- Main page
- Proceeding ID 556343
Bid bond in 2 minutes
Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps
click fill the details pay online
Check how to do it - Video
Proceeding ID: 556343 :
PM/Z/2418/1/2022 Dostawa skrzynek ulicznych w I półroczu 2022 roku - zapytanie ofertowe.
Wystawiający
-
UżytkownikAnna Kędzia
-
Organization
-
Message to the buyer
Terminy
-
Published2022-01-04 12:11:00
-
Placing offers2022-01-11 09:00:00
-
Opening of offers2022-01-11 09:10:00
-
Procedure
-
TypeSupply
Requirements and specifications
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji
Spółka z o.o. z siedzibą w Kaliszu prosi o przedstawienie oferty dotyczącej
sprzedaży i dostawy skrzynek ulicznych w I półroczu 2022 roku.
Zakres przedmiotowy obejmuje:
1. Skrzynka uliczna żeliwna – przewidywana ilość 250szt.
- Korpus z żeliwa szarego h=270mm Ø190/270mm;
- Pokrywa korpusu z żeliwa szarego asfaltowana z napisem określającym zastosowanie;
- Trzpień mocujący pokrywę korpusu ze stali nierdzewnej;
- Wymiary wg DIN 4056;
- Wyrób musi być zgodny z EN 124:200/PN-93/H-74124.
2. Skrzynka hydrantowa żeliwna – przewidywana ilość 25 szt.
- Korpus z żeliwa szarego h=310mm Ø260-360/310-420mm;
- Pokrywa korpusu z żeliwa szarego asfaltowana z napisem określającym zastosowanie;
- Trzpień mocujący pokrywę korpusu ze stali nierdzewnej;
- Wymiary wg DIN 4055;
- Wyrób musi być zgodny z EN 124:200/PN-93/H-74124.
3. Podkład skrzynki ulicznej: płyta podkładowa PE niełamliwa, stabilna, odporna na korozję do skrzynek ulicznych;wymiary min. 340x340 z otworem min. Ø120 – przewidywana ilość 250szt.
4. Podkład skrzynki hydrantowej: płyta podkładowa PE niełamliwa, stabilna, odporna na korozję do skrzynek hydrantowych wymiary min. 520x420 z otworem min. Ø200/275mm – przewidywana ilość 25szt.
Gwarancja na wyroby: min. 3 lata.
Firma dokona wyboru kontrahenta w trybie zapytania ofertowego poza procedurą ustawy Prawo Zamówień Publicznych zgodnie z §5 pkt II Regulaminu Udzielania Zamówień.
Artykuły będące przedmiotem zamówienia dotyczą dostawy w I półroczu 2022r. na koszt Oferenta, w orientacyjnych ilościach (ilość może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu).
Zamówienie na oferowany asortyment będzie realizowane na podstawie odrębnych zleceń dostawy telefonicznie lub e-mail’em.
Termin realizacji zleceń – 3 dni od daty zamówienia.
Cena, jaka będzie podana na formularzu nie będzie negocjowana.
Prosimy o załączenie:
- Atestów oraz certyfikatów zgodności z normą EN 124:2000/PN-93/H-74124;
- Kart katalogowych
- Zaakceptowana umowa.
- Wypełniony załącznik 2-3.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego".
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Attachments
Download all attachments
Announcements Send a message to buyer
2022-01-14
08:26:37
|
Anna Kędzia |
Rozstrzygnięcie
postępowania
-
dokumentacja
podstawowych
czynności
postępowania
Załączniki |
2022-01-11
10:05:13
|
Anna Kędzia |
Zestawienie
ofert
Załączniki |
2022-01-11
08:46:33
|
Anna Kędzia | Link do transmisji z otwarcia postępowania: https://youtu.be/rGvoeeKHnM0 |
Subject of the request Importuj dane z XLS
The message hasn"t been sent
Your message will not be sent. Are you sure you want to quit?
Attachments
