Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 1/PM/2022 Dwuletnia dzierżawa 2 szt. automatów parkingowo-biletowych do poboru opłat za parkowanie na terenie LPKiW wraz z obsługą bieżącą

Termin:
Zamieszczenia : 18-01-2022 13:18:00
Składania : 02-02-2022 10:00:00
Otwarcia : 02-02-2022 11:00:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
ogłoszenie-sig (2)-sig-sig.pdf pdf 1431.47 2022-01-18 13:18:00 Postępowanie
zał. nr 1 - mapka-sig.pdf pdf 542.26 2022-01-18 13:18:00 Postępowanie
zał. nr 2 - formularz ofertowy-sig.pdf pdf 1243.35 2022-01-18 13:18:00 Postępowanie
zał. nr 3 - projekt umowy-sig.pdf pdf 1088.86 2022-01-18 13:18:00 Postępowanie
zał. nr 4 - wykaz wykonanych realizacji-sig.pdf pdf 926.88 2022-01-18 13:18:00 Postępowanie
zał. nr 5 - klauzula RODO-sig.pdf pdf 627.75 2022-01-18 13:18:00 Postępowanie
ogłoszenie-zmiana terminu składania i otwarcia ofert.pdf pdf 788.42 2022-01-24 11:20:12 Postępowanie
Informacja z otwarcia ofert - Postępowanie #562799.pdf pdf 30.83 2022-02-02 12:25:56 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze oferty 1_PM_2022-sig.pdf pdf 868.3 2022-02-09 14:50:25 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-01-12 13:45 Monika Gałęcka-Stochmal Komunikat został wycofany przez Zamawiającego.
2022-04-07 13:12 Monika Gałęcka-Stochmal Komunikat został wycofany przez Zamawiającego.
2022-02-09 14:50 Monika Gałęcka-Stochmal W załączeniu ogłoszenie o wyniku postępowania 1/PM/2022

Informacja o wyborze [...].pdf

2022-02-02 12:25 Monika Gałęcka-Stochmal W załączeniu informacja z otwarcia ofert.

Informacja z otwarci [...].pdf

2022-02-02 10:00 Komunikat Zamawiającego Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zadania 118080 zł
2022-02-01 15:30 Monika Gałęcka-Stochmal Odpowiedzi na pytania zadane w postępowaniu 1/PM/2022 pn. "Dwuletnia dzierżawa 2 szt. automatów parkingowo-biletowych do poboru opłat za parkowanie na terenie LPKiW wraz z obsługą bieżącą" z dnia 01.02.2022 r.:

Pytanie
Pytanie:
Czy Zamawiający dopuści wydawanie monet z dodatkowych pojemników – tzw. hoperów w 3 nominałach, takie rozwiązanie jest standardowym rozwiązaniem na rynku, powszechnie stosowane również w transporcie publicznym obsługując duże potoki pasażerów miedzy innymi w takich miastach jak: ZTM Warszawa, KMP Płock, MZK Toruń, MPK Łódź, ZTM Poznań. W opinii Oferenta proponowane rozwiązanie jest w zupełności wystarczające.

W kontekście odpowiedzi z 27.01.2022 r., udzielonej przez Zamawiającego, tylko jeden wykonawca na rynku posiada system monetowy oparty o hoopery - spełniający wymagania, określone przez Zamawiającego, wydawania wszystkich nominałów. Dokonanie takiego opisu przedmiotu zamówienia utrudnia uczciwą konkurencję i prowadzić do nierównego traktowania wykonawców, co jest naruszeniem art. 99 ust. 4 ustawy PZP.
Wnioskujemy o zmianę wymagania.
Czy Zamawiający dopuści rozwiązanie, gdzie reszta będzie wydawana z 3 dodatkowych pojemników wydawania reszty ?
Wnosimy o zapis:
- wydawana reszty przez dodatkowe pojemniki tzw. Hoppery o pojemności min. 300 sztuk monet – w wybranych nominałach – w ilości minimum 3 sztuk.

Odpowiedź
Zamawiający dopuszcza możliwość:
- przyjmowania i wydawania monet w nominałach od 10 gr do 5 zł przez moduł samouzupełniający
o pojemności min. 70 monet dla każdego nominału
- wydawana reszty przez dodatkowe pojemniki tzw. Hoppery o pojemności min. 300 sztuk na każdy nominał: 10 gr, 20 gr, 50 gr, 1 z, 2 zł i 5 zł.
Zamawiający wymaga, aby parkomat wydawał resztę w takich samych nominałach w jakich możliwa jest opłata. Pojemność magazynów wydawania reszty nie może być mniejsza niż 300 szt. z każdego nominału. Z czteroletniego doświadczenia z parkomatami wynika, iż w sezonie letnim obciążenie weekendowe jest na tyle wysokie, że czasami i ta ilość jest na granicy wystarczalności.
2022-01-27 21:45 Monika Gałęcka-Stochmal Odpowiedzi na pytania zadane w postępowaniu 1/PM/2022 pn. "Dwuletnia dzierżawa 2 szt. automatów parkingowo-biletowych do poboru opłat za parkowanie na terenie LPKiW wraz z obsługą bieżącą" z dnia 27.01.2022 r.:

Pytanie
Standardowe systemy wydawania reszty mają pojemność 70 monet dla każdego nominału.
Jest to podyktowane konstrukcją urządzenia i dostępnymi rozwiązaniami systemów obiegu gotówki.
Dlatego prosimy o zmianę parametrów systemu wydawania reszty z 300 monet na 70 sztuk.
W przypadku zajścia potrzeby można zastosować dodatkowe pojemniki do wydawania monet tzw. hoppery ( bez funkcji samouzupełniania), które posiadają min. pojemność 300 sztuk monet. Takich pojemników w automacie stosuje się maksymalnie 3 sztuki.
Prosimy o potwierdzenie, iż Zamawiający wymaga:
- wydawana reszty przez dodatkowe pojemniki tzw. Hoppery o pojemności min. 300 sztuk każdy, ilość pojemników 3 sztuki.
Czy Zamawiający zaakceptuje - wydawania reszty przez dodatkowe pojemniki tzw. Hoppery
o pojemności min. 300 sztuk każdy, ilość pojemników 3 sztuki – na 3 nominały.

Odpowiedź
Zamawiający dopuszcza możliwość:
- przyjmowania i wydawania monet w nominałach od 10 gr do 5 zł przez moduł samouzupełniający
o pojemności min. 70 monet dla każdego nominału
- wydawana reszty przez dodatkowe pojemniki tzw. Hoppery o pojemności min. 300 sztuk na każdy nominał od 10 gr do 5 zł.
2022-01-25 11:12 Monika Gałęcka-Stochmal Odpowiedzi na pytania zadane w postępowaniu 1/PM/2022 pn. "Dwuletnia dzierżawa 2 szt. automatów parkingowo-biletowych do poboru opłat za parkowanie na terenie LPKiW wraz z obsługą bieżącą" z dnia 24.01.2022 r.:

Pytanie nr 1
Wykonawca zwraca się z prośbą o zmianę wysokości kar z 700 zł za dzień na 100 zł za dzień.
Odpowiedź nr 1
Zamawiający nie wyraża zgody.

Pytanie nr 2:
W przypadku reakcji serwisowej wydłużenie czasu reakcji z 6 godzin na 24 godziny z zastrzeżeniem, że dotyczy to dno roboczych.
Odpowiedź nr 2:
Zamawiający nie wyraża zgody.

Pytanie nr 3:
Zmiana punktu dotyczącego:
„przyjmowania płatności w bilonie w zakresie od 10 gr do 5 zł oraz w banknotach od 10 do 20 zł” na zapis mówiący o możliwości „przyjmowania płatności w bilonie od 5 gr…”
Odpowiedź nr 3:
Zamawiający nie wyraża zgody.

Pytanie nr 4:
Zmiana punktu dotyczącego:
„wydawanie reszty w nominałach nie mniejszych niż 1 zł” na zapis mówiący o „wydawaniu reszty od 5 gr…”
Odpowiedź nr 4:
Zamawiający wyraża zgodę na zmianę zapisu na:
„wydawanie reszty w nominałach nie mniejszych niż 10 gr”.
2022-01-24 11:14 Monika Gałęcka-Stochmal Odpowiedzi na pytania zadane w postępowaniu 1/PM/2022 pn. "Dwuletnia dzierżawa 2 szt. automatów parkingowo-biletowych do poboru opłat za parkowanie na terenie LPKiW wraz z obsługą bieżącą" z dnia 20.01.2022 r.:

Pytanie nr 1
Standardowe systemy wydawania reszty mają pojemność 50- 70 monet dla każdego nominału. Jest to podyktowane konstrukcją urządzenia i dostępnymi rozwiązaniami systemów obiegu gotówki. Dlatego prosimy o zmianę parametrów systemu wydawania reszty z 300 monet na 70 sztuk dla każdego nominału.
W przypadku zajścia potrzeby można zastosować dodatkowe pojemniki do wydawania monet tzw. hoppery ( bez funkcji samouzupełniania), które posiadają min. pojemność 300 sztuk monet. Takich pojemników w automacie stosuje się maksymalnie 3 sztuki.
Prosimy o potwierdzenie, iż Zamawiający wymaga:
- przyjmowania i wydawania monet w nominałach od 1-5 zł przez moduł samouzupełniający o pojemności min. 70 monet dla każdego nominału
- wydawana reszty przez dodatkowe pojemniki tzw. Hoppery o pojemności min. 300 sztuk każdy, ilość pojemników 3 sztuki.
Odpowiedź nr 1
Zamawiający dopuszcza możliwość:
- przyjmowania i wydawania monet w nominałach od 10 gr do 5 zł przez moduł samouzupełniający o pojemności min. 70 monet dla każdego nominału
- wydawana reszty przez dodatkowe pojemniki tzw. Hoppery o pojemności min. 300 sztuk na każdy nominał.

Pytanie nr 2:
Czy Zamawiający oczekuje realizowania przez urządzenie płatności bezstykowych i stykowych oraz możliwości wprowadzenia pinu?
Odpowiedź nr 2:
Zamawiający wymaga realizowania przez urządzenie płatności bezstykowych i stykowych bez możliwości wprowadzenia PINu.

Pytanie nr 3:
Systemy SKY CASH, MoBilet to systemy które działają autonomicznie i nie współpracują bezpośrednio
z automatami biletowymi, jak i same biletomaty również są urządzeniami które mogą pracować autonomicznie. Wnioskujemy o wykreślenie wymagania.
SKY CASH, MoBilet to aplikacje płatnicze używane do ponoszenia opłat przy pomocy aplikacji zainstalowanych na urządzeniach mobilnych (smartphone).
Odpowiedź nr 3:
Zamawiający nie wymaga możliwości pracy w systemie bezgotówkowych płatności np. SKY CASH, MoBilet itp.

Pytanie nr 4:
Zamawiający wyznaczył bardzo krótki czas na reakcję serwisu, co znacząco wpłynie na cenę oferty.
Standardowym czasem reakcji serwisu są 48 godziny – prosimy o skorygowanie czasu reakcji serwisu na 48 godziny w dni robocze oraz 72 godziny w dni wole od pracy i święta.
Czy istnieje możliwość przeszkolenie pracowników Zamawiającego – w celu świadczenia bieżącego utrzymania automatu?
Odpowiedź nr 4:
Zamawiający nie wyraża zgody.

Pytanie nr 5:
Czy Zamawiający będzie obsługiwał biletomat w zakresie:
- uzupełnienia gotówki do wydawania reszty
- wyboru i obsługi wybory kaset z gotówką(monety, banknoty)
- wpłacie utargu do banku
- wymiany papieru do wydruku biletów
- usuwanie zacięć monet i papieru (bez wymiany części).
Odpowiedź nr 5:
Zamawiający będzie obsługiwał biletomat w zakresie:
- uzupełnienia gotówki do wydawania reszty
- wyboru i obsługi wybory kaset z gotówką (monety, banknoty)
- wpłacie utargu do banku
- wymiany papieru do wydruku biletów
- usuwanie zacięć papieru (bez wymiany części).
2022-01-20 13:24 Monika Gałęcka-Stochmal Zamawiający informuje, że ulega zmianie termin składania ofert na 02.02.2022 r. godz. 10:00 oraz termin otwarcia ofert na 02.02.2022 r. godz. 11:00.
2022-01-20 13:20 Monika Gałęcka-Stochmal Odpowiedź na pytanie zadane w postępowaniu 1/PM/2022 pn. "Dwuletnia dzierżawa 2 szt. automatów parkingowo-biletowych do poboru opłat za parkowanie na terenie LPKiW wraz z obsługą bieżącą" z dnia 19.01.2022 r.

Pytanie:
W związku z ograniczonymi zasobami Wykonawcy, zwiększoną ilością postępowań w bieżącym okresie i krótkim terminem wyznaczonym na składanie ofert zwracamy się z prośbą o wydłużenie terminu składania ofert do dnia 02.02.2022 r.

Odpowiedź:
Zamawiający wydłuża termin składania ofert do dnia 02.02.2022 r. godz. 10:00.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 - 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 737