doc 130.5 2022-01-21 11:41:55 Postępowanie
2. Specyfikacja Warunków Zamówienia.doc doc 295 2022-01-21 11:45:47 Postępowanie
2. Specyfikacja Warunków Zamówienia.pdf pdf 907.61 2022-01-21 11:45:53 Postępowanie
9. Informacja z sesji otwarcia oferty.doc doc 43.5 2022-02-02 14:49:46 Publiczna wiadomość
9. Informacja z sesji otwarcia oferty.pdf pdf 288.29 2022-02-02 14:49:46 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o wyborze oferty.pdf pdf 2976.67 2022-02-18 10:25:22 Publiczna wiadomość
10. Zawiadomienie o wyborze oferty.doc doc 70.5 2022-02-18 10:25:22 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-02-18 10:25 Katarzyna Buczma Szanowni Państwo.
W załączniku Zawiadomienie o wyborze oferty.

Zawiadomienie o wybo [...].pdf

10. Zawiadomienie o [...].doc

2022-02-18 10:14 Katarzyna Buczma Komunikat został wycofany przez Zamawiającego.
2022-02-02 14:49 Katarzyna Buczma Szanowni Państwo.
W załączniku Informacja z sesji otwarcia ofert.

9. Informacja z sesj [...].doc

9. Informacja z sesj [...].pdf

2022-02-02 08:30 Komunikat Zamawiającego Szanowni Państwo. Zgodnie z art. 222 ust. 4 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dn. 11 września 2019 r. Zamawiający informuje, iż zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 182.113,82 zł netto.

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 649