Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 261.5.2022.KI Usługi związane z przeprowadzką

Termin:
Zamieszczenia : 28-01-2022 16:04:00
Składania : 01-02-2022 13:00:00
Otwarcia : 01-02-2022 13:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.

1. Przedmiotem umowy jest kompleksowa usługa przeprowadzki wyposażenia (z wyjątkiem sprzętu IT i komputerów) oraz zasobu dokumentacji bieżącej Zamawiającego z budynku biurowego mieszczącego się na ul. Szczepanowskiego 15a w Poznaniu do budynku biurowego OMEGA przy ul. Dąbrowskiego 79A w Poznaniu. 2. Budynek do którego realizowana będzie przeprowadzka posiada windę osobową. 3. Szacunkowy wykaz ilościowy i rodzajowy mienia do przewiezienia został ujęty w załączniku nr 1 do umowy.

4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz szczegóły współpracy zostały zawarte w projekcie umowy będącym Załącznikiem nr 1.

5. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Opis doświadczenia Wykonawcy w zakresie realizacji usługi objętej postępowaniem i spełniania wymagań: Wykonawca zobowiązany jest do wykazania, że: a) posiada uprawnienia do prowadzenia działalności gospodarczej lub zawodowej związanej z przedmiotem zamówienia, np. licencja transportowa lub inny dokument potwierdzający uprawnienia;

b) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie usługi polegające na (każda): przeprowadzce biur lub banków zatrudniających minimum 90 pracowników;

c) posiada aktualne ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości co najmniej 100 000,00 zł. 6. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz usług, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 2, wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane;

2) oświadczenie, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 3, potwierdzające, że Wykonawca posiada uprawnienia do prowadzenia działalności oraz jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 100 000,00 zł. 7. Wizja lokalna: Zamawiający umożliwia dokonanie wizji lokalnej i zapoznanie się z zasobem mienia przeznaczonym do przewiezienia w celu uzyskania wszelkich istotnych danych, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Uwaga! Dokonanie wizji lokalnej obiektu będzie możliwe w dni robocze od godz. 9:00 do 14:00 po uprzednim uzgodnieniu daty takiej wizyty z Zamawiającym.

8. Termin realizacji przedmiotu umowy nastąpi w trzech etapach: 1) pierwszy etap obejmujący przeniesienie wyposażenia oraz zasobu dokumentacji z 1-go piętra budynku biurowego przy ul. Szczepanowskiego 15A – w terminie do 3 dni roboczych od zgłoszenia gotowości przez Zamawiającego, ale nie wcześniej niż 01.02.2022 r., na 2-gie piętro budynku biurowego OMEGA przy ul. Dąbrowskiego 79A, 2) drugi etap obejmujący przeniesienie wyposażenia oraz zasobu dokumentacji z parteru budynku biurowego przy ul. Szczepanowskiego 15A – w terminie do 3 dni roboczych od zgłoszenia gotowości przez Zamawiającego, po zakończeniu etapu pierwszego, o którym mowa w pkt 1 powyżej – na 2-gie piętro budynku biurowego oraz częściowo na parter budynku biurowego przy ul. Dąbrowskiego 79A, 3) trzeci etap obejmujący przeniesienie wyposażenia oraz zasobu dokumentacji Zespołu Doradców Energetycznych, znajdujących się na 1-szym piętrze budynku biurowego przy ul. Szczepanowskiego 15A – w terminie do 3 dni roboczych po zakończeniu wcześniejszych etapów, jednak nie wcześniej niż 1 marca 2022 r. – na 9-te piętro budynku biurowego przy ul. Dąbrowskiego 79A.

4) Wykonawca dostarczy odpowiednią ilość pojemników do pakowania na swój koszt i ryzyko do wskazanego przez Zamawiającego pomieszczenia mieszczącego się w budynku przy ul. Szczepanowskiego 15A, w godzinach pracy WFOŚiGW w Poznaniu (8.00-15.00), w terminie 2 dni roboczych od podpisania umowy.

9. Zamawiający wymaga przed podpisaniem umowy, do wglądu dokument potwierdzający uprawnienia do prowadzenia działalności związanej z przedmiotem zamówienia oraz polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 100 000,00 zł.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.

Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia zapytania ofertowego na każdym etapie postępowania bez podania przyczyny.


W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 698 688 165.  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
klauzula informacyjna.doc doc 102.5 2022-01-28 16:04:00 Postępowanie
zał. 2 wykaz usług.doc doc 130 2022-01-28 16:04:00 Kryterium
zał. 3 oświadczenie.doc doc 106.5 2022-01-28 16:04:00 Kryterium
zał. 1 projekt umowy.doc doc 201.5 2022-01-31 13:19:16 Kryterium
Informacja z otwarcia ofert - Postępowanie #562205.docx docx 28.35 2022-02-02 10:47:46 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-02-10 08:36 Zamówienia Publiczne WFOŚiGW w Poznaniu informuje oudzieleniu zamówienia w postępowaniu na usługi związane z przeprowadzką firmie Kamińscy Firma Transportowo-Usługowa, os. Jana III Sobieskiego 3, 60-688 Poznań.
2022-02-02 10:47 Zamówienia Publiczne WFOŚiGW w Poznaniu informuje o wyborze oferty w postępowaniu na usługi związane z przeprowadzką złożonej przez firmę Kamińscy Firma Transportowo-Usługowa, os. Jana III Sobieskiego 3, 60-688 Poznań, z ceną 13 530,00 zł brutto (słownie: trzynaście tysięcy pięćset trzydzieści złotych 00/100).

Informacja z otwarci [...].docx

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 usługi-przeprowadzka kompleksowe usługi związane z przeprowadzką 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3190 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 doświadczenie - wykaz usług zgodnie z ust. 6 pkt 1 postępowania (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

zał. 2 wykaz usług.d [...].doc

(0)
3 oświadczenie - oświadczenie zgodnie z ust. 6 pkt 2 postępowania (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

zał. 3 oświadczenie. [...].doc

(0)
4 projekt umowy - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

zał. 1 projekt umowy [...].doc

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 328