Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 04-01-2022 11:12:00 |
Składania : | 12-01-2022 10:00:00 |
Otwarcia : | 12-01-2022 10:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
1. Przedmiot zamówienia: Dostawy materiałów biurowych w roku 2022
2. Określenie przedmiotu zamówienia: dostawy artykułów biurowych do jednostek organizacyjnych Gminy Resko tj.:
a) Urzędu Miejskiego (ul. Rynek 1, Resko),
b) Centrum Usług Społecznych (ul. Boh. Monte Cassino 10, Resko),
zgodnie z wykazem stanowiącym Załącznik nr 1.
Jeśli zaistnieje konieczność dostawy materiałów biurowych niewymienionych w treści załącznika nr 1, zamówienie tych materiałów będzie realizowane wg cen katalogowych obowiązujących u wybranego Wykonawcy.
Wszystkie oferowane przez wykonawcę tonery i części zamienne do drukarek muszą być oryginalne - nie dopuszcza się zamienników.
3. Wszystkie instytucje wymienione w pkt 4 znajdują się w centrum miasta Reska i są oddalone od siebie jedynie o kilkaset metrów.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo zamówienia mniejszej ilości artykułów, niż wyszczególniono w załączniku nr 1.
5. Zamawiający zawrze umowę z Wykonawcą na dostawy materiałów biurowych na okres od dnia podpisania umowy do 31.12.2022 r. Wzór umowy stanowi załącznik nr 3.
6. Dostawy odbywać się będą na bieżąco od dnia podpisania umowy do dnia jej wygaśnięcia i realizowane będą w odpowiedzi na zgłaszane wcześniej przez Zamawiającego pisemnie zapotrzebowanie.
7. Miejscem wykonania Zamówienia jest teren Gminy Resko.
8. Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert częściowych.
9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
10. Kryteria oceny ofert: Najniższa cena zamówienia brutto – znaczenie 100%. Zamawiający wybierze ofertę z najniższą ceną.
Podane ilości materiałów biurowych służą jedynie do oceny i porównania ofert. Z wybranym wykonawcą zamawiający będzie rozliczał się na podstawie faktycznie dostarczonych ilości, zgodnie z aktualnym zapotrzebowaniem i cenami jednostkowymi określonymi w złożonej ofercie.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku:
- niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 91 39 51 503 wew. 15
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
KLAUZULA RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Resko, ul. Rynek 1, 72-315 Resko e-mail resko@resko.pl ; 2) inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Resko jest Sandra Kocik, kontakt: adres e-mail iod@resko.pl, telefon 531 716 589; 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: Dostawy artykułów biurowych w roku 2022, znak sprawy ZP.271.1.22.ZPOF prowadzonym w trybie przetargu ofertowego; 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostęp-niona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy Ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1330 z późn. zm.). 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 7) posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana do-tyczących; b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników).; c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia prze-twarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących na-rusza przepisy RODO; 8) nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobo-wych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych oso-bowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
2022-01-13 14:27 | Łukasz Sobis |
Zawiadomienie
o
wyborze
oferty. Zamawiający postanowił wybrać ofertę nr 4: Biuroserwis Moralewicz i Spółka Sp. J., 72-100 Goleniów, ul. I Brygady Legionów 6A Cena oferty: 35 809,00 zł brutto Uzasadnienie: Oferta złożona zgodnie z wymaganiami określonymi w zapytaniu ofertowym, oferta zdobyła największą liczbę pubnktów w kryterium cena 100% Zestawienie i ocena ofert: 1. Sigma Joanna Rąpała, 74-500 Chojna, ul. Kolejowa 7 Cena oferty: 37 478,16 zł brutto, przyznana punktacja w kryterium cena 100%: 95,55 pkt 2. Respol Polska Sp. z o.o., 70-010 Szczecin, ul. Szczawiowa 71 Cena oferty: 47 740,69 zł brutto, przyznana punktacja w kryterium cena 100%: 75,01 pkt 3. Przedsiębiorstwo Handlowe ALFA Tomasz Witka 77-200 Miastko, ul. Kolejowa 37 Cena oferty: 37 723,20 zł brutto, przyznana punktacja w kryterium cena 100%: 94,93 pkt 4. Biuroserwis Moralewicz i Spółka Sp. J., 72-100 Goleniów, ul. I Brygady Legionów 6A Cena oferty: 35 809,00 zł brutto, przyznana punktacja w kryterium cena 100%: 100,00 pkt 5. PARTNER XXI - PIK Sp. z o.o. ul. Fordońska 246 85-766 Bydgoszcz Cena oferty: 45 432,04 zł brutto, przyznana punktacja w kryterium cena 100%: 78,82 pkt |
2022-01-12 10:28 | Łukasz Sobis |
Informacja
z
otwarcia
ofert. Przed upływem terminu wyznaczonego na składanie ofert do Zamawiającego wpłynęły oferty: 1. Sigma Joanna Rąpała, 74-500 Chojna, ul. Kolejowa 7 Cena oferty: 37 478,16 zł brutto 2. Respol Polska Sp. z o.o., 70-010 Szczecin, ul. Szczawiowa 71 Cena oferty: 47 740,69 zł brutto 3. Przedsiębiorstwo Handlowe ALFA Tomasz Witka 77-200 Miastko, ul. Kolejowa 37 Cena oferty: 37 723,20 zł brutto 4. Biuroserwis Moralewicz i Spółka Sp. J., 72-100 Goleniów, ul. I Brygady Legionów 6A Cena oferty: 35 809,00 zł brutto 5. PARTNER XXI - PIK Sp. z o.o. ul. Fordońska 246 85-766 Bydgoszcz Cena oferty: 45 432,04 zł brutto |
2022-01-12 10:00 | Komunikat Zamawiającego | Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 35 000,00 zł brutto |
2022-01-11 14:46 | Łukasz Sobis |
Do
zamawiającego
wpłynęły
pytania: "Zawracamy się z pytaniem do Zamawiającego dotyczącym poniższych pozycji: poz. 8- długopis Pilot- czy chodzi o długopis zwykły czy żelowy poz. 54 i 55 -sztywne koszulki A4 i a5 na dokumenty- czy chodzi o koszulki krystaliczne 50mic czy też ofertówki sztywne 150mic. (czy mają być wpinane do segregatora) poz. 76 i 77- czy drukarka to Kyocera Ecosys P2235dn?- symbolu M2235dn nie ma" Odpowiedź: 1. Długopis Pilot żelowy. 2. Sztywne koszulki A4 i A5 na dokumenty, wpinane do segregatora, gramatura bez znaczenia. 3. Dotyczy drukarki Kyocera Ecosys P2235dn. |
Komunikaty