Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 03-01-2022 13:58:00 |
Składania : | 10-01-2022 10:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
Z A P Y T A N I E O F E R T O W E
1. ZAMAWIAJĄCY:
2.
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
„Sporządzenie 200 projektów decyzji o
ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz decyzji o ustaleniu
warunków zabudowy dla inwestycji zlokalizowanych na terenie gminy Barczewo”, zgodne z ustawą
o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Z 2021r. poz. 741 z późn.
zm.), w zakresie i na
warunkach określonych w umowie .
Zakres zamówienia obejmuje:
- przygotowanie projektu decyzji o
warunkach zabudowy i lokalizacji inwestycji celu publicznego w sposób zgodny z
przepisami ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz przepisami
odrębnymi wraz z analizą wniosku
- wykonanie załączników tekstowych i
graficznych w ilości potrzebnej do przesłania ich wraz z projektem decyzji do
wnioskodawcy oraz organów uzgadniających projekt oraz komplet załączników
graficznych do wydania decyzji wnioskodawcy oraz stronom postępowania
- ponowne przygotowanie decyzji
zachodzące w wyniku uchylenia w instancji odwoławczej wcześniej wydanej decyzji
przygotowanej przez Wykonawcę
- przygotowanie projektu decyzji
zmieniającej decyzję wydaną przez Burmistrza Barczewa w przypadku złożenia
takiego wniosku przez Stronę
- wyznaczenie instytucji, do których
należy przesłać projekt sporządzonych decyzji w celu uzgodnienia
- poprawianie sporządzonego
projektu decyzji, w przypadku odmowy uzgodnienia projektu decyzji ze względu na
niewłaściwe zapisy w nim zawarte
W
skład pojedynczego opracowania wchodzą:
1) analiza funkcji oraz cech zabudowy i zagospodarowania
terenu sporządzona w formie graficznej i opisowej
2)
projekt decyzji składający się z części tekstowej i
graficznej wraz z wynikami analizy funkcji oraz cech zabudowy i
zagospodarowania terenu z załącznikiem graficznym
Termin wykonania:
1)
Termin wykonania projektu decyzji o ustaleniu warunków zabudowy: maks. 14 dni
kalendarzowych od dnia odbioru dokumentacji w Urzędzie Miejskim w Barczewie
(dokumentacja to kopia wniosku wraz z załącznikami) lub 14 dni kalendarzowych
od dnia odbioru dokumentacji przesłanej
mailem na wskazany przez Wykonawcę adres mailowy.
W przypadku projektów decyzji o ustalenie warunków zabudowy dla inwestycji dotyczącej obiektu budowlanego, o którym mowa
w art. 29 ust. 1 pkt 1a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, który
weszło w życie w dniu 03.01.2022 r. czas wykonania projektu wynosi 7 dni
kalendarzowych.
2) Termin
wykonania projektu decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego:
maks. 7 dni kalendarzowych od dnia
odbioru dokumentacji w Urzędzie Miejskim w Barczewie (dokumentacja to kopia
wniosku wraz z załącznikami) lub 7 dni kalendarzowych
od dnia odbioru dokumentacji przesłanej
mailem na wskazany przez Wykonawcę adres mailowy.
3) Wykonane projekty będą przekazywane Zamawiającemu w jego siedzibie na
podstawie protokołu odbioru prac lub dostarczane za pośrednictwem Poczty
Polskiej albo firm kurierskich. Sporządzone projekty decyzji Wykonawca przekazywać będzie w jednym
egzemplarzu w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej (na wskazanym
adres email).
3.
TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA: od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2022r.
4.
KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE:
4.1.Kryterium oceny ofert – cena 100 %
(kwotę netto, podatek VAT oraz kwotę brutto należy podać z dokładnością do 2
miejsc po przecinku).
4.2 W przypadku,
gdy Zamawiający otrzyma dwie takie same oferty cenowe, zastrzega sobie prawo
wezwania do złożenia oferty uzupełniającej. Cena w ofercie uzupełniającej nie
może być wyższa niż w ofercie pierwotnej.
4.3 Oferty będą
oceniane w następujący sposób:
Pc = (Cn : Cb) x 100
gdzie:
Pc – liczba punktów;
Cn –
najniższa zaoferowana cena brutto spośród wszystkich ofert niepodlegających
odrzuceniu;
Cb – cena brutto badanej oferty;
100 – waga kryterium cena (100%)
5. WYMAGANIA STAWIANE WYKONAWCY:
1)
Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności
lub czynności (na podstawie art. 50 ust. 4 ustawy o planowaniu i
zagospodarowaniu przestrzennym), posiadanie wiedzę i doświadczenie w
wykonywaniu przedmiotu umowy, dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym
oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, sytuacja ekonomiczna i finansowa
zapewniająca wykonanie zadania.
2) Zamawiający wymaga, aby
wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich trzech lat przed
upływem terminu składania ofert, wykonał lub wykonuje usługę lub usługi
polegającą na sporządzaniu projektów decyzji o warunkach zabudowy i decyzji o
ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, w ilości nie mniejszej niż
150 szt. na rok.
Wykonawca,
który nie spełnia powyższego warunku będzie podlegał wykluczeniu z
postępowania.
6.
WRAZ Z OFERTĄ NALEŻY ZŁOŻYĆ:
W celu potwierdzenia spełniania
warunków udziału w postępowaniu do oferty należy załączyć:
1) Poświadczenie lub
inny dokument ( jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze
Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia) wykazujący przygotowanie
min. 150 projektów decyzji na rok wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed
upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy- w tym okresie, wraz z podaniem ilości przygotowanych decyzji, okresem
ich wykonania oraz z załączeniem dowodów, czy projekty tych decyzji zostały
wykonane w sposób należyty i prawidłowo ukończone. - załącznik
nr 3;
2) Oświadczenie
o posiadaniu uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, posiadaniu
wiedzy i doświadczenia niezbędnego do należytego wykonania przedmiotu
zamówienia, dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi
do wykonania zamówienia, znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej
zapewniającej wykonanie zamówienia – zgodnie z załącznikiem nr 4.
7. SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ
ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI:
Za
pomocą Platformy Zakupowej.
8. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:
Ofertę można złożyć wyłącznie w formie
elektronicznej przez Platformę Zakupową Gminy Barczewo, oferty złożone w inny
sposób nie będą wzięte pod uwagę.
Termin
składania ofert upływa w dniu 10.01.2022r.
o godz. 10:00
9. ISTOTNE WARUNKI POSTĘPOWANIA:
1) Zamawiający i Wykonawca związani są ofertą 30 dni od daty jej złożenia.
2) Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od zapytania ofertowego bez podania przyczyny, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty.
3) Wykonawca może złożyć tylko 1 ofertę.
4) Oferty należy sporządzić w języku polskim.
5) Zamawiający zastrzega sobie prawo do podjęcia
negocjacji cenowych z Wykonawcą, który złożył w oparciu o przyjęte
kryteria najkorzystniejszą ofertę. Negocjacje cenowe zostaną podjęte w
szczególności w przypadku, gdy zaoferowana cena będzie wyższa od założonej
przez Zamawiającego.
6) Oferty niespełniające któregokolwiek z wymagań
zostaną odrzucone.
10. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU
NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY:
Wybór oferty nastąpi zgodnie z
Regulaminem udzielania przez Urząd Miejski w Barczewie zamówień publicznych,
których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty
130.000,00 zł. zatwierdzonym Zarządzeniem Burmistrza Barczewa nr 0050.1.2022 z dnia 03.01.2022 r.
1)
Niezwłocznie
po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich
Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.
2)
Zamawiający
zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze
Wykonawcy.
3)
Jeżeli
Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy,
Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert,
bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
4)
Do
prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone
w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2022-01-13 12:21 | Edyta Olszewska | Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty |
2022-01-10 12:34 | Edyta Olszewska | Informacja z otwarcia ofert |
Komunikaty