Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 18-01-2022 13:18:00 |
Składania : | 02-02-2022 10:00:00 |
Otwarcia : | 02-02-2022 11:00:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2023-01-12 13:45 | Monika Gałęcka-Stochmal | Komunikat został wycofany przez Zamawiającego. |
2022-04-07 13:12 | Monika Gałęcka-Stochmal | Komunikat został wycofany przez Zamawiającego. |
2022-02-09 14:50 | Monika Gałęcka-Stochmal | W załączeniu ogłoszenie o wyniku postępowania 1/PM/2022 |
2022-02-02 12:25 | Monika Gałęcka-Stochmal | W załączeniu informacja z otwarcia ofert. |
2022-02-02 10:00 | Komunikat Zamawiającego | Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zadania 118080 zł |
2022-02-01 15:30 | Monika Gałęcka-Stochmal |
Odpowiedzi
na
pytania
zadane
w
postępowaniu
1/PM/2022
pn.
"Dwuletnia
dzierżawa
2
szt.
automatów
parkingowo-biletowych
do
poboru
opłat
za
parkowanie
na
terenie
LPKiW
wraz
z
obsługą
bieżącą"
z
dnia
01.02.2022
r.:
Pytanie Pytanie: Czy Zamawiający dopuści wydawanie monet z dodatkowych pojemników – tzw. hoperów w 3 nominałach, takie rozwiązanie jest standardowym rozwiązaniem na rynku, powszechnie stosowane również w transporcie publicznym obsługując duże potoki pasażerów miedzy innymi w takich miastach jak: ZTM Warszawa, KMP Płock, MZK Toruń, MPK Łódź, ZTM Poznań. W opinii Oferenta proponowane rozwiązanie jest w zupełności wystarczające. W kontekście odpowiedzi z 27.01.2022 r., udzielonej przez Zamawiającego, tylko jeden wykonawca na rynku posiada system monetowy oparty o hoopery - spełniający wymagania, określone przez Zamawiającego, wydawania wszystkich nominałów. Dokonanie takiego opisu przedmiotu zamówienia utrudnia uczciwą konkurencję i prowadzić do nierównego traktowania wykonawców, co jest naruszeniem art. 99 ust. 4 ustawy PZP. Wnioskujemy o zmianę wymagania. Czy Zamawiający dopuści rozwiązanie, gdzie reszta będzie wydawana z 3 dodatkowych pojemników wydawania reszty ? Wnosimy o zapis: - wydawana reszty przez dodatkowe pojemniki tzw. Hoppery o pojemności min. 300 sztuk monet – w wybranych nominałach – w ilości minimum 3 sztuk. Odpowiedź Zamawiający dopuszcza możliwość: - przyjmowania i wydawania monet w nominałach od 10 gr do 5 zł przez moduł samouzupełniający o pojemności min. 70 monet dla każdego nominału - wydawana reszty przez dodatkowe pojemniki tzw. Hoppery o pojemności min. 300 sztuk na każdy nominał: 10 gr, 20 gr, 50 gr, 1 z, 2 zł i 5 zł. Zamawiający wymaga, aby parkomat wydawał resztę w takich samych nominałach w jakich możliwa jest opłata. Pojemność magazynów wydawania reszty nie może być mniejsza niż 300 szt. z każdego nominału. Z czteroletniego doświadczenia z parkomatami wynika, iż w sezonie letnim obciążenie weekendowe jest na tyle wysokie, że czasami i ta ilość jest na granicy wystarczalności. |
2022-01-27 21:45 | Monika Gałęcka-Stochmal |
Odpowiedzi
na
pytania
zadane
w
postępowaniu
1/PM/2022
pn.
"Dwuletnia
dzierżawa
2
szt.
automatów
parkingowo-biletowych
do
poboru
opłat
za
parkowanie
na
terenie
LPKiW
wraz
z
obsługą
bieżącą"
z
dnia
27.01.2022
r.:
Pytanie Standardowe systemy wydawania reszty mają pojemność 70 monet dla każdego nominału. Jest to podyktowane konstrukcją urządzenia i dostępnymi rozwiązaniami systemów obiegu gotówki. Dlatego prosimy o zmianę parametrów systemu wydawania reszty z 300 monet na 70 sztuk. W przypadku zajścia potrzeby można zastosować dodatkowe pojemniki do wydawania monet tzw. hoppery ( bez funkcji samouzupełniania), które posiadają min. pojemność 300 sztuk monet. Takich pojemników w automacie stosuje się maksymalnie 3 sztuki. Prosimy o potwierdzenie, iż Zamawiający wymaga: - wydawana reszty przez dodatkowe pojemniki tzw. Hoppery o pojemności min. 300 sztuk każdy, ilość pojemników 3 sztuki. Czy Zamawiający zaakceptuje - wydawania reszty przez dodatkowe pojemniki tzw. Hoppery o pojemności min. 300 sztuk każdy, ilość pojemników 3 sztuki – na 3 nominały. Odpowiedź Zamawiający dopuszcza możliwość: - przyjmowania i wydawania monet w nominałach od 10 gr do 5 zł przez moduł samouzupełniający o pojemności min. 70 monet dla każdego nominału - wydawana reszty przez dodatkowe pojemniki tzw. Hoppery o pojemności min. 300 sztuk na każdy nominał od 10 gr do 5 zł. |
2022-01-25 11:12 | Monika Gałęcka-Stochmal |
Odpowiedzi
na
pytania
zadane
w
postępowaniu
1/PM/2022
pn.
"Dwuletnia
dzierżawa
2
szt.
automatów
parkingowo-biletowych
do
poboru
opłat
za
parkowanie
na
terenie
LPKiW
wraz
z
obsługą
bieżącą"
z
dnia
24.01.2022
r.:
Pytanie nr 1 Wykonawca zwraca się z prośbą o zmianę wysokości kar z 700 zł za dzień na 100 zł za dzień. Odpowiedź nr 1 Zamawiający nie wyraża zgody. Pytanie nr 2: W przypadku reakcji serwisowej wydłużenie czasu reakcji z 6 godzin na 24 godziny z zastrzeżeniem, że dotyczy to dno roboczych. Odpowiedź nr 2: Zamawiający nie wyraża zgody. Pytanie nr 3: Zmiana punktu dotyczącego: „przyjmowania płatności w bilonie w zakresie od 10 gr do 5 zł oraz w banknotach od 10 do 20 zł” na zapis mówiący o możliwości „przyjmowania płatności w bilonie od 5 gr…” Odpowiedź nr 3: Zamawiający nie wyraża zgody. Pytanie nr 4: Zmiana punktu dotyczącego: „wydawanie reszty w nominałach nie mniejszych niż 1 zł” na zapis mówiący o „wydawaniu reszty od 5 gr…” Odpowiedź nr 4: Zamawiający wyraża zgodę na zmianę zapisu na: „wydawanie reszty w nominałach nie mniejszych niż 10 gr”. |
2022-01-24 11:14 | Monika Gałęcka-Stochmal |
Odpowiedzi
na
pytania
zadane
w
postępowaniu
1/PM/2022
pn.
"Dwuletnia
dzierżawa
2
szt.
automatów
parkingowo-biletowych
do
poboru
opłat
za
parkowanie
na
terenie
LPKiW
wraz
z
obsługą
bieżącą"
z
dnia
20.01.2022
r.:
Pytanie nr 1 Standardowe systemy wydawania reszty mają pojemność 50- 70 monet dla każdego nominału. Jest to podyktowane konstrukcją urządzenia i dostępnymi rozwiązaniami systemów obiegu gotówki. Dlatego prosimy o zmianę parametrów systemu wydawania reszty z 300 monet na 70 sztuk dla każdego nominału. W przypadku zajścia potrzeby można zastosować dodatkowe pojemniki do wydawania monet tzw. hoppery ( bez funkcji samouzupełniania), które posiadają min. pojemność 300 sztuk monet. Takich pojemników w automacie stosuje się maksymalnie 3 sztuki. Prosimy o potwierdzenie, iż Zamawiający wymaga: - przyjmowania i wydawania monet w nominałach od 1-5 zł przez moduł samouzupełniający o pojemności min. 70 monet dla każdego nominału - wydawana reszty przez dodatkowe pojemniki tzw. Hoppery o pojemności min. 300 sztuk każdy, ilość pojemników 3 sztuki. Odpowiedź nr 1 Zamawiający dopuszcza możliwość: - przyjmowania i wydawania monet w nominałach od 10 gr do 5 zł przez moduł samouzupełniający o pojemności min. 70 monet dla każdego nominału - wydawana reszty przez dodatkowe pojemniki tzw. Hoppery o pojemności min. 300 sztuk na każdy nominał. Pytanie nr 2: Czy Zamawiający oczekuje realizowania przez urządzenie płatności bezstykowych i stykowych oraz możliwości wprowadzenia pinu? Odpowiedź nr 2: Zamawiający wymaga realizowania przez urządzenie płatności bezstykowych i stykowych bez możliwości wprowadzenia PINu. Pytanie nr 3: Systemy SKY CASH, MoBilet to systemy które działają autonomicznie i nie współpracują bezpośrednio z automatami biletowymi, jak i same biletomaty również są urządzeniami które mogą pracować autonomicznie. Wnioskujemy o wykreślenie wymagania. SKY CASH, MoBilet to aplikacje płatnicze używane do ponoszenia opłat przy pomocy aplikacji zainstalowanych na urządzeniach mobilnych (smartphone). Odpowiedź nr 3: Zamawiający nie wymaga możliwości pracy w systemie bezgotówkowych płatności np. SKY CASH, MoBilet itp. Pytanie nr 4: Zamawiający wyznaczył bardzo krótki czas na reakcję serwisu, co znacząco wpłynie na cenę oferty. Standardowym czasem reakcji serwisu są 48 godziny – prosimy o skorygowanie czasu reakcji serwisu na 48 godziny w dni robocze oraz 72 godziny w dni wole od pracy i święta. Czy istnieje możliwość przeszkolenie pracowników Zamawiającego – w celu świadczenia bieżącego utrzymania automatu? Odpowiedź nr 4: Zamawiający nie wyraża zgody. Pytanie nr 5: Czy Zamawiający będzie obsługiwał biletomat w zakresie: - uzupełnienia gotówki do wydawania reszty - wyboru i obsługi wybory kaset z gotówką(monety, banknoty) - wpłacie utargu do banku - wymiany papieru do wydruku biletów - usuwanie zacięć monet i papieru (bez wymiany części). Odpowiedź nr 5: Zamawiający będzie obsługiwał biletomat w zakresie: - uzupełnienia gotówki do wydawania reszty - wyboru i obsługi wybory kaset z gotówką (monety, banknoty) - wpłacie utargu do banku - wymiany papieru do wydruku biletów - usuwanie zacięć papieru (bez wymiany części). |
2022-01-20 13:24 | Monika Gałęcka-Stochmal | Zamawiający informuje, że ulega zmianie termin składania ofert na 02.02.2022 r. godz. 10:00 oraz termin otwarcia ofert na 02.02.2022 r. godz. 11:00. |
2022-01-20 13:20 | Monika Gałęcka-Stochmal |
Odpowiedź
na
pytanie
zadane
w
postępowaniu
1/PM/2022
pn.
"Dwuletnia
dzierżawa
2
szt.
automatów
parkingowo-biletowych
do
poboru
opłat
za
parkowanie
na
terenie
LPKiW
wraz
z
obsługą
bieżącą"
z
dnia
19.01.2022
r. Pytanie: W związku z ograniczonymi zasobami Wykonawcy, zwiększoną ilością postępowań w bieżącym okresie i krótkim terminem wyznaczonym na składanie ofert zwracamy się z prośbą o wydłużenie terminu składania ofert do dnia 02.02.2022 r. Odpowiedź: Zamawiający wydłuża termin składania ofert do dnia 02.02.2022 r. godz. 10:00. |
Komunikaty