Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: IRG.271.2.2022 Przebudowa dróg gminnych: drogi nr 130638C ul. Franciszka Kowalika w Gąsawie, drogi w Biskupinie na działce nr 211/5 oraz drogi po byłym GS w Gąsawie

Marlena Jułga
Gmina Gąsawa
Termin:
Zamieszczenia : 18-01-2022 22:37:00
Składania : 03-02-2022 10:15:57
Otwarcia : 04-02-2022 10:05:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy - oferty dodatkowe
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, pliki należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,

- lub podpisem osobistym

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 



Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Dokumentacja_projektowa_zadanie_nr_1.7z 7z 10725.26 2022-01-18 22:37:00 Postępowanie
Dokumentacja_projektowa_zadanie_nr_2.7z 7z 9131.71 2022-01-18 22:37:00 Postępowanie
Dokumentacja_projektowa_zadanie_nr_3.7z 7z 7828.34 2022-01-18 22:37:00 Postępowanie
SWZ.pdf pdf 340.3 2022-01-18 22:37:00 Postępowanie
Formularz nr 1 - formularz oferty.doc doc 70 2022-01-18 22:37:00 Postępowanie
Formularz nr 2- oświadczenie.doc doc 42.5 2022-01-18 22:37:00 Postępowanie
Formularz nr 3 - zasoby innego podmiotu.doc doc 31.5 2022-01-18 22:37:00 Postępowanie
Formularz nr 4 -grupa kapitałowa.doc doc 34 2022-01-18 22:37:00 Postępowanie
Formularz nr 5 - wykaz robót.doc doc 37.5 2022-01-18 22:37:00 Postępowanie
Formularz nr 6 - wykaz osób.doc doc 35.5 2022-01-18 22:37:00 Postępowanie
Formularz nr 7 -projekt umowy.pdf pdf 408.06 2022-01-18 22:37:00 Postępowanie
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 201.05 2022-01-18 22:37:00 Postępowanie
Odpowiedź na pytanie Wykonawcy.pdf pdf 180.98 2022-01-25 07:27:21 Postępowanie
Odpowiedź na pytanie_2.pdf pdf 95.18 2022-01-28 09:18:14 Postępowanie
uniewaznienie.pdf pdf 136.87 2022-02-03 10:12:42 Postępowanie
uniewaznienie.pdf pdf 136.87 2022-02-03 10:15:48 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-02-04 10:00 Komunikat Zamawiającego Kwota jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia ogółem: 1.426.392,55 zł.
2022-02-03 10:15 Marlena Jułga Postępowanie zostało anulowane. Uzasadnienie: Informacja o unieważnieniu postępowania na podstawie art. 256 p.z.p.

Zgodnie z art. 137 ust. 7 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2021 r., poz. 1129 z późn. zm.), zwanej dalej „p.z.p.”, zamawiający informuje, że zobowiązany jest do wprowadzania do treści SWZ zmiany, które prowadziłyby do istotnej zmiany charakteru zamówienia w porównaniu z zamówieniem pierwotnie określonym, w szczególności zmiany prowadziłyby do znacznej zmiany zakresu zamówienia. Zmiany te wynikają z konieczności uwzględniania sposobu i zasad rozliczenia całej inwestycji (a nie poszczególnych części zamówienia) ze środków finansowych pochodzących z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
W związku z tym zamawiający, zgodnie z art. 256 p.z.p., unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, mając na uwadze, że unieważnienie to następuje przed upływem terminu składania ofert, gdyż wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.
Zgodnie z art. 513 pkt 1 p.z.p. mają Państwo prawo wnieść odwołanie. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej, zgodnie z art. 514 ust. 1 p.z.p. Odwołujący jest zobowiązany przekazać zamawiającemu odwołanie wniesione w formie elektronicznej albo w postaci elektronicznej albo kopię tego odwołania, jeżeli zostało ono wniesione w formie pisemnej przed upływem terminu do wniesienia odwołania, w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu, zgodnie z art. 514 ust. 2 i 3 p.z.p.
Jako że informacja o unieważnieniu postępowania została przekazana przy użyciu środków komunikacji elektronicznej i zamieszczona na stronie internetowej zamawiającego, to termin wniesienia odwołania do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej oraz przesłania kopii odwołania do zamawiającego upływa 08.02.2022 r., czyli po 5 dniach od ukazania się informacji, zgodnie z art. 515 ust. 1 pkt 2 lit. a p.z.p.

uniewaznienie.pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 648